Maç dönüşü sınıfa girer girmez Jame sevinçle ellerini kaldırıp bağırdı.
-Yaşasın bizim takım!
Aynı takımdan olan Mew ise sınıfa sinirli bir şekilde girip bağıran Jame'in kafasına sertçe vurdu. Jame başına aldığı sert darbeyle yere kapaklandı.
-Kendi kalemize attık oruspu çocuğu.
Mew sinirle Kafasına diktiği suyu yere attı ve diğerlerine bakarak:
-Bir daha girmiyorum turnuvaya oğlum. Ne zaman girsek ya kendi kalemize gol atıyoruz,Yada Kendimizi okulun arkasındaki çöplükte buluyoruz
Okulun asla turnuvalarıyla ilgilenmeyen inek öğrencisi arkadan konuştu.
-Çöplükte ne yapıyorsunuz abi.
Jame atladı.
-Dayak yiyoruz.
Mew Jame'in kafasına birtane daha vurdu.
-Sen konuşma tamam mı? Konuşma.
Kavga devam ederken,Sınıfa öğretmen girdi.
-Hiç şaşırmadım yine bizim okulu rezil ettiniz tebrikler.
Sınıfın Turnuvaya katılan oyuncuları hep bir ağızdan itiraz etmeye başladı.
-Mew Sana kaç kere söyledim bilmiyorum ama tekrar söylüyorum. kırmızı kart "rakip takıma saldır" demek değil. Jame toplar ağlamaz neden anlamak istemiyorsunuz?
Öğretmen bütün sinirini oyunculardan çıkarınca biraz sakinleşti ve derse döndü...
....
Sabah erken saatlerinde kalkmayı bir türlü beceremeyen Mew, Yine öğlen vakti kalktı. Hayatında belli bir düzeni yoktur, kafasına göre yaşamayı severdi. Annesi sürekli bu çocuk ne olacak diye düşünüyordu. Ama Mew'in umrunda bile değildi. Ömründe aldığı tek başarı deneme sınavında 5. olmasıydı. Ondada zaten sınava 5 kişi katılmıştı.Tek derdi yemek yemek,uyku, insanlara çatmak Olan Mew'in hobi olarak yaptığı bir şeyde sarkıntılık yapmaktı. Öyle ki okulda çıkmadık kız bırakmamıştı. Ciddi bir ilişkiye hayatta katlanamazdı. Neden mi? Bir sürü sorumluluk! Kim uğraşacak yemeğe götür getir,hediye al,özel günleri unutma,onun için kavga et...vb. Hepsi boş işler.
Gulf,
Bazı insanlar güzel olmak ister ya hani? O tam tersini istiyordu. Bir erkeğe göre fazla Güzel diye okulun bütün piçleriyle uğraşıyor,artık rahatça yürüyemiyordu bile. Bu yüzden gulf, kendine yeni bir hayat kurmak için kendisini değiştirmek zorunda kalır. Ne kadar çirkin olursa o kadar iyiydi. Saç rengini ve şeklini Değiştirdi, kocaman bir inek gözlüğü takıp suratını belli başlı lekeler şeklinde boyadı ve Dişine bir diş teli taktırdı.Artık çirkin biri olarak rahat edebilirdi. Kimse onunla uğraşmaz, Kimse ona takılmazdı. Çünkü artık
Yeni ve güzel bir hayata başlayacaktı.
Evet.
Mew'in okulunda.
Akıllı çocuk Gulf.
...
-Mew!
sınıftakiler hep bir ağızdan gülerler.
-Buyrun hocam.
-Hiç kitap okuyormusun?
-E-Evet kitap okumayı severim.
-Peki, seffiler hakkında ne düşünüyorsun?
-Ah,Tanrı yardımcıları olsun hocam.
-Seni bir işe yaramaz herif!
O kargaşanın içinde müdür içeri girer. Bütün sınıf susmuş bir şekilde Müdüre odaklanır.
-Evet Arkadaşlar. Okulumuzun Malesefki IQ seviyesi pek düşük. Bu yüzden okulumuza Tayland'ın en önemli okullarından birkaç Zeki öğrenci Takviye aldık. Onu bu duruma sokmak istemezdim ama burada okuyacak. İsmi Gulf.
Jame anında atladı:
-Kız mı!
Mew kafasına vurdu. Ve kulağına eğildi.
-Okulumuz erkek okulu kafasına soktuğum.
Müdür Gulf'a içeri gelmesini işaret etti ve Gulf içeri geldi. Arkadaşlara doğru eğilerek:
-Merhaba Ben Gulf.
Mew Gulf'u iyice bir süzüp konuştu.
-Şimdi bu benden zeki mi hocam? Yani ayıp oluyor.
Gulf önceki hali olsaydı susardı. Ama o artık yeni biriydi. Cevap veren kabullenmeyen o çocuk olacaktı. Müdür onun yerine konuştu.
-Son dönem notu 98'di. Sizin bütün sınıfın notlarını toplasak 98 etmez eşek herif.
Bütün sınıf bir anda rezil olunca Gulf kendini tutamayıp hafifçe güldü. Mew bunu görünce onu öyle bir gözüne takmıştı ki öldürecek gibiydi. Gulf boku yemişti sanırım.
..
Gulf yerine oturduktan sonra zil çaldı. Mew ve yanındaki bütün öğrenciler Gulf'un başına toplandı. Mew;
-Gulf. Güzel isim. Ama tipin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Gulf dayanamadı ve atladı.
-Tipim seni çok mu ilgilendiriyor?
-Ah. Burada olan herşey ve herkez beni ilgilendirir. Bu okulda okuyacaksan ilk kural. Ben ne dersem o olur.
-Ow. Ne yazık ki ben pek kurallara uyan biri değilim.
-İyi demekki beni dinlemiyorsun. Öyleyse biraz eğleneceğiz arkadaşlar.
-Sanırım Eğlenecek olan benim. Elinden geleni ardına koyma.
-Bakalım kim eğlenecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Kime Bulaştım?•
RomanceGüzelliği yüzünden rahat bırakılmayan gay sosyal medya fenomenidir. Gulf bu durumdan sıkılır ve olabildiğince çirkin bir kılığa girmeye çalışır. Okul Değiştirip güzelliği yüzünden sarkıntılık yaşamayacağı yeni,güzel bir hayat yaşamak isterken işler...