Buz kadar soğuk olan aşk~

97 7 14
                                    

Hellöğh-
Tamam yazmayalı yıllar olmuş olabilir- doğru 1 yıl oldu en son 2022ydik-
Ama banada acıyın şu awşu okulu bana pi sayısı kadar ödev veriyor MaşAllah Allah eksiltmesin.
Neyse boş yapmadan başlayalım. Ha bu arada yazmamamın 2inci nedeni üşenweq- vee 3üncü neden iseee kitap okuma isteği.

Pov:Mina

Bu şapşiğhk'lerde bittiğine göre şimdi... Dünya'nın en zorlu görevini yapma zamanı.

"Evet millet buzmen ve sonsuz eşya makinesini birleştirme zamanı."

"Ehm... 'sonsuz eşya makinesi' kim oluyor acaba?"

"Elektrik ayıp ettin kim olduğunu bilmiyor musun?"

"Yo-"

"Momo ve Todoroki işte." Bu görev'de maalesef Maviş'im(Aoi-Y/N) , Bombacı(Bakugo), Deku ve Uraraka yok. Sadece Jirou, ben, Denki ve Kirishima.

"Planımız:Dürüst olmak-"

"Nası?"

"BI ANLATAYIM IZIN VER AAA!! Eh, Kirishima ve Denki, Todoroki-kun'a gidip biraz sohbet edecek. Bizde kız kıza sohbet edecez tabii sorularımız kimden hoşlanıyorsun tarzında olacak."

"Bu sanki Aoi'nin sana ve bana yaptığı plana benzemiyormu?"

"Evet ilham aldım herneyse. Zaten Todoroki-kun dürüst çocuk, Momo'da dürüst yani kolay olur. Tabi söylemezlerse zorlayacağız söylerlerse(türkçem seviliyor şuanda^^) motivasyon vereceğiz."

"Kolay iş ozaman. Hadi gidelim Denki." Bende Jirou ile birlikte Momo'ya doğru gittim.

---

"EEE MOMO, SEVDIĞIN BIRI VARMI??" Bastıra bastıra söylüyorumki zorlansın, üstelik yan odada Kirishima, Denki ve Todoroki-kun var.

"Şşşş!! Mina sessiz olurmusun, yurttakileri rahatsız edeceksin. Üstelik..."

"Üstelik? Sevdiğin kişi yakınlardamı hı?" Momo kızarmaya başlamıştı. Derin nefesler aldı ve ciddi bir şekilde sorularımı cevapladı.

"Evet yakınlarda, ama kim olduğunu belirtmek istemiyorum."

"Ben anladım zaten, TODO-" Ağzımı eliyle kapatıp susturdu, kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum. Elini çektiğinde kızmış bir şekilde bana bakıyordu.

"Tamam canım, alt tarafı 'birazcık sesli' bağırıyordum." Onu sinir etmeye çalıştığımı anlamıştı.

"Todoroki-kun yakışıklı ama sen utangaç ve duygularını saklayan biri olduğun sürece başka kızlara bakar."

"Todoroki-kun öyle birşey yapmaz Mina!" Bunuda bağırarak söylettirdiğim için artık bakar sana. Momo bi anda elleriyle ağızını kapattı. Yüzündeki hüzün, korku ve endişe çok iyi anlaşılıyordu. Yan odadan ayak sesleri duyuluyordu. Kirishima ve Denki'nin bağırışları duyuluyordu, Todoroki-kun'u odadan çıkartmamak için bağırıyorlardı. Yanlış birşey yapmışım gibi hissediyordum.

"Momo! Kendine gel! Alt tarafı biri senin ondan hoşlandığını duydu ve bu birşey yapamaz değilmi? Hem nerden biliyorsun onun senden hoşlanmayacağını? Cesur ol! Hem buraya gelip sadece sessiz olmamızıda istiyor olabilir." Momo sözlerimi duyduktan sonra sakinleşmeye çalıştı. Derin nefesler alıp verdi.

Pov:Kirishima

"Todoroki! Beklesene! Nereye gidiyorsun?"

"Todoroki, Momo öyle demek istememiştir boşver sen onu!" Todoroki yerinde durdu ve anlamsız bir suratla bize baktı.

MHA/BNHA'da Yeni Biri. (Bakugo X R. Değiştirilecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin