Rasplakala sam se na njegove riječi.
"Uzimaš li ovaj prsten?"
Kimnula sam glavom jer sam izgubila glas,skliznuo je prsten na moj prst te došao do mene na drugi kraj stola i primio me u zagrljaju.
"Nisam te htio rasplakati"počeo mi se blago smijati,podigao me sa stolice tako da smo zamijenili mjesta.
Sjela sam njemu u krilu te sam svoje lice stavila u njegov vrat dok sam se smirivala od njegovih riječi...
"Hej hej"udaljio me tako da smo se gledali oči u oči"nema razloga da uništiš svoje predivno sretno lice"prošao je prstom po obrazu te tako pobrisao par suza.
Gledala sam u njega,primala svu njegov vanjsku,ali i unutarnju ljepotu.
"Dobra si osoba"su jedine riječi koje sam mogla pustiti da skliznu iz mojih usta.
Polako sam se nagnula prema njemu te ostavila otisak svojih usana na njegovima,no to nije bilo dovoljno za njega, požudno me je poljubio,stavio je svoju ruku u moju kose tako da bi me više približio.
Nažalost naš make out session nije dugo trajao pošto smo bili u restoranu i imamo bar malo kulture.Brzo je Joško platio račun te je rekao da idemo,žurnom koracima smo se vratili prema autu.
Kad je on ušao u auto,odmah sam mu uzela lice u ruku te ga poljubila,jedva je uspio vrata zatvoriti.
Stavio je ruku,leđa su mi se doslovno izvila,drugu ruku je stavio na moj lice.Sa palcem blago prelazio preko mojeg obraza,njegovi prsti su se upleli u moju kosu.Tako samo nastavili naše strastveno ljubljenje,sve dok se nismo sjetili da bi bila bolja ideja nastaviti negdje drugdje...
Odmaknuo se od mene te je odmah pokrenuo auto.Jureći po Katarski cestama,oboje smo nestrpljivo čekali da stignemo do hotelske sobe.
Ušli smo u garažu,zvukovi jurnjava automobila se odbijala od zidova,jeka je samo to još više pogoršala.
Hitro smo izašli iz auto,te uzeli lift za naš kat.
Pogledavala sam stalno u njega,hitno sam ga željela,trebala...Držanje ruku i ljubljenje više nije dovoljno želim biti najbliže što mogu s njim.
Gledali smo jednu u drugovi oči,oboje gladni za jedno drugo.
Zvuk otvaranja vrata lifta nas je odvojilo.
Joško je provjeravao ako je itko na hodniku dok sam ja krenula otključati vrata,čim se čuo mali klik koji potvrđuje priključivanje vrata.Joško me je poljubio stavio je ruku iz mojih leđa te otvorio vrata zatim mi je držao podršku da ne padnem zbog ovih silnih brzih događaja.
Bili smo sada u sobi.
Joško me je okrenuo tako da sam na zidu točno pored vrata,držao je moje ruke na zidu svaka na jednu stranu,te mi je počeo ljubiti vrat.
Našao je moj sweet spot,glasno sam za
stenjala.U momentu je stavio svoje usne na moje,ne dopuštajući da proizvodim ikakav zvuk.
Počeo je stavljati ruku ispod moje majice,dižući je polako.Dok s druge strane sam ja sebično i je strpljivo pokušavala skinuti Joškovu majicu.
Osjećala sam kako se nasmijao blago na tu radnju.
Kroz sva ova događanja nismo progovorili niti jednu riječ,oboje smo uživali u tom momentu.Nije moglo biti bolje.
Trenutno sam ja samo bila u 'Lingerie' set-u .Joško me je primio za stražnji dio bedra,stavila sna svoje ruke na njegovu glavu, više nisu niti bile sekunde između poljubaca.
YOU ARE READING
Sretna dama // Joško Gvardiol
FanfictionAnastazija Kovačić,cura koja nije samo sretna zbog toga što je sestra poznatog nogometaša. Već isto ima sreće jer će možda upoznati novu zvijezdu Hrvatskog nogometa. #1~svjetskoprvenstvo(23.2.23) #1~Kovačić(23.2.23) #2~football(13.4.23) #2-Joško(23...