Jimin dövme yapacağımız malzemeleri getirdi, taslağı da getirmişti. Ben taslağı incelerken Jimin ise üstünü çıkartıp dövmeyi yapacağı yeri temizliyordu. Daha sonra taslağı elimden alıp aynadan bakarak düzgünce yapıştırdı. Bir süre bekleyip taslağın vücuduna geçmesini sağladı, sonra kağıdı yavaşça çıkartıp kenarıya koydu.
Yoongi: bekle bekle... ben bunu nasıl kullanacağımı bilmiyorum.
Jimin: bak, bunlar boya, dövme silahının ucunu ona daldır ve şurdaki tuşa basarak boyayı emmesini sağla. Daha sonra da şuraya basarak dövmeyi yapacaksın, sakın derimi germeye çalışma, bıraktığında kötü gözükür. Kendini kasmana gerek yok eğer beğenmezsem sildirip bir dövmeciye yaptırabilirim
Yoongi: gerek kalmaz umarım, elimden gelenin en iyisini yapıcam
Jimin gülümsedi, gülümseyince daha da şişen yanaklarına dayanamayıp öpücük bıraktım. Dediği şeylere dikkat ederek dövmeyi yapmaya başladım, canı acıdığı belliydi.
Jimin: mm... orasının bu kadar hassas- hassas olacağını düşünmemiştim...
Yoongi: canın acıyorsa ara vere vere yapalım
Jimin: daha yeni başladık... ilk iki harf bitince ara veririz
Yoongi: tamam sevgilim
İlk harfi dikkatlice yaptıktan sonra bana gösterdiği bir pamukla dağılan mürekkebi sildim, güzel gözüküyordu o yüzden gülümsedim. E harfiyle devam ettim, Jimin'in yatak örtüsünü sıktığını görünce bir elimi onun eline götürdüm. E harfi bitince mürekkebi tekrar bir pamukla temizleyip elimdekileri yerine bıraktım.
Jimin arkaya attığı kafasını kaldırıp kendine baktı, onun yüzünü dikkatle izlerken gülümsediğini gördüm.
Jimin: sana aşığım pislik
Yanaklarıma elini götürüp beni kendine çekti ve dudağımı öptü, çekildiğinde burnunu burnuma değdirip güldü. Gözlerini açıp bana baktığında geri çekildi.
Jimin: devam et, sanırım V ve R den sonrası acımaz
Yoongi: bencede... bitişik yazmak istediğine emin misin
Jimin: evet, daha güzel
Yoongi: peki
Tekrar dövmeyi yapmaya başladım, ilk defa yaptığım için olan tedirginliğimin yanında Jimin'in canını yaktığımı bilmemde beni geriyordu. Nerdeyse bir saat sonra dövme tamamen bitti ve ayağa kalkıp gerindim.
Yoongi: bitti...
Jimin aynadan kendine baktı, ardından ayağa kalkıp bana sıkı sıkıya sarıldı, o kadar sıkı sarılıyordu ki bir an nefessizlikten ölücem sandım. Saçlarını okşadığımda sarılmayı bırakıp sadece kafasını omzuma yasladı, ona yavaşça sarılıp saçlarını öptüm.
Jimin: çok güzel olmuş... kesinlikle sildirmicem, çok güzel
Yoongi: teşekkür ederim, bende kendi dövmemden memnunum. Sende çok güzel yaptın
Jimin: o basitti, ben biraz uğraştırdım seni
Yoongi: olsun, senin bana sarılman bütün yorgunluğumu alıyor... hele gülmen
Jimin: utandırıyorsun beni
Yoongi: sustum tamam... acıktın mı? Ben çok acıktım
Jimin: bende, gel bir şeyler atıştıralım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love without money[yoonmin]
FanfictionHikaye birinci kişi ağzından anlatılacaktır. Sadece yoonmin shipi vardır, diğer bts shipleri yok. Özet;Jimin ailesinin eksik sevgisinden ve parasıyla sevgisini yansıtmasından sıkılıp dışarıda hiç bir şeysiz yaşamaya çalışır, Yoongi her zaman uyud...