Klub

1.4K 25 0
                                    

"HAJDE DOLAZI DOLJE"Lupala mi je Lada po vratima.

"Ma mrš,spava mi se"odgovorila sam joj ljutito.

"Ajde Anastazija,možeš spavati cijeli život kasnije,samo izađi van samnom"civila je ispred vrata moje sobe.

"Kaj nemreš sama otići do kluba i pitati tu svoju simpatiju"

"Ne,nemrem si sretna?Sad izađi van"Ta žena će me ubiti jednog dana ako ne i danas.

Ustala sam iz kreveta i od ključala vrata od svoje sobe.

"Kako si uopće ušla u moju kuću?"upitala sam ju zbunjeno.

"Molim te,napravila sam kopiju ključa"rekla je i ušla u sobu"sada što ćeš ti obući"odmah je produžila do moga ormara.

"Mogu li i ja odabrati kaj ću obući"šalila sam se

"Ti ćeš si odabrati nešto glupo jer si budala"

Ubrzo mi je našla crnu haljinu koju sam nedavno kupila,nije bio loš odabir ali je trenutno vani zima pa ću se vrlo vjerovatno smrznuti dok ja nju ohrabrujem da pita dečka na šanku za njegov broj.

...

Išle smo s taksijem do kluba u centru grada,bila je očekivana gužva ali smo mi i dalje našle mjesto za šankom,gdje je ona čekala da njen miljenik dođe.

Nakon nekoga vremena bila sam dovoljno trijezna da se ne ubijem ili pojebem ali dovoljno pijana da napravim gluposti i jedva se prisjetim ljudi oko sebe.

...

"Stvarno?Pa mislim nakon smjene možemo zajedno otići negdje..."konobar na šanku ili Ladin miljenik počeo je 'razgovarati' sa njom.

"Ja ću vas golubice ostaviti ovdje"na x sam popila što mi je ostalo i otišla gore na krov klub,gdje sam na šanku uzela bocu pive i odnijela ju na sam kraj krova.
Stavila sam pivu na zidić od krova i naslonila se pokraj nje.

Bila je tiše nego u klubu ili u centru krova,gledala sam u predivan Zagreb koji je bio obasjan raznim lampicama,u pozadini se čula pjesma iz klub, dovoljno glasna da se prepoznaju riječi i muzika,i dovoljno tiha da te ipak ne smeta.

"Smetam li?"hrapavi ali nježni glad muški glas se javio i prekinuo mi misli.

"Ne"uzdahnula sam i iz kuta svog oka vidjela sam da mi se netko približio.

"Pa što tako lijepa dama radi ovdje sama?"Počeo je flerati samnom,nije da mi smeta,nisam ga cijelog procijenila ali vidim da je viši od mene,a moglo bi se reći da imam tip za visoke dečke.

"Ništa čekam frendica koja se bari sa konobarom"leđima sam se okrenula prema gradu i naslonila na laktove,trenutno sam gledala kako ljudi plešu.

"Nije ni kod mene priča drugačija,frend mi se upucava s 15 različith žena."Pogledala sam na svoje lijevo i vidjela njega.

Njegova cijela desna strana bila je naslonja na zidić,bio je vrlo visoki, snažan,moglo bi se reći veliki.

"Barem je to sam uspio,moja frendica je mene nagovorila da pozovem konobara i da ga pitam osobne stvari"nasmijala sam se dok je on gledao u mene sa svojim tamno smeđim očima i pozorno slušao moju svaku riječ.

"Znači oba dvoje smo ostavljeni sami?"komentirao je

"Da,meni se tako čini"približila sam se njemu i počela malo hihotati.

Da li sam popila previše alkohola? Vjerovatno.Jesam li mislila da ću ovo napraviti?Ne.Da li ću uništi svoju priliku sad?Naravno.

"Pitam se što ljudi rade kad su ostavljeni sami"On se također približio.

Bila sam dovoljno blizu da osjetim njegov parfem,nije bio onaj užasno jaki muški parfem,bio je neki nježan,dovoljno jak da te privuče to je definitivno.

Pogledala sam gore i vidjela njegove oči,mogla bi se izgubiti u njima"što god žele"odgovorila sam njemu na prijašnje pitanje.

Stavila sam svoje ruke oko njegovog vrata,dok je on stavio njegove ruke na moje obraze i privukao me u njegov poljubac.Odmah sam uzvratila poljubac.

Autorsko pismo;
Bokić nadam se da uživate,pls vote i komentirajte.
Thx<3

Sretna dama // Joško GvardiolWhere stories live. Discover now