Kuc,kuc,kuc.
Čula sam kucanje na vratima dok sam stavljala narukvica te završavala svoj izgled.
Dohodala sam do vrata,kad sam otvorila vrata vidjela sam točno osobu koju sma očekivala.
"Kako je prošlo na mini sastanku?"upitala sam ga te pustila njega unutra.
"Pa...moglo bi se reći dobro"nervozno je rekao Joško.
Odgovorila sam sa čudnim pogledom.
"Ne pitaj..."
Joško POV;prije 15 minuta
Svi su već izlazili iz sobe kad je Dalić rekao da malo još pričekam.Čekali smo dok nisu svi izašli te smo onda započeli razgovor.
"Slušaj,ovu utakmicu si odlično od igrao,i to se vidi.Kada usporedimo ovo i Saudijsku Arabiju,ova je bila 10 puta bolja"uzdahnuo je tako.
"Znam ja,malo me je sram pogreški koje sam radio protiv Saudijske Arabije"
"Da,da,ali mislim da je ipak već utjecaj bila ona."rekao je Dalić.
"Ma šta vi pričate??"pravio sam se lud.
"Za ubuduće barem dok je svjetsko nemoj se svađati s njom jer ipak i naše žene puno utječu na naše uspjehe."
Anastazija POV
Gledala sam predivne prizore glavnom grada Qatara dok smo se vozili po ulicama sve dok nismo došli do jednog 'hrvatskog kafića'.
Našli smo neko mjesto u kutu te smo se smjestili tako da nas,točnije Joška nitko ne primijeti.
...
Pričali smo o raznim temama,skoro 3 sata smo sjedili za tim stolom te se smijali na razne stvari.Nismo se htjeli vratiti jer smo znali kako se pred dečkima ne smijemo baš ponašati kao nekakvi 'clingy' par.
Krenuli smo prema hotelu ali smo na kraju skrenuli i počeli lutali po gradu.
"Vidi"Joško je prstom pokazao u veliki skup poznatih dućana poput Sephora, Versace,Channel,Prada,Pandora itd.
"Okej?"zbunila sam se"nije valjda da hoćeš ići unutra isprobati 101 stvar makar nećeš ništa kupiti jer je preskupo"zezala sam njega,makar sam u stvarnosti samu sebe ismijavala.
"Pa imam ideju"započeo je "ajde dođi"
Uzeo mi je ruku te me počeo vući prema tim svim dućanima.
Ušli smo u Sephoru,zbog nekoga razloga očekivala sam da će odabrati neki drugi pošto ne bih rekla da on koristi nešto iz Sephore.
"Zašto smo ovdje?"
"Samo...trebam kupiti poklon za nekoga,ali ne znam što ću.Trebam malu pomoć onda"objasnio mi je sve.
"Pa mogao si odmah reći"nasmijala sam se te odmah uskočila njemu u pomoć naći poklon za predpostavljam neku ženu.
"Pa što ona voli?"upitala sam njega.
"Mislim da koristi većinu stvari ko ti"uzdahnuo je"što bi ti htjela od ovog svega?"pitao me je.
"Pa ja bi uzela..."počela sam hodati po Sephori tražeći proizvoda sa moje liste želja.
"Možda neki parfem?"pitala sam ga držeći Sol de Janeiro 'Brazilian crush'.
"Pa ne znam,imaš ga ti?"
"Ne,ali bih ga mogla uzeti"
"Uzmi ga"
...
Obišli smo još 4 dućana,možda se dućan promjenio ali scenarij je ostao isti.Ja bi predložila nešto,on bi me pitao imam li ga,ako kažem 'da' onda bi odgovorio nešto sličnom "da ne bude da se kopirate onda ne",a ako kaže 'ne' onda uzimamo.
YOU ARE READING
Sretna dama // Joško Gvardiol
FanfictionAnastazija Kovačić,cura koja nije samo sretna zbog toga što je sestra poznatog nogometaša. Već isto ima sreće jer će možda upoznati novu zvijezdu Hrvatskog nogometa. #1~svjetskoprvenstvo(23.2.23) #1~Kovačić(23.2.23) #2~football(13.4.23) #2-Joško(23...