•S•E•C•O•N•D•

176 17 0
                                    

3 év múlva

-Édesem! Megjött a kaja!-lépett be két doboz pizzával a kezében a nappaliba Jungkook.

-Végre! Azt hittem, hogy sosem fog megtörtenni ez a csoda!-ugrott fel a kanapéról Jimin, és egyből párja mellé ugrált.-Adjál!-nyalogatta a száját, és úgy nézett a magasabbra, mintha a legfinomabb étel állna előtte személyesen, eper szósszal megtoldva.

-Minnie, először hadd tegyem tányérra.-mosolygott Jungkook és összeborzolta párja haját.

-Szívem, mióta teszik a pizzát tányérra?-biggyesztette le az alsó ajkát Jimin.-Kérlek, ne hagyd, hogy éhenpuszuljak.

-Jajj, már hogy hagynám kincsem.-puszilta meg a kissebb orrát Jungkook, majd intett a fejével a kanapé felé.

-Úgy szeretlek!-pattogott utána a kissebbik fiú.

-Én jobban!-ült le a kanapéra Jungkook, és kinyitott az egyik pizzás dobozt.

-Kookie, tudod, hogy a múltkor is veszekedés lett a vége és én bántam meg.-pottyant a nagyobb ölébe Jimin és átkarolta Jungkook nyakát.-Mindketten ugyan annyira szeretjük egymást.-puszilta meg az idősebb arcát.

-Félsz, hogy kikap a popsid?-nézett rá Jungkook felvont szemöldökkel.

-Én aztán nem szívem, de anyám valahogy mindig észre veszi, ha másképp járok.-bújt bele a magasabb mellkasába.

Erre az idősebb csak hümmögött egyet, és a kanapén hátradőlve, pizzát Jimin ölébe téve kezte nézni a már napok óta tervben lévő filmet.

-Kincsem.-suttogta Jimin kb. a film felénél.

-Mondjad Minnie.-halkította le kissé a készüléket Jungkook.

-Pisilnem kell.-mondta ártatlan hangon Jimin.

-Nagyon?-nézett le rá Jungkook.

-Uhum.-váltott boci szemekre Jimin.

-Oké, menjünk.-álltak fel a kanapéról mindketten, majd kézenfogva indultak el a folyósó végén lévő fürdőszobába.

Jimin már kiskorában félt a sötétben, ami a mai napig nem változott, így este sötétedés után Jungkookon lóg. Ezt persze nem bánja egyikük sem, ugyanis fülig szerelmesek egymásba és most élik azt a korszakot, amikor még a wc-n is együtt lennének.

Visszatérve a sötétre. Jimin akár az éjjel közepén is felkelti Jungkookot, ha szomjas, vagy pisilnie kell. Ilyenkor az idősebb, nem is próbál hisztizni a kissebbel, mert tudja, hogy az annyira fél a sötétségben, hogy inkább az ágyba pisilne, mintsem egyedül kimenni a mosdóba.

A fürdőszoba ajtajánál Jungkook megállt és megvárta amíg Jimin végez, ami nagyon gyors volt. A kissebb rettegve lépett ki a helyiségből, és egyből Jungkook mellkasához csapódott.

-Hé, mi történt?-simogatta a látszólag riadt fiú fejét Jungkook.

-Valami van a zuhanyzófülében. Olyan mintha egy szellem lenne ott. Nagyon félek.-remegett Jimin.

-Megnézem.-indult volna be Jungkook, de Jimin nem engedte.

-Hogy gondolod, hogy engem itt hagysz?Félek!-fogta meg a magasabb kezét.

-Sajnálom baba.-fordult hátra Jungkook és egy puszit nyomott Jimin homlokára.

A fürdőszobába lépve Jungkook is meghallotta a furának igérkező hangot, ami valóban a sarokban elhelyezkedő zuhanyzófülkéből jött, ezért visszhangzott, amit Jimin nem igazán figyelt.

Jungkook óvatosan nyitotta ki az elhomályosított üveglapot, hogy rálátást nyerjen a bent lévőre. Jimin összeszorított szemekkel várta, hogy mi fog történni.

-De cuki!-hajolt le Jungkook.

-Mi cuki? A szellem?-kérdezte Jimin még mindig összeszorított szemekkel.

-Dehogyis, de butuska, nyisd ki a szemed.-állt mosolyogva párja előtt Jungkook.

Jimin ahogy kinyitott a szemét, egy kis fekete cicát pillantott meg Jungkook hatalmas kezei között, ami kétségbeesetten nyávogott.

-Ez tényleg cuki!-simogatta meg a kiscica fejét.

-Megtartjuk?-kérdezte Jungkook a kissebbtől.

-Még szép!-vidult fel Jimin ahogy egyre jobban tudatosult benne, hogy egy kiscica van a párja kezei közt, akinek nagy valószínűséggel nincs gazdija, így lehetnek ők az új gazdik.

-Vigyük be a konyhába és adjunk neki tejet.-ajánlotta Jungkook.

-Menjünk!-indult el izgatottam Jimin.

Jungkook mosolyogva követte lelkes párját. Nagyon aranyosnak találta, hogy Jimin ennyire bezsongott csupán egy cica látványától is. Az viszont nagyon foglalkoztatta, hogyan került a házba egy védtelen cicus.

A konyhába érve töltöttek egy kis melegített tejet a csöppségnek, majd miután az megitta, visszatelepedtek a kanapéra, és nézték tovább a filmet.

-Kook? Hogy kerülhetet a fürdőszobába egy kiscica?-nézett fel a párjára Jimin, akinek jelenleg az ölében pihenteti a fejét.

-Talán az anyukája hozta be. Nyitva hagytam fürdés után az ablakot.-válaszolt Jungkook  Jiminre pillantva, akinek a kiscica békésen aludt a hasán.

-Adjunk neki nevet.-mondta Jimin.

-Mit szeretnél, mi legyen a neve?

-Mivel ő egy kislány, legyen...Yeobo.

-Rendben, legyen Yeobo.-bólintott rá Jungkook.

-Yeobo.-simogatta a cicus fejét Jimin.







YEOBO | JIKOOKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz