6

101 4 8
                                    

30 dakika sonra...

Dışarıdan gelen korna sesleriyle hepimiz kapıya bakmıştık. Gelen gerçekten de Yunho'ydu. Koskoca geçen 1 yılın ardından çok değişmişti. Ben ona bakıp sırıtırken, herkes ağzı açık bir şekilde Yunho'nun, Mingi'ye yaklaşmasını izliyordu.

Mingi'nin ağzından

"Mingi, kalk bak ben geldim." diyordu bir ses başımda. Gözlerimi açtığımda karşımda Yunho'yu görmüştüm. Bunun bir rüya olduğunu düşünüp gözlerimi ovuşturduğumda, karşımda yine Yunho'yu görüyordum.

"Yunho? Bu gerçekten sen misin?"

Gözünden küçük yaşlar akan Yunho, konuşmaya başladı.
"Karşına böyle çıkmak istemezdim, affet be Mingi."

Ona attığım bakışlardan reddedildiğini düşünmüş gibi kafasını öne eğen Yunho'nun bu haline daha fazla dayanamazdım.

"Buraya gel aptal herif, sarılacağım."

Seonghwa'nın ağzından

İkisini böyle görünce hepimiz bu sefer mutluluktan ağlamaya başlamıştık. İkisini uzun zaman sonra ayrıldıkları yerde, ayrıldıkları saatte tekrar bir arada görmek hepimizi mutlu etmişti. İkisinin ağlaