part 2

13 0 0
                                    

At korea 9.00am

හ්‍යුං දැන් ඇති නේද ඔය

ම මට එයා ඕන කූ . එ එයා ම මගේ පන

කුකි මේ කනමදයව ගිහින් දානෝ කාමරෙන් 😑

හරි හ්‍යුං හොබි හ්‍යුං එන්න අපි යන්









🐑= අපි මොකද කරන්නේ නම්ජුනා මේකට

🐨= අනේ මංදා ජින් හ්‍යුං මේ හොබ්බා කරන වැඩ නිසා pd nim දවසක එල්ලනවා 7නාම 😑

😾= ඔය දොඩම් ගෙඩියට කිව්වනේ දොඩම් වෙඩිමක් වෙන්න කලින් කොහෙද මට රැවුල නෑනේ මං කියන කිසිම දෙයක් අහන්න 😒 ඔය දොඩමට

🐥= හ්‍යුං අපිට බැරිද ?

😾= මොකද්ද තාරාවෝ බැරිද අහන්නේ 🧐 

🐥= අපි නුනා එක්ක කතා කරමුද 👉🏻👈🏻 

🐨= මෝචි ඒ කෙල්ලට ඕන උනේ හ්‍යුංව නෙවේ එයාගේ සල්ලි . ඒකනේ ඒ කෙල්ල එහෙම දෙයක් කලේ . 

🐑= ජුන් කියන එක ඇත්ත . ඒ තොරම්බල් කරත්තේ ආයේ හම්බවෙද්දෙන් කෝ කරන්නම් හොද වැඩක් . දන්නෑ ඒකී මේ ජින් ගැන . 

😾= ගේමක් දෙමු ඊට කලින් අර කනමදයා ගැණ බලලා ඉමු හ්‍යුං . 























At Sri Lanka  Airport 9.00 am 


Shanika mind

"මට ගොඩක් අමතක සතුටු  මතක, අමතක කරන්න බැරි වේදනාවල් දුන්නට ස්තූතී හැමෝටම . ආයේ මං එන්නේ නෑ ශ්‍රී ලංකා අම්මේ  මං යනවා . හැමදේටම ස්තූති . මං හිතනව මට අලුතින් ජිවිතේ ආපහු පටන් ගන්න පුළුවන්  කියලා  ." 

මොනවද අක්කි හිතන්නේ ඔයා .

ආ මුකුත් නෑ පැටියෝ . තව ටිහකින් කොහොමත් මං මේ රටට අයිති නෑ නේද ?  

එහෙම කියන්න එපා අක්කී . ඔයා නැතුව අපිට පාළු හිතේයි අප්පා . හිතුනොත් මාත් එනෝ ඔයා එක්ක . 

අම්මෝ මගේ පණ්ඩිත කෙල්ලේ හොදට ඉගෙන ගන්න මුලිම්ම ඊට පස්සේ මං වගේ රට යන්න පුළුවන් නේ . 

ශානි පුතේ .

ඔව් doctor . 

මං දන්නෝ මගේ පුතාගේ  හිතේ ආයේ මෙහේ ඉන්න  කිසි කැමැත්තක් නෑ කියලා . ඒ හින්දමයි මං ඔයාව මේ ගමනට තෝර ගත්තේ , යන තැනක පරිස්සමින් ඉන්න පුතේ , මං ප්‍රාර්ථනා කරනවා මගේ කෙල්ලට අලුතින් ජිවිතේ පටන්න ගන්න පුළුවන් වෙන්න කියලා . 

හැමදේටම doctor  ස්තූතී . මගේ දෙමාපියෝ මාව තේරුම් නොගත්තට ඔයා මාව දන්න කාලේ ඉදම්ම තේරුම් ගත්තා doctor . ගැමදේටම පිං ඔයාටයි නැන්දටයි . 

මගේ කෙල්ල පරිස්සමින් දැන් යන්න . doctor ශිවා , doctor ශානිකා සුභ පැතුම් දෙන්නට ඒ වගේම දෙන්න පරිස්සමින් වැඩ කරන් යන්න . පරිස්සමින් දෙන්නට . 

හරි doctor . ශානි නංගා යේක අපි යමුත . 

අපි යන්නම් doctor . යමු ශිවා අයියේ . යනවා පොඩි . 
















කොහොමද ඔයාලට .

ඔන්න my little doctor අරන් ආවා . 

හොබිගේ කෙල්ල හොබිට සල්ලි තිබිලත් ඇයි අතාරින්න ඇත්තේ? 

doctor ශානිකා ගේ දෙමාපියෝ ඇයි එයාව තේරුම් ගත්තේ නැත්තේ ? 

ඉස්සරහට බලමු කවුද මේ කට්ටිය වගේම මොකද්ද වෙන්නේ කියලා . එහෙනම් අපි ගියෝ . 

2024.09.30


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Little Doctor Where stories live. Discover now