•F•O•U•R•T•H•

205 19 2
                                    

A simogató kezek megtették a hatásukat, így reggelig fel sem kelt egyikük sem. Reggel tíz órakor Jimin ébredt fel először. Egy ideig csodálkozott a bájos pasijában, majd puszikkal kezdte keltegetni.

-Szívem...-nyomott egy puszit az arcára.-Ideje felkeni.-puszilta szájon, mire a barna hajú kinyitotta barna szemeit.

-Minnie, hány óra?-dörzsölte szemeit.

-Tíz óra. Fel kell kellned, különben este nem leszel álmos és összekavarodik az alvásrended.-feküdt rá a másikra Jimin.

-Tudom...-asított Jungkook és elkezdte simogatni az édesen mosolygó szőke hasát.-Szeretlek.

-Én is szeretlek.-hajolt lennébb a szőke és egy csókot nyomott párja ajkaira.-Ma bepótoljuk a randinkat?

-Nincs kedvem elmenni sehová. Itthon szeretnék lenni veled és Yeoboval.-biggyesztette le az ajkát a nagyobb.

-Nekem az is elég, ha kiülünk este felé a tóhoz.-mosolygott édesen a kissebb, aminek Jungkook nem tudott ellenállni, kénytelen volt megcsókolnia a szőkét.

-Öltözzünk fel, és csináljunk valamit.-nyomott egy utolsó csókot Jimin ajkaira.

A kissebb egy bólintással jelezte egyetértését, így mindketten kipattantak a pihe-puha ágyból, és közös szekrényük felé vették az irányt.

-Mit vegyek fel Kookie?-tűnődött el Jimin a ruháit nézegetve.

-Válasszak én?-ölelte meg hátulról párját az idősebb.

Jimin egy hümmögéssel jelezte, hogy szeretné, ha a barna hajú választaná ki a mai outfitjét. Arrébb lépett, hogy Jungkook hozzá tudjon férni a ruhadarabjaihoz.

Az idősebb tudta, hogy mit szeretne a kissebben látni a mai napon, így kis idő múlva már le is tette a kiválasztott ruhákat az ágy szélére.

-Te is választhatsz nekem baby.-ült le a ruhák mellé.

Jimin elmosolyodva nézte végig párja ruháit. Több időbe telt neki választani, de végül becsukta a gardrób ajtaját és Jungkook felé nyújtotta az általa látni kívánt ruhákat.

Mindketten egy hatalmas mosollyal az arcokon kezdtek öltözni. Mikor már mindkettejüknek teljes volt a szettje, büszkén álltak a hatalmas tükör elé, és elégedetten nézték saját, és a másikuk ruháját.

 Mikor már mindkettejüknek teljes volt a szettje, büszkén álltak a hatalmas tükör elé, és elégedetten nézték saját, és a másikuk ruháját

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
YEOBO | JIKOOKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora