HABER: GECE KUŞU

2 0 0
                                    

Uyarı

Bu bölümü okumaya bilirsiniz sadece haberler de verilen bilgiler tamamen size bağlı. Okuyanlara iyi okumalar.

*****

Saat 18:00

Spiker: iyi akşamlar sevgili seyirciler. Saat 18 haberlerinde günün sıcak gelişmeleri ile karşınızdayız.

Bugün sabah saatlerinde bulunan kızın cesedini otopsiye götürüldü. İnceleme sırasında rastlanan bulgular doktorları bile hayrete düşürdü. Otopsi sonrası yapılan açıklamalar neler? Doktorların bulduğu ilginç bulgular neler? İşte yapılan açıklamalar...

Canlı bağlantı...

Muhabir: doktor bey otopsi sırasında oradaymışsınız. Bize cinayet hakkında neler söyleyebilirsiniz?

Doktor: aslında otopside pek fazla bir şey bulunamadı. Cinayet yaşanılan diğer cinayetlere benzemiyor. Ama şunu söyleyebilirim ki cinayeti bir insan değil bir hayvan yapmış.

Muhabir: peki emin misiniz? Cinayeti bir hayvan mı işledi?

Doktor: Yani bizde tam olarak emin  değiliz. Ama evet bir hayvanın yapma olasılığı daha fazla.

Muhabir: ne tür bir hayvandan bahsediyorsunuz?

Doktor: daha tam olarak belli değil ama yabani ve saldırgan. Bir de şöyle bir şey var bu hayvanın pençeleri kesinlikle çok büyük. Parçalama boyu çok uzun ve birde güçlü. Kızın kemiklerini bile iki ayıracak kadar kuvvetli bir pençe yapısına sahip.

Muhabir: nasıl yani kızın kemikleri parçalanmış durum da mı?

Doktor: aynen öyle. Yapılan otopsi sırasında kemiklerin arasında DNA bulundu. Fakat bunun hangi hayvana ait olduğu belirlenemedi. Bu da vakayı oldukça zorlaştırıyor. Ne tür bir hayvanla karşı karşıya olduğumuzu bilmiyoruz.

Muhabir: evet duydunuz hocamızın dediklerini burada durumlar böyle. Sözü size bırakıyorum.

Spiker: teşekkür ederim. Evet sevgili seyirciler. Bugün öğlen saatlerinde bir okulda kaos yaşandı. Okuldaki 1028 öğrenci arasından 986 öğrenci kaosun kurbanı oldu. Okula saldıran hayvan olduğunu düşündüğümüz bir yaratık, bu okulda 986 öğrenciyi parçalayarak öldürdü. Yetkililer olayı araştırıyor. Acılı aileler bu işe bir son verilmesini, hayvanın yakalanıp yok edilmesini istediler.

Kamera kayıtları...

Muhabir: pardon iyi günler. Bu öğlen saatlerinde evinizin karşısında bulunan okulda kaos yaşandı. Birçok öğrenci hayatını kaybetti. Olayla ilgili ne söylemek istersiniz?

Kadın: şimdi benim oğlumda o okulda okuyordu. Bu sabah aradılar ve bana oğlumun öldüğü haberini verdiler. (Ağlamaklı bir şekilde.) Kimse ne olduğunu bilmiyor. Bir hayvan mı saldırmış ne? Benim oğlumu öldüren hayvan neden yakalanmadı? Bunca çocuğun ailesi harap oldu. Bu hayvanı bulun ve gereğini yapın.

Başka birine...

Muhabir: efendim okuldaki kaos hakkında neler söyleyeceksiniz?

Adam: bunu bir hayvanın yaptığı söylentileri var. Bu hayvan her ne ise onun bulunması gerekiyor. Bugün o yavruları öldüren hayvan daha neler yapmaz. Devlet nerede? Bu çocukları öldüren hayvanı aramaya başlamadılar bile. Benim torunum orada okuyor. Bugün aradılar kızımın sol kolu kopmuş durumda. (Ağlamaklı bir şekilde.) Benim torununun hayalleri vardı. Hepsi mahvoldu. Rica ediyorum bulun şu hayvanı.

Muhabir: anladım efendim iyi günler geçmiş olsun.

***

Spiker: bu görüntülerden de anlayacağınız üzere zor bir durumdayız devletin bir an önce arama çalışmalarına başlaması ve hayvanı bulup gereğini yapması gerekiyor. Bu günlük haberimizi burada noktalıyoruz. Saat başında görüşmek üzere. İyi günler.

Başta da söylediğim gibi okuyup oy verenlere teşekkür ederim ama okumasanız da olur. Devam edelim.😍😍😍

GECE KUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin