W pierwszych rozdziałach mówiłam o tym że do przeniesienia potrzebna jest tylko intencja i wiara. Jednak wciąż widzę że wiele osób nie rozumie jak to działa i jest oburzonych że dalej się nie przeniosło a przecież to jest takie proste.
Postaram się dzisiaj dokładnie wytłumaczyć na czym to wszystko tak naprawdę polega.
1) Shifting NIE jest skomplikowany. Sam proces nie jest czymś niesamowicie trudnym, a jedynie nauczenie się posiadania odpowiedniego mindsetu. Codziennie, z każdym wyborem, shiftujesz do kolejnych wersji tej rzeczywistości. Więc nigdy tak naprawdę nie jesteś w jednej rzeczywistości.
Shifting wbrew pozorom to nie jest nic trudnego. Jedynie twoje przekonania sprawiają że wydaje się trudny. Wciąż jesteś przekonanx że to coś niesamowitego, że nie jesteś w stanie tego osiągnąć lub że zajmie ci to wieki bo innym udaje się dopiero po 2 latach więc przecież tak musi być.
Jednak prawda jest że to TY blokujesz siebie przed przeniesieniem i to TY sobie wszystko utrudniasz przez to w jaki sposób na to wszystko patrzysz.
Wiele osób komplikuje sobie shifting i to też blokuje cię przed przeniesieniem, bo myślisz że shifting to coś co ciężko jest osiągnąć bo przecież "każdemu tak długo to zajmuje".Z własnego doświadczenia wiem że odpowiednie myślenie to podstawa. Zamiast zrzucać winę na to że masz blokady i że dlatego nie możesz się przenieść to zacznij coś robić by to zmienić. (Poświęciłam cały rozdział na blokady więc jeśli dalej nie wiesz o co chodzi to cofnij się parę rozdziałów). Zamiast myśleć że masz blokady zacznij myśleć że nie masz żadnych, skup się na tym że nie masz blokad, że nikt nie trzyma cię w tej rzeczywistości i że w każdej chwili możesz przenieść się do swojej wymarzonej rzeczywistości.
Pewnie jednak w twojej głowie rodzi się pytanie: "To dlaczego dalej się nie przeniosłxm?". Odpowiedź jednak znajdziesz tylko w sobie. Ja nie jestem w stanie stwierdzić dlaczego wciąż ci się nie udało. Wiem jak bardzo frustrujace jest to że mimo tygodni/miesięcy/lat prób dalej ci się nie udało bo sama mam z tym problem. Ale jest wiele rzeczy które możesz zrobić żeby to zmienić.
Po pierwsze MINDSET. Mindset to po prostu twoje przekonanie, to w co wierzysz. Nasze myśli kreują rzeczywistość, wiec jeśli wciąż myślisz że nie dasz rady bądź że zajmie ci to wieki, to dlaczego dalej dziwisz się że tak właśnie się dzieje? Nieświadomie manifestujesz swoje właśnie myśli. Zacznij w końcu świadomie manifestować to czego pragniesz. Wyobrażaj sobie że już osiągnąłeś swój cel i poczuj to. Afirmuj to czego pragniesz (mam rozdział o afirmacjach jeśli ktoś potrzebuje), medytuj z intencją. Zacznij w końcu samx kreować swoją rzeczywistość, rób to świadomie i bądź cierpliwy bo na końcu całej tej drogi jest nagroda. Droga do zdobycia celu nigdy nie jest łatwa ale jeśli ją pokonasz to osiągniesz WSZYSTKO.
Także weź się w garść, przestań się nad sobą użalać i idź po swoje marzenia.
CZYTASZ
shifting realities
Short StoryShifting i o tym jak faktycznie nauczyć się przenieść. Jeśli masz problem z blokadami, brakiem motywacji, brakiem wystarczającej wiedzy lub jakiekolwiek inne problemy związane z shiftingiem to ta książka jest idealnie dla ciebie.