/1/en iyi doğum günü

67 11 48
                                    

Ailem eve geldiğinde şöminenin önüne çömelmiş kendimi ısıtıyordum, arkamda hissettiğim soğuk elle gözlerimi kapattım. Omzumdaki eli çekip ayağa kalktım, annemle babama döndüm.

Babam:Alda kendine hediye falan alırsın

Jimin:..

Babam: Doğum günün değil mi bu gün?

Jimin:bilmem öyle miydi..?

Parayı alıp sinirle şömineye attım, ailemin bağırışlarını dinlemeden odama çıkıp kapıyı kilitledim.

Kapıya yaslanarak yere çömeldim ve kafamı dizlerime yaslayıp kollarım arasına aldım. Sinirim yavaş yavaş geçip yerini hüzüne bıraktı, ağlamaktan yorulan gözlerim kapanınca uyuya kaldım.

Annem ve babam odama gelip tüm peluşlarımı yakıyordu, alevlerin sıcaklığını hissedemesemde görüyordum. Yavaşça ayağa kalkıp kahkahalar atan annemle babama baktım.

Sonra gözlerimi araladım, rüyaymış hepsi. Etraf çok karanlıktı, doğrulup neon ve duvarda asılı saate baktım. Saat dörttü, ayağa kalkıp bir kaç parça kıyafetimi ve biraz para alıp evden çıktım.

Bahçedeki arabalarıma baktım, motoruma yaklaşıp farını öptüm. Evden çıkıp sahil kenarına ilerledim, boş bir bank bulmuştum. Çantamı banka koyup kafamı çantaya yaslayacak şekilde uzandım ve uyudum.

Gözlerimi rahatsız eden ışıkla araladım, ellerimi gözüme götürüp kapadım. Mırıldanarak gözlerimi ovuşturdum, yavaşça doğruldum. Yerde oturan adama baktım, kafasına şapka takmakla meşguldü.

Jimin: umm... günaydın beyefendi?

Yoongi: Günaydın... Yoongi ben

Jimin: Bende Jimin...

Yoongi: Memnun oldum, yerimde yatıyordunuz

Jimin: Burda evsizlerin kendine özel bankları mı var? İsim falanda yazmıyordu ama

Yoongi: *güler* hayır sadece dün sigara almaya gitmiştim bir döndüm yoksun

Dudağının arasına aldığı sigarayı yakmıştı, Yoongi'nin dudaklarına baktı. O an sigara olmak istemişti, yanıp kül olsa bile orda durmak istemişti.

Jimin: ben evden kaçtım... o yüzden bu hayat stilini pek bilmiyorum

Yoongi: *güler* prens Jimin, lütfen sizin için sigara yakmama izin veriniz

Jimin: *güler* sigara içmiyorum... alkol içmeyi tercih ederim

Yoongi: iyi gel bara gidelim

Jimin: huh?

Yoongi: paran yok değil mi? Neyle alıcaz alkolü... sigara daha ucuz

Jimin: haklısın... param yok. Ay kusura bakma uyku sersemiyim, geç otursana

Dizlerimi kendime çektim, Yoongi ayak ucuma oturdu. Ayak bileklerimden tutup bacaklarımı kucağına aldı.

Yoongi: Rahatına bak... neden evi terk ettim..? Hem 18'den büyüksün değil mi?

Jimin: büyüğüm tabi... dün 20 yaşıma girdim inanbiliyor musun? Babam bana sadece para verdi... ne sarıldı ne saçımı okşadı ne doğum günün kutlu olsun dedi...

Yongi bir anda ayağa kalkıp benim elimi tuttu, beni bir yere sürüklüyordu, zar zor çantamı alıp onu takip ettim.

Bir markete girdik ve hazır keklerden bir tane alıp marketten çıktık. Beni çimlere götürdü ve yere oturduk beraber, hazır kekin paketini açıp cebinden sigara çıkarttı. Sigarayı keke batırıp ucunu yaktı.

Love without money[yoonmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin