Mindenkinek kellemes ünnepeket és boldog karácsonyt!
Ahh Louis 31 lett... boldog szülinapot a kedvenc emberünknek!<3Jó olvasást!💙
🎄3. rész 🎄
Harry
December 6.
Az asztalra rakom a telefonom és a tenyerembe hajtom a fejem. Talán mégsem jó ötlet online ismerkedni. Meggondolatlanul teregettem ki neki egy csomó olyan információt, amit normális esetben hetekbe telne elmondanom neki. Igazából soha nem fogom megismerni, ha most abbahagyom ezt. Letörlöm a profilom, és ezzel megoldom a legtöbb problémát. Louis lehet készített screenshotokat a beszélgetésünkről, hogy később pontos szavakkal tudja beleírni a cikkébe. A New Yorki haveri körből többen is tanulnak zenét, kezdenek el befutni, és az első interjúk után ők is mesélték, hogy néhány kérdés milyen tiszteletlen volt. Persze meg lehet ezt oldani normálisan is, Louis lehet tényleg egy tisztességes újságíró.
Újra a kezembe veszem a telefonomat, de most Damiano nevét keresem ki a névjegyeim közül. Még az első nap számot cseréltünk, de eddig még nem kerestük egymást. Viszont tegnap említette, hogy ma játszanak a bárban, és ha van kedvem nézzek be.
-Styles?
-Igen. -motyogtam és kétszer átgondoltam, hogy biztosan akarom-e én ezt.
-Kérlek, mondd, hogy azért hívsz mert jönnél ma este! Tudok adni VIP jegyet is, bár csak mi hívjuk így, amúgy a színpad mellett kis hely, külön asztalokkal.
-Dam, csak mondd el a címet, én pedig ott leszek a tömegben.
-Nekem kell keresgélnem téged, Styles?
-Mi a móka abban, ha egyedül ülök a VIP-ben? Láttalak már közelről, majd a tömeg sodor magával, jól elleszek ott.
-Rendben. -hallottam a hangján, hogy örül annak, hogy megyek velük. Rám fér a kikapcsolódás és ha a srácok tényleg olyan jók, mint ahogy mondják, akkor nagyon jól fogok szórakozni.
A nap hamar elment és a szekrény előtt állva azon gondolkozom, hogy a kiválasztott ingem túl sok lenne-e, bár Damianot ismerve semmi sem túl sok. Megcsörgettem Zaynt, hogy kikérjem a véleményét, de elsőre nem vette fel, csak másodjára.
-Minden rendben? -tűnt fel a feje a képernyőmön, és a szemeit dörzsölve nézett rám. Sötét volt, de hamarosan felkapcsolta a villanyt aztán hunyorogva nézett rám.
-Velem igen. Veled?
-Hm. -hunyta le a szemeit. -Hány óra?
-Nyolc.
-Értem.
-Úristen! Te szexeltél! -kiáltottam fel.
Zayn megrázta a fejét és megmasszírozta a homlokát. -Gratulálok, hogy rájöttél, de értékelném ha nem ordítoznál.
-Másnapos is vagy?
-Nem. Ittunk egy keveset, de szinte semmit, csak hosszú volt a napom.
VOUS LISEZ
Barát Karácsonyra (Larry Stylinson ff.)
FanfictionDecember elsejétől egy teljesen új alkalmazás jelenik meg 'Barát karácsonyra' névvel. ~ Harry November végén visszaköltözött az államokból Angliába. A legjobb barátja, Zayn veszi rá, hogy töltse le az alkalmazást, hogy ha már eddig egyedül volt, le...