Bu Da Ne?

311 16 1
                                    

En son Ticci Toby polislerden kaçmaya çalışıyordu.Toby taksiye bindi ve kaçtı.Geceyi sokaklarda geçirdi ve polislerden şimdilik kurtuldu.Toby'nin bir yerde kalması lazımdı.Bu yüzden Shamewoods ormanına gitti.Orada küçük tahtadan yapılmış iki katlı bir baraka buldu.Kapıyı çaldı ve Toby açan kişinin suratını görür görmez bağırdı ve şaşırdı.Toby bu suratı bir yerden tanıyordu.

Kapıyı açan kişi ''Go to sleep'' dediğinde Toby bunun kim olduğunu hatırladı.

Bu Jeff'ti.Onun eski arkadaşı.Toby ona onu hatırlayıp hatırlamadığını sordu.Jeff ise başını seni hatırlıyorum anlamında salladı.Toby ona durumunu anlattı ve hemen kalcak bir yere ihtiyacı olduğunu söyledi.Jeff onu içeri aldı ve bir konuşma başladı.


Jeff:Eee?Nasıl polisler senin peşine takıldı?

Toby:Uzun hikaye,babamı öldürüp sokağı yaktım.Yani büyük bir suç işledim.

Jeff:Belli oluyor.

Toby:Çok susadım.Su getirebilir misin?

Jeff:Tabii.


Toby Jeff'in getirdiği suyu içer ve ikisi beraber bir şeyler yer.Hava kararmıştır,saat 12 olmuştu.Toby'nin uykusu geldi.Jeff Toby'ye bir oda ayarladı ve Toby o odaya gitti.Jeff Toby'ye ''iyi geceler'' dedi ve o da odasına gitti.

Toby yatmadan önce camdan baktı ve ağaçların arkasında bir şey gördü.Hemen Jeff'e haber vermek için odasına gitti.

Creepy Pasta FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin