4. rész

217 22 6
                                    

Remélem mindenkinek jól telt a karácsony, teli ettétek magatokat és megkaptátok az ajándékokat amiket szerettetek volna!

Jó olvasást! 💙

🎄4. rész 🎄

Louis 

December 10.

Harryvel egy fajta rutinná vált, hogy minden este írunk egymásnak. Mivel mindketten dolgozunk, nap közben nem feltétlen tudunk beszélni, csak a szünetekben, és az sem egy időben van. Még mindig nem osztunk meg egymással túl személyes dolgokat, és azt vettem észre, hogy Harry nem igazán szeret beszélni arról, hogy mi történt, amiért visszaköltözött. Majd talán rákérdezek, ha már többször találkoztunk, és kicsit komfortosabban érezzük magunkat a másik társaságában. 

Hátradőlve figyelem a laptop képernyőjén megnyitott focimeccset. Joseph még nem szólt, hogy dolgozzak, de lassan biztosan fel fog tűnni neki. 

A kezembe veszem a telefonom, mikor felvillan a képernyő és meglátom Harry profilját. 

Harry 
December 15? Beachwood cafe? 

Louis 
Várj meg kell néznem a túlságosan teli lévő naptáram ;) Hányra legyek ott? 

Harry 
:) 
5 óra? 

Louis 
Tökéletes. Miért pont a Beachwood? 

Harry
Tetszett a hangulata. Elfogadó környezet, és finom volt a kávé meg a gofri :) 

Louis 
Igazából még nem voltam ott, de a barátaim sok jót meséltek róla. 

Harry 
Akkor most kipróbálod.
Lejárt a szünetem szia :) 

A zöld pötty eltűnt a profilja mellől én pedig körbe nézve láttam ahogyan Joseph felém igyekszik, így kinyomtam a focit. 

-Hogy haladsz a cikkel? 

-Öhm...Őszintén, haladtam már jobban is, de ami eddig megvan, úgy érzem nagyon jó. 

-Mennyi is van meg? 

-700 szó? 

-Nem kevés egy kicsit? Minél előbb szeretném elolvasni, ha nem megy, Nicknek visszaadjuk. 

-Megy! 

-Még 23-a előtt szeretném ha leadnád. 

-Le is fogom. 

-Úgy legyen. -biccentett, aztán visszament az irodába. 

-Mit akart? -gurult oda hozzám Lucy. 

-Látni a cikket. 

-Ami nincs is? 

-Fogd be azt mondtam neki megvan 700 szó mikor max 200. -Lucy olyan hangosan nevetett fel, hogy majdnem mindenki felénk fordult. Bocsánatkérőn intett aztán halkan röhögve nézett rám. 

-Soha nem volt még olyan, hogy nem tudsz írni. 

-Egyszerűen nem akarok. A nap minden percét tudnám azzal tölteni, hogy Harryvel beszélek. Este is inkább ezt választom, pedig olyankor tudnék írni. 

-Biztos megértené, hogyha egy este nem írnád le mi történt veled aznap. 

-Igazából segít is. Mármint abból a kétszáz szóból a felét ő találta ki. Van tehetsége hozzá. 

Barát Karácsonyra (Larry Stylinson ff.)Where stories live. Discover now