Duyuru
Sevgili okurlar 6 şubat 2023 tarihinde 10 ili vuran depremde ölenlerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına baş sağlığı, yaralılarımıza ise acil şifalar dilerim. Binlerce kişinin öldüğü binlerce kişinin yaralandığı bu depremde dışarıda yaşamaya mahkum kalanlara yardım edin bir el de siz uzatın. Bir yudum su bile onlar için çok değerli. İyi okumalar.
***
Jay: Lunaaa gelsene aşağıya. Sabahtan beri sana sesleniyorum.
Luna: ne oldu Jay? Sabah sabah ne işin var burada?
Jay: saat kaç oldu sen hala yeni mi uyanıyorsun?
Luna: Jay tatilin ilk günü neden beni rahat bırakmıyorsun?
Jay: yaa annemden seninle buluşmak için izin aldım. Eğer şimdi aşağı gelmezsen eve gideceğim ve sen beni çağırmaya geldiğinde dışarı çıkmayacağım.
Luna: tamam Jay geliyorum bekle de üstümü değiştireyim.
Jay: tamam ama acele et.
Pencereyi kapattım ve üzerimi giyinmek için dolaba yöneldim. Giymek için siyah sade bir crop ve altıma diz kapağımın üzerinde bir mini etek giyip banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım. Aşağı inip atıştırmalık bir şeyler yiyecektim. Önce ön kapıyı açıp Jay'i içeri aldım.
Luna: Jay yiyecek bir şey ister misin?
Jay: yok sağol. Afiyet olsun.
Dolaba gidip içine baktım. Bir şeyler yemeliyim ama neredeyse hiç bir şey yoktu. Masanın üzerindeki poğaçayı görünce iki tane alıp (birini Jay'e diğerini kendime) salona geçtim. Poğaçanın birini ona uzattım. Önce almak istemedi ama sert bakışlarımdan sonra aldı. Televizyonu açtık. Haberlerde gördüğümüze inanamadık.
Spiker: sevgili seyirciler bir son dakika haberi ile karşınızdayız. Geçtiğimiz günlerde bir kıza ve öğlen saatlerinde de bir okula saldıran hayvan aranıyor. Devlet etrafa posterler astı hayvanın ne olduğun belirlenemesede posterlere telefon numarası konuldu ve görenlerin bir iz bulanların etraftaki posterlerdeki numarayı arayıp haber vermesi beklenir.
Televizyonu kapatıp Jay'e şaşkınlıkla baktım.
Jay: nasıl yani ne olduğunu bilmedikleri bir canavarı aramaya mı çalışıyorlar? Bu nasıl bir mantık? Devlet kafayı yemiş olmalı.
Luna: onu bilmiyorum. Ama bildiğim birşey varsa o da devletin ne ile karşı karşıya olduğumuzu bilmediği. Bir canavar var ve bütün okulu saniyeler içinde savaş alanına çevirdi. Heryer kan gölüne döndü ve devlet bunu yapan şeyi resimsiz arıyor öyle mi?
Jay: bu nasıl bir saçmalık?
Devlet üyelerinin deli olduğu kanaatine varıp Jay'e sakin olmasını söyledim. Jay haklı olduğumu bildiği için sakinleşti. Okuldaki olanları gözlerimin önüne getirince midemin bulandığını hissettim. Kanlar, cesetler...
Hepsi bir kâbus gibiydi. Midem daha fazla bulanmaya başlayınca kusacak gibi oldum. Ellerimi refleksel olarak karnıma götürdüm.
Jay: Luna iyi misin?
Luna: evet sadece okuldaki görüntü gözümün önüne geldi ve midem bulandı biraz.
Jay: su getireyim mi?
Luna: hayır iyiyim şimdi.
Jay: emin misin?
Luna: evet eminim.
Jay: tamam ama biraz otur olur mu?
Jay beni kolumdan tutup koltuğa oturttu.
Luna: iyiyim Jay. Bu kadar abartma.
Jay: sadece senin için endişeleniyorum.
Jay bana arkadaşlıktan fazlasını yapıyor Bana abimmiş gibi davranıyordu. Bana abimmiş gibi davranmasını isteyeceğim son kişiydi Jay. Ama yapıyordu.
Luna: sağol Jay.
Gülümserken çok tatlı olduğunu fark etmiştim. Neden daha önce fark etmedim diye kendime lanet okumak istedim.
Dışarıdan gelen sesle bende kendime geldim. Ses çok hırıltılı çıkıyordu. Merak edip pencereden dışarı baktım. Gözlerimin faltaşı gibi açıldığına emindim. Canavar dışarda geziyordu. Kimse yoktu sokakta. Ses çıkmıyordu. Bir anda benim olduğum tarafa baktı. Korkudan olduğum yerde kalakalmıştım.
Jay: Luna kimmiş?
Ses çıkaramıyordum. Öylece kalmıştım.
Jay: Luna?
Yanıma yaklaştığını anlamıştım. Ayak sesleri geliyordu. Ama canavar da yaklaşıyordu.
Luna: Jay sakın ses çıkarma.
Jay: Luna ne oluyor?
Luna: Jay canavar burada.
Jay: ne? Nasıl?
......
Oy vermeyi unutmayın. ❤️❤️❤️