Kahramanlarımız sabah olduğunda hepsi beraber kahvaltı ettiler ondan sonra televizyon izlediler. Yaklaşık 1 saat sonra hep beraber ormanda yürüyüşe çıktılar. Hepsi iç rahatlatıcı bir yürüyüşe çıkmayı düşünüyordu ama Toby ile Jack yürümek için çok tembeldiler. Bizim tayfa da onları evde bırakıp ormanda yürüyüşe çıktılar. Toby ile Jack'in yanında Sally vardı. Jeff onlara Sally'yi yanlız bırakmamalarını söylemişti ki çocukcağız sıkılmasın. Tabii ki Toby takmıyordu ve koltukta uzanmış dinleniyordu, oysa ki Jack Sally ile birlikte evcilik oynuyordu. Neyse, bizim tayfaya dönelim. Onlar hala normal yürüyüşlerindeydiler, beraber takılıyodular işte ama Jeff bir anda ''Gençler, sanırım birşey fark ettim. Hala hepimizin uykusu var. Kahve almaya gidelim mi?'' dedi. Herkes Jeff Reyiz'in bu fikrini onayladı ve hep beraber Starbucks'a gittiler. Jeff, Toby'yi arayarak onların ne kahve istediklerini sordu. İkiside birer orta boy Caramel Cream istediler. Herkes kendine kahve aldı, ve kahvelerle birlikte eve yürümeye devam ettiler. Eve vardıklarında herşey normaldi. (Etkileyici bir şekilde...) Clockwork herkese kahvelerini dağıttı ve herkes birer birer kahvelerini yudumlamaya başladılar. Azcık sohbet ve muhabbet ettiler, gıybet yaptılar, (yan dairedeki Fadime ne kilo almış be ayol.) işleri bitince ise evdeki abur cuburlarla karınlarını doyurup yatağa gömüldüler. Bu gün de onlar için böyle geçmişti.
sakrşmyrumlarmıgriwerirmsin?
Seviliyorsunuz <<<<<<33333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepy Pasta Fanfiction
HorrorArkadaşlar,ben artık Creepy Pasta ile ilgili fanfictionlar yazmayı düşünüyorum.Umarım seversiniz. :D