Öpücük

200 7 22
                                    

-Hey Type!
-Vay beni unutmamışsın
-Neden unutayım ki?
-Benden çok mu hoşlandın?
-Fazlasıyla.
-Aslında bende boş değilim bu yüzden Şimdi sana birkaç şartımı koşacağım.
-Hey uke oldum hayvan oldum daha ne istiyorsun!
-Çok şey. Oradan kolay bir lokma gibi mi duruyorum?
-Benimle alay ediyormuşsun gibi duruyor sadece.
-Hayır Alay etmiyorum. Sadece sevgini test etmek istiyorum. Fazla kullanıldım.
-Cidden mi? Bunu sonra soracağım. peki söyle bakalım ne istiyorsun?
-bir insanın dış görünüşü senin için ne kadar önemli?
-Siktir! Lütfen o ben değilim deme.
-Ulan pezevenk ben olmasam bu kadar takipçi nerden geldi. Buranın en ünlü kullanıcısıyım körmüsün
-Ha doğru sen olmaman imkansız.
-Şimdi benim için Okulun en çirkin bulduğun öğrencisine çıkma teklifi etmeni istiyorum.
-Bu çok kolay kimse benden nefret etmez okulda
-İyi düşün?
-Aslında biri var ama bunu yapmam.
-Neden?
-Bak o çok çirkin sinir bozucu aptal biri!  Ona bulaştırma beni Allah aşkına.
-Müslüman mısın lan
-Evet helalim olacaksın yakında 5555555
-Ben satanistim bebeğim 5555555
-No no no Yanarız olmaz.
-Hey bu yaptığın da güna-
-Şşştttt sus.
-Neyse! Yapıyor musun? yapmıyor musun?
-Ayrıca Bu senin ne işine yarayacak?!
-Dış görünüşe önem veren bir herifle sevgili olmam.
-Ahh Sen zaten güzelsin ama
-Beni sinirlendiğimde görmek istermisin?!
-Hayır sustum.
-Ayrıca grip olduğum zaman suda can çekişen hamam böceği gibi duruyorum. neyse. Şimdi bu dediğimi yap ve bana ses kaydı almayı unutma ve şunuda unutma beni kandırmaya kalkma gözüm üzerinde güzelim öptüm.
-Neremden?????
-Götünden
-Hey Böyle bir cevap beklemiyordum.
.....
o gözüm üzerinde derken ne demek istemişti? Acaba tanıdığı birimiydi diye düşünürken böyle birini eğer zamanında  tanımış olsaydı şimdiye evli mutlu çocuklu olmuştu. Bu yüzden onu daha önceden görmesi imkansızdı. Ama o Mew'i taniyabilirdi? Yani tanıma ihtimali olabilirdi. Belkide ünüm herkeze yayılmıştır ayol...:))))??
....

Mew gerçek anlamda bunu yaptığına inanamaz bir şekilde ses kaydını açıp cebine koydu ve gulfa yaklaştı.
-Hey seninle birşey konuşmam gerekiyor.
-Seninle konuşmam için havlamayı öğrenmem gerekiyor hadi işine!
-Lan sen beni deli mi!-
"Sakin ol mew ses kaydı açık bunu olaysız bitir ve type'ı kap.'
-Bak seninle kavga etmek için gelmedim birşey söyleyeceğim.
-Neymiş o?
-Ben şey.
"Hadi ama Mew daha önce yüzlerce kıza çıkma teklifi ettin. Bu neden bu kadar zor! Ayrıca bu piç ya gay olduğunu öğrenir yayarsa? Kafayı yiyecekti sanırım.
-Hey Mew! Ne düşünüyorsun söylesene senden daha önemli işlerim var!
"Tamam aklına bir fikir gelmişti."
-Hey Gulf seninle aşağı inelim. Daha rahat konuşuruz.
"Gulf ayarladığı bu piçliği gayet eğlenceli bir şekilde izliyordu"
-Gulf bak ben sana daha önce yaptığım herşey için özür dilerim. Senden bir ricam var eğer bunu yerine getirirsen ne istersen yaparım.
-Ne istersem?
-Ahh evet! ne istersen
"Lanet olsun Mew bunu yapıyor olamazsın"
-Tamam önce istediklerimden başlayalım o zaman sonra dediğin şeyi yapacağım.
-Ama ne istediğimi bilmiyor-
-Tamam dedik ya. Yapacaz. Şimdi kalk bana bir içecek getir. Ama rahatsız etmeden masaya koy çünkü kitap okuyorum.

"Sen varya hapı yuttun Mew! Sen birini beğenip bu hallere düşecek erkek miydin!"
Mew çıt çıkarmadan Büyük boy bir içecek alıp sınıfa girdi o sırada Arkadaşları onu o halde görünce aynı anda gülmeye başladılar.
-Mew garsonluğa mı atadılar seni lan!!! 555555555555
-Mew çok yakışmış sana abi bizede birer tane sana zahmet. 5555555555
-Mew hani baban seni sanayiye verecekti bu nerden çıktı olum! 555555
"Ulan Mew maskara oldun aq"
-Kesin Lan oruspu çocukları!
Gulf gülüşünü zar zor durdurup Mew'e baktı.
-Ohom. Beni rahatsız etmeden getirmeni söylemiştim. Neyse ver bakalım.
"Şimdi o rahatına sokarsam görürsün"
-Evet artık yapacak mısın?
-Tabi ki. Benim için yemek aldıktan sonra.
-Ne! Ahhhhh!!!
-Ama koşman gerekiyor yemek bitmek üzere
-Bunu kola istemeden söyleyebilirdin!
Jame Atladı
Jame: Mew koş çabuk çabuk 55555555555
"Şu olay bir bitsin sizide Gulf'la sikmeyen en adi"
Mew bir tepsi yemek alıp Koşarak Gulf'un önüne getirdi.
"Aslında bunları yapmasa bile bir sürü planı vardı. Fakat Type'ın onu tanıması gibi bir durum ortada vardı. Risk alamazdı.

