Jay ile konuşmamızdan sadece 3 saat geçmişti. Dersler hızlı geçiyordu. 3. derse girmiştik.
Öğretmen: evet çocuklar maddenin hallerini 8. sınıfta öğrenmiştiniz. Şimdi maddenin 4. bir halini yani plazma halini inceleyeceğiz...
Dersi dinlemiyordum. Dün geceki olayı düşünüyordum sadece. Kızın gözlerimin önünde parçalanması, her yerin kızıl kana bulanması...
Bunları düşünmeye dalmışım ki bana seslenilmesi ile kendime geldim.
Öğretmen: Luna! Luna!
Luna: buyurun hocam.
Öğretmen: iyi misin? Biraz solgun görünüyorsun.
Luna: evet hocam. İyiyim.
Öğretmen: eğer bir sıkıntı varsa bana anlatabilirsin.
Luna: hayır hocam.
Öğretmen: Peki Luna ama derse odaklanmalısın.
Nasıl odaklanabilirdim ki? Dünkü görüntü hala gözümün önüne geliyordu. Kanlar, ceset, herşey bir anda olmuştu. Nasıl bir kabustu bu?
Çalan zil sesiyle kendime geldim.
Jay: Luna iyi misin?
Luna: evet Jay iyiyim.
Jay: ama pek iyi görünmüyorsun.
Luna: hayır gerçekten iyiyim. Sorduğun için sağol.
Jay inanmasada fazla zorlamak istememişti.
Jay: peki öyle olsun bakalım.
Oturup duruyordum sürekli.
Julia: hey Luna öğlen yemeğine gelmeyi düşünüyor musun?
Luna: Ben yemek istemiyorum siz gidin.
Julia: hadi ama sensiz olmaz bari bizimle gel.
Kate: evet yaaa hadi sensiz olmaz.
Luna: iyi peki.
Kantine gidip onların yiyecekleri şeyleri almalarını bekledim. En sonunda ikisi de gelince sınıfa gittik. Onlar yemeklerini yerken ben önüme daldım. Ve yine dün geceyi düşündüm.
X: AAAAAA!
X: İMDAAAAT!
Julia: neler oluyor hadi bakalım.
Hepimiz dışarı çıktık. Keşke çıkmasaydık. Kanlar, cesetler,... Julia kendini tutmayı başaramadı.
Julia: AAAAHHHH!
Gölgelerde bir şey vardı. Yoksa...
Luna: KAÇIN! ÇABUK OLUN KAÇIN!
Julia: neler oluyor? Ne olmuş burada?
Kate: bakın bu-bu bayan Jhonson değil mi?
Kanlar içinde yatan biyoloji öğretmenimizi görünce kendimi tutmayıp hıçkımaya başladım.
Gölgelerin içindeki şey yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Korkuyordum. Diğerleri de korkuyordu. Yavaş yavaş yaklaştı. Sonra rahatça nefes aldım. Gölgelerin içindeki Jay'di. Bacağı yaralanmış.
Julia: Jay ne oldu sana?
Jay: canavar saldırdı.
Kate: canavar mı? Ne saçmalıyorsun Jay?
Luna: hayır Jay haklı bir canavar var ve o şu anda okulda. Bu kaosa sebep olan da o canavar.
Julia: siz iyi misiniz? Kafanızı bir yere mi vurdunuz?
Luna: hayır Julia. O canavarı dün evin arka sokağında gördüm. Bir kızı gözlerimin önünde parçaladı.
Kate: senin sıkıntın buydu demek.
Luna: evet buydu.
O sırada canavarın sesini duyduk. Bize doğru yaklaşıyordu.
Luna: geliyor koşun.
Kaçmaya başladık. Jay bacağı yaralı olduğu için yavaşça geliyordu. Ben de onu yanlız bırakmak istemediğimden yanında geliyordum. Çok yavaşlık ama Jay'i bırakmak gibi bir niyetim yoktu. Jay benim çocukluk arkadaşımdı. Onu bu canavara yem etmeyecektim.
Jay: Luna beni bırak git sen.
Luna: aklından bile geçirme ya hep ya hiç. Tamam mı?
Jay: Luna git sen. Ben seni yavaşlatıyorum.
Luna: Jay biraz daha konuşursan seni ben öldüreceğim koş.
Jay sesini çıkarmadan yanımda koşuyordu. Canavar peşimizden geliyordu. Jay'i bir dolaba doğru çektim ve ikimizde dolapta saklandık. Canavar hemen dışardaydı. Sesini duyuyordum. Jay kendine hakim olamıyordu. Bacağı acıyor olmalıydı. Gözlerimin içine bakıyordu. Bende ona bakıyordum. O an fark ettim Jay' in gözlerinin yeşil olduğunu. Ne güzel gözleri vardı. Sonra canavar tam dolabın önünde durdu. Kalbim her an yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Sonra bir çocuk koridora girdi. Canavar zaman kaybetmeden çocuğun peşine düştü ve yakaladığı gibi parçaladı.
Biraz daha dolabın içinde kaldık. Sonra koridorda tekrar ayak sesleri duyduk. Dolabın önünde durdular. Dolabı açtıklarında gerçekten kurtulduğunu hissettim. Kurtarma ekibi gelmişti. Bizi alıp çıktılar. Annem beni ve Jay'i görünce mutluluktan havalara uçtu. Bize sıkı sıkı sarıldı. Jay'in yaralı olduğunu görünce endişesi arttı.
Annem: ne oldu size? Jay, tatlım iyi misin?
Jay: evet iyiyim. Teşekkürler.
***
Neyse tüylerim diken diken oldu. Heyecan bastı. Yazarken ben ürperdim.
Hikaye sorusu:
Sizce Luna çocukluk arkadaşı olan Jay'e aşık olmuş olabilir mi? Neden olmasın? Yorum, oy ve eğer beğendiyseniz diğer kitaplarımı okumayı ihmal etmeyin öpüldünüz canlar.😘😘😘