ALVİNA -4- (NELER OLUYOR ?)

87 13 2
                                    

  

      İşte karşınızda yepyeni bir bölüm . Bu bölüm biraz karışık oldu. Alvina neler yapacağını şaşırdı . Her şey tuhaf gitmeye başladı ve Alvina'nın kafası karıştı. Peki Alvina doğru yolu bulabilecek mi ? Yağız ' ın hayatını gerçekleri ortaya çıkmaya başladı. Sizi daha fazla merakla sıtmadan hikayeye geliyorum. İyi okumalar.:-) :-) :-)

       O parti benim rezillik sebebim oldu resmen. Herkesin gülme sesi, Yağız ' ın kulağıma söylediği sözler. Partiden çıktıktan sonra Esrin 'in özür dileme sesleri.. Hepsi beni bir kaus ortamına sürükledi sanki. Hepsi bir hayal gibi gelip geçti. Peki ya okula gittiğimde bana tepkileri nasıl olacak ? Kesin hepsi bana küçümsüyerek ,alaylı bir şekilde bakacak . Sahi Yağız ne olacak. Bu asla yanına kalmamalı. Ama ondan nasıl bir intikam almalıyım ki . Hiç zaafını bilmiyorum. Her gün elinde o kitapla dolaşıp duruyor. Belki o kitapla ilgili bir şeyler yapabilirim. Ama ne ? Kitabını yırtsam iyi bir intikam olmaz. Hem çocukça bir şey olur . Tek konuşabileceğim kişi Ecrin. Belki ondan bir şeyler isteyebilirim.

       Okul bahçesinin önüne gelince bir an duraksadım. Derin bir nefes aldım. Akciğerlerimde oluşan acıyı hissedebiliyordum. Bir an gözüme çarpan Yağız olmuştu. Bakışlarını benim üzerimde sabitlemişti. O kadar keskin bakıyordu ki korkmaya başladım. Ben ona ne yapmıştım ki ? Hem onu tanıyalı bir kaç gün olmuştu. Ona zararın dokunmuştı ki. Amacı neydi ?

      Adımlarını serbest bırakarak okul binasına doğru yürümeye başladım. Bir kaç kişini bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum . Üç tane kızın önümü kesmesiyle irkildim.

  Ortada olan kızın saçları sarıydı ve uzundu. Baya havalı bir tip olduğu her halinden belli oluyordu. Yüzünde yarım kilo makyaj vardı. Yanındaki iki kız ise onun yardımcıları gibi duruyorlardı. Sarı saçlı kız bana doğru bir adım attı. Diğer iki kız ise onun arkasında kalmışlardı.

   " Dünkü su faciasından sonra iyi gördüm seni "

Konuşmasında küçümser bir tavır vardı. Demek amacı benimle alay etmekti.

" Evet iyiyim . kötü olmamı gerektiren bir durum mu vardı ?"

Aslında vardı ama şu çakma sarışına kendimi ezdirecek değilim ya .

" Alvina ,neler oluyor burada?"

Arkadan gelen sesle irkildim. Bu Esrin 'di

" Yok ya arkadaşlarla kaynaşıyorduk ".

Verdiğim cevap üzerine çakma sarışın gülmeye başladı. Komik olan ne vardı ki. Bu kızın kesinlikle psikolojik rahatsızlıkları var .Ecrin 'de sinir olmuş olacak ki konuşmaya başladı

" Mila git buradan , yoksa o saçlarını eline veririm "

Mila denen kız gülerek yanımızdan uzaklaştı. Ve yanındaki ikili de ...

  " Esrin "

Arkadan gelen sesle donup kaldım. Yağız ve bir çocuk bize doğru geliyordu. Aslında yanında ki çocuk hoştu . Esrin o çocuğun geldiğini görünce gözleri parlamaya başladı. Kesin bunların arasında  bir şeyler vardı.

ALVİNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin