Yoongi: bir açıklama borçlusun bence bana
Jimin:... Haklısın en başından söylemeliydim... ama korktum—
Yoongi: neyden?
Jimin: geçmişten... benim senden önce bir, sadece bir sevgilim oldu... onla nerdeyse dokuz ay süren kusursuz bir ilişkimiz vardı... bir gün ona erken doğum günü sürprizi yapmak için evine geceden gittim... evine girdiğimde gelen seslerden anlasamda merakıma yenik düşüp odasına girdim... ben-ben-... ben bir kişiyi bekliyorum ama yanında üç kadın vardı...
Akan göz yaşlarımı silip düğüm düğüm olan boğazıma elimi götürdüm, zar zor nefes alıp konuşmaya devam ettim.
Jimin: ondan bir özür, ne bileyim açıklama beklerken duyduğum şey "Jimin kızmakta haklısın seni çağırmadım, sen safsın başkasıyla yapamazsın diye çağırmadım. Gel sende" oldu... o günden beri sevişmekten iğreniyordum... hatta arkadaş ortamında konusu geçti mi midem bulamıyordu, ilk zamanlar kustuğum bile olmuştu aklıma geldikçe...
Yoongi: keşke bana söyleseydin... seni anlardım
Jimin: haklısın ama korktum... sana bunu söylersem, kerizin biri bunu ayakta uyutmuş bende yaparım, dersin diye çok korktum— öyle birisi olmadığına adımdan daha eminim ama korku işte... insanın gövdesine oturuyor ve kalkmıyor
Yoongi:...şimdi kalktı mı peki *güler*
Jimin: evet *güldüm*
Yoongi: Başka sakladığın bir şey varsa söyle, tam zamanı *ellerimi tuttu*
Jimin:...hayır yok...
Yoongi: benimde yok...
Yoongi ellerini yanağıma götürdü, beni kendine yaklaştırdı ve dudaklarımı öpmeye başladı. Ona karşılık verip bir elimi vücudunda gezdirirken mırıldandım. Yoongi çekilmek istemeye istemeye çekildi, dudaklarımızın hala birleşmesini isteyen bir şey vardı; tükürüğümüz. Yoongi gülüp biraz daha geriye çekildi.
Yoongi: bu utanç vericiydi
Jimin: evet, ama bir o kadarda seksiydi bence
Yoongi: senin hakkında olan her şeyin seksi olmasından bağımsız olarak utanç vericiydi demek istedim
Gülerek koluna girdim ve içeri girdik, içerden gelen televizyon sesleri ikimizinde dikkatini çektiği için televizyona bakarak koltuğa oturduk. Magazin kanalı açıktı ve Yoongi ile benim ilişkimden bahsediyorlardı o da yetmezmiş gibi Yoongi'yi araştırmışlardı; ailesinin o küçükken öldüğünü, annesinin bir katil olduğunu sonra da intihar ettiğinden bahsediyorlardı.
Sung-ho: Yoongi...ailen için üzüldüm... bende diyorum bu çocuk niye bu kadar depresif
Yoongi:...
Yoongi bir şey demeden kalkıp lavaboya ilerledi büyük adımlarla. Babama baktım sinirle, alev püskürten gözlerimi zorda olsa onun üzerinden çekip lavaboya koştum. Kapıyı kapamıştı ama kilitli değildi, içeriye girip tekrar kapıyı kapadım. Yüzünü yıkayan Yoongi'ye sarıldım arkadan, bana döndü.
Yoongi: Ben böyle olacağını bilseydim söylemezdim... bütün kore biliyor artık yalanımı
Jimin: yanlış anlama ama 'bütün kore'nin sikinde olucağımızı sanmıyorum. Maksimum bir hafta kafalarında kalır sonra uçup gider... ya benim eski bir arkadaşım kardeşini öldürdü hapse girdikten bir kaç hafta sonra adını bile unuttular
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love without money[yoonmin]
Hayran KurguHikaye birinci kişi ağzından anlatılacaktır. Sadece yoonmin shipi vardır, diğer bts shipleri yok. Özet;Jimin ailesinin eksik sevgisinden ve parasıyla sevgisini yansıtmasından sıkılıp dışarıda hiç bir şeysiz yaşamaya çalışır, Yoongi her zaman uyud...