Peruk

147 8 9
                                    

-Hey Tharn!
-Oha ilk sen yazdın aşıksın bana net
-Kes sesini de şunu açıkla!
-Siktir bu ne lan!
-Öptüğün kişi ben olmadığıma göre ben bilemem değil mi?
-Bak açıklayabilirim
-Siktir lan oruspu çocuğu! Herifte birşeye benzese bari
-Olm sen buna çıkma teklifi etmemi istedin
-Olm senin babandır lan. Sana öpüş demedim teklif et dedim bu ne!
-Bu fotoğrafı kim çekmiş lan
-Sizin okulun itiraf sayfasına aç bak bi sen

Mew hızlıca ve korkuyla ne ile karşılaşacağını bilmeden okulun itiraf sayfasına girdi.

Okulumuzun karizma çocuğu Gay'miş kızlar!!
1.892 görüntüleme• 4 Saat önce

-Siktir bu ne .
-Hiç beklemezdim... Aldatıldım
-Lan Gulf ne alaka amk
-Yok hayır bu değerli gözlerim bunu az önce görmedi değil mi?
    *yorumlar kapatıldı*

"Ulan Gulf Ulan pezevenk Ulan..!! Lann!!! Rezil ettin beni sürtük herif Rezil ettin!"
Mew sinirle üstüne birşeyler geçirip Odadan çıktı.
Gulfun kaldığı yurt odasına doğru öyle bir sinirle yürüyordu ki önünde kim varsa çarpmıştı. Sonunda geldiği odanın kapısına son hızla vurabildiği kadar vurdu.
-Gulf! Seni sürtük! Çık ve buradaki herkeze beni senin öptüğünü söyle! Hadi! korkak!
Gulf ne yapacağını bilmeden eli ayağı dolaşınca önce üstünü hazırlamak ile yetindi. Peruğunu hızlıca geçirdi ve suratını halletti. Yavaşca ve korkuyla kapıyı açtı. İçeri Hızlıca girip arkalarından kapıyı kapatan Mew'i durduramadı. Gulf kendisini duvarda sıkıştırmış, sinirden burnundan soluyan dibindeki Mew'i itmeye çalışıyor fakat başaramıyordu.
-Sen geldiğinden beri niye rahat bırakmıyorsun beni!
-Ben bir bok yapmadım
-Bunu sen yaptın adım gibi biliyorum. Bütün okulda adımı çıkartmak için.
-Senin adından ne olduğundan banane be! Ondan haberim diyorum! Ben neden seni yakmak için kendimi de rezil edeyim?
-Yeteri kadar rezilsin zaten! Bunları yapabilecek birisin!
-Bana bak Mew, canını bundan daha beter yakmadan defol odamdan!
-Yok ya? Gay olduğumu ortaya çıkartarak mı canımı yakmaya çalıştın cidden. muthişsin
-Sana öncede söyledim. Ben yapmadım bunu! Siktir git be
-Sen bittin oğlum senin benden çekeceğin var!
Mew sinirle odadan çıktı ve kendi odasına girdi. Kusacaktı sinirden. Hemen eline telefonu aldı ve Birşey varmı diye birkez daha baktı.
Type Adlı kişiden okunmamış 6 mesaj

-Hey Tharn
delice birşey yapma
bunu açıklamadan nereye kayboldun!
Buraya gel
baksana mesajıma
pislik
-O salağın hesabını gördüm.
-Hey naptın sen?
-Çıkma teklifimi kabul etmesi için yalvardım resmen. üstüne beni öptü! şimdide ben yapmadım diyor piç
-Sen benim için ona yalvardın mı?
-Şey
-Bırak onu ne hali varsa görsün. Şu an çok duygulandım resmen benim için yalvardın mı o çocuğa
-Seni gerçekten çok seviyorum type.
-Ben cidden bu kadar olduğunu bilmiyordum.
-Biz ne zaman yüz yüze geleceğiz?
-Bunun için hazır değilim tharn. Hala bana karşı dürüst olmadığın konular olduğunu seziyorum.
-Mesela ne konuda
-Benden sakladığın birşeyler olduğunu düşünüyorum.
-Herşeyi söyleyeceğim 
-Nerden başlayacaksın?
-Öncelikle gerçek ismim Mew. Mew suppasit.
-Hah seni tanıyan biri olarak bunu bilmediğimi mi düşündün 555555
-Hadi ama 55555 benim hakkımda bu kadar şey bilecek kadar yakınmısın bana seni daha önce gördüğümü sanmıyorum
-Zaten görmedin bende seni gördüm demedim. sadece tanıyorum ama fazla iyi.
-Adım heryere yayılmış sanırım 5555
-Gerçekten de öyle arkadaşlarım felan hepsi tanıyor seni. Fazla yakışıklı olduğundan bahsediyorlar
-Öyleyim 555555
-Siktir 5555555
..
Gulf'un nasıl burnundan getireceğini düşünen Mew, onunla ilgili utanç verici birkaç şey bulmak için odasına girmeye karar verdi. Ama Gulf'u odasına sokmamalıydı bir şekilde. O yüzden her konuda olduğu gibi Jame'den yardım almalıydı.
-Hey jame
-Efendim bay gay garson
-Kes bi sesini aq
-Bütün okula rezil oldun amk
-Gulf denen o piçi hazırlıksız yakalamam lazım bu yüzden yardım edeceksin.
-Ne yapacaksın dostum?
-Odasına gireceğiz ve sende onu oyalayacaksın.
-Ben ne yapayım aq!!
-Onuda mı ben söyleyeyim piç Bul birşeyler işte
-A-ama me- Ah ne bok yiyeceğim

Gulf öğlen tam odasına gideceği sırada Jame tuttu hızlıca
-Hey Gulf. Ne yapıyorsun
-Şey odama gidiyordum.
-Hey hey. benimle kantine gelirmisin
-A şey neden?
-Hadi ama tek gitmek istemiyorum birşeyler de ısmarlarım hem.
-Peki o zaman gidelim.

Mew o sırada koşarak odasına girdi Gulf'un
-İşte şimdi yandın güzel birşeyler bulmam lazım.
Mew hızlıca ve dağıtmamaya özen göstererek eşyalarını karıştırmaya başladı. Önce çekmecelerine sonra dolaplarına. Ama birtürlü utanç verici birşey bulamıyordu.
"Lan zevkliymiş ha şu elbiselere bak. sanırım sadece bu üstü 2 aylık harçlığım. ne zamandan beri Bu kadar zengin? neden giymiyor ki bunları. Bence tipine yakışmadığındandır. "
Tam dikkatinj çeken birşey bulamadığını anlayıp gidecekken gördüğü şeyle duraksadı.
"Peruk lan bu. Birdakika? Saçı mı yok bunun acaba? Oha harbiden. Saçı yoksa eğer daha komik olur tipi. İşte aradığım şey bu. Tek yapmam gereken ortalık içinde peruğunu çıkarmak ...

•Kime Bulaştım?•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin