POV:Y/NKalkma saatimden 1 saat erkendi çünkü spor festivaline hazırlanmam gerekiyordu. Evden çıkma saatime yakın bir zamanda kapım çaldı. Hemen kapıya doğru koştum. Bakugo gelmişti.
"Hadi ne bekliyosun? Okula geç kalmak istiyorsan bensiz geç kal."
"Tamam bekle, çantamı ve telefonumu alıp geliyorum." Okula doğru yavaş adımlarla yürümeye başladık.
"Telefon numaranı hala almış değilim farkındamısın?"
"Hakikaten, veremedim kusura bakma." Numaramı verdikten sonra geri yola koyuldukki arkadan biri adımı bağırarak söylüyordu. Bi anda arkama baktım ve sırtıma atlayan bir Mina ile karşılaştım.
"Sırta atlama zevki olan pembişim gelmiş." Bu söylediğim şeye gülerek karşılık verdi ve sırtımdan indi. Bakugo kıskançlıkla bakıyordu, kıskanmasını anlamamıştım. Kulağına doğru fısıldadım.
"Ne için kıskanıyorsun hayret ediyorum." Mina tabi o anda fotoğrafımızı çekmişti. O hızla beni grubada ekledi, yani gerçekten helal olsun, bu hız nedir aga.
"Hızına hayret."
"Teşekkür ederim Mavişim." Bakugo her Minayla konuştuğumda kıskanıyordu. Okula vardığımızda spor festivalinin programını gördüm. Bakugo vs Mina... gerçekten Minaya acıdım. Ben ise... Fumikage ile savaşacaktım. Geçen yıl 3üncü olan Karga. Aynı sınıfta olsak bile ona Karga diye seslenmeyi seviyorum. Fumikage gizliden beni izliyordu, normal çünkü rakibi bendim ve muhtemelen ona karşı kazanamayacaktım. Bakugo Mina'ya intikam dolu gözlerle bakıyordu.. Pembişim benim dango yemeyi çok severdi... ruhuna El-Fâtiha.
Ilk savaş Momo-san vs Todoroki-kun olmuştu. Mina'nın birleştireceği 4üncü ship. Ikiside asil, akıllı ve samimiydi. Savaş başladığında Todoroki-kun büyük bir buz kütlesi yarattı. Momo'nun buz kütlesinin üstünde olduğunu görünce büyük ateşleriyle onu yakmaya çalıştı (maçtan elemek anlamında yoksa o kadar yakmaz). Tabi Momo-san bir kalkan oluşturmuştu. Geçen yıl Fumikage onu kalkan sayesinde yenmişti, yani yine aynı şey olabilir. Momo-san'ın ayağı buz kütlesi yüzünden kaydığından dolayı Todoroki-kun onu buzuyla tutmuştu. Mina muhtemelen bununda foto- Gerçekten çekiyordu. Todoroki-kun buzdan bir kaydırak yaptı ve Momo-san'ın o kaydıraktan savaş alanından çıkıp elenmesini sağladı.
POV:Momo
Todoroki-kun benim yanıma geldi
"Iyimisin? Biyerini acıttımmı? Yaralandıysan özür dilerim." Gerçekten insanları bu kadar önemsemesi çok tatlıydı.
"Iyiyim, sadece buz kütlesi çok soğuk olduğundan biraz üşüdüm. Bir kazak yaratıp giydim. Todoroki-kun yaram olmadığını kontrol ettikten sonra derin bir nefes aldı.
"Revire gideceksen yardım edeyimmi?"
"Yok revire gitmeyeceğim." Gerçekten insanları çok fazla önemsiyordu.
"Insanları önemsemen çok güzel Todoroki-kun, ben iyiyim, merak etme." Tamamen emin olduktan sonra savaş alanındaki buzların erimesini bekledik. 2 saatte alevlerle erittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MHA/BNHA'da Yeni Biri. (Bakugo X R. Değiştirilecek)
FanfictionBu Hikayede Boku No Hero Academia/My Hero Academia adlı animede olacağız.Süper güçlerin olduğu bir evren harika hissettiriyor... Herneyse burdaki karakterinizi ben daha sonra çizmeye çalışacağım ve karakter kız olacak yani erkeklere sonra yaparım sa...