-Hey Mew. Bunun ketçabı yok
Mew sinirle eline aldığı kutuyu Gulfa doğru uzattı
-Al biyerine sok
-Ne? Duymadım
-Yok birşey. Başka birşey istiyormusun?
-Yok sadece huzurla yemek yemek istiyorum.
-Peki
Mew tam oradan ayrılırken gulf seslendi
-Hey nereye gidiyorsun yemek yiyene kadar başımda beklemelisin. Birşeye ihtiyacım olabilir.
"Mew az daha aklını kaybediyordu!"
Gelip karşı sandalyeye oturdu
-Hey yanlız ben sana otur da demedim. Boğulursam eğer sen kalkana kadar ölürüm be!
Mew diğer eliyle diğer elini sinirden parçalayarak kalktı Gulfun başında durdu .
Gulf sanki ona inatmış gibi 2 saat boyunca yemek yiyip 3 tane kola 7 bardak su istemişti. Gulf kendisi ile gurur duyuyordu.
"Aferin sana gulf"
Mew Gulf'un yurttaki odasının hepsini temizlemiş bir şekilde sürünerek geldi sınıfa. Bütün öğlen  vaktini Gulf'un o lanet odasını temizlemeye ayırmıştı. "Ben bile bu kadar dağıtmıyorum amk bu ne!"
Evet gulf ondan zekiydi. Tabiki de önceden bilerek dağıtmıştı.
-Yap artık istediğimi! Canımı çıkardın bu kadar mı nefret ediyorsun lan!
-Hey hey hey. Mew, senin durumunda ben olsaydım eğer. Ayakkabılarını yalatırdın.
-Hangi ara beni bu kadar iyi tanıdın lan harbi ha.
Bütün okul Mew ile dalga geçiyordu. karizma diye birşey kalmamıştı!

Jame: Mew sana önemli birşey söyleyeceğim.
-Efendim.
-Dostum salakmısın. Sabahın köründen beri ona hizmetçilik yapıyorsun. Okulun itiraf sayfasında bütün okul seni çekip dalga geçti tüm gün.
-Hahh jame delireceğim. Neye bulaştığımı bilmiyorum.
-Bak seni en son aşık olduğunda bu halde gördüm. Yoksa birini mi seviyorsun? Hah! Yoksa o kişi Gulfun annesi Felan mı?!
-Oğlum. Allah aşkına git beynine bir baktır bak hiç iyi değilsin. Daha kötü ne kadar olabilir bilmiyorum ama ilerliyor bu salaklığın. Git defol! git!
Sınıfta sonunda Gulf ile baş başa kaldığında
-Lütfen artık istediğim şeyi yap
-Peki. Son şartım bu.
-Yine mi!
-Eğer beni öpersen dedigin şeyi yaparım.
-NE! DELİRDİN Mİ SEN! BEN GAY DEĞİLİM. zaten olsamda senin gibi birine bakmam be siktir git!
-Hey hey dur. Ben bana bak demedim. Beni bir kere öp dedim.
-Asla! bu iğrenç.
-Peki o zaman ne istediğini söyle yapayım.
"Mew ses kaydını tekrar hazırlayıp cebine koydu"
-Benimle çıkarmısın?
-Bu nasıl bir çelişki dostum. Gay değilsin beni öpmüyorsun ama çıkmak mı istiyorsun?... Ah kıyamam lan yoksa çok mu yüklendim sana.
-Bak Allah aşkına sadece evet de. Sonra ne yaparsan yap.
-Hayır olmaz. Beni öpmen gerekiyor.
-Bütün okula benim adımı  gay diye çıkarmaya mı çalışıyorsun!
-Bana çıkma teklifi ediyorsun. Dediklerin çok çelişkili!
-Bak sadece evet de ve sana herşeyi anlatacağım.
-Bak eğer beni öpersen bende bunu direk evet der, nedenini bile sormadan giderim. Ayrıca bunu ömür boyu unuturum.
-Seni neden öpmemi istiyorsun!
-Merak etme senden hoşlanmıyorum.
-Off zaten hoşlanma be!
-Tamammm. Sadece merak ediyorum 555555
-Dalga geçme!
-Bak sana evet dememi istiyorsan yap şunu gitsin!
"Başka çaresi olmayan Mew içinden bir dua geçirdi ve karşısındaki oğlana büzdü dudağını. Gulf, gülmekten zor durur bir şekilde, gözünü kapatıp dudak büzen mal Mew'e bakıp geberiyordu. "Ah ulan Mew. Sen bekle daha neler olacak" Mew'e yaklaştı. Hızlıca öpüp kendisini geri çekti. Mew saniye bile sürmeyen bu öpücük yüzünden Eliyle ağzını 100 kez silip bağırmaya başladı.
- Oldu mu piç kurusu! Bir evet diyeceksin Burnumdan getirdin be! Gidip bütün okula senin gay olduğunu söylemeyen şerefsiz.
-İyi bakalım git herkeze söyle. Gulf gay de. Tabiki bende beni öptüğünü söylerim.
-Beni tehdit mi ediyorsun! Elinde bir kanıt yok
-Tıpkı Gay olduğuma dair bir kanıtın olmadığı gibi. Şimdi siktir git işine.
-Hey evet demedin! Benimle çıkar mısın?
-Evet....

•Kime Bulaştım?•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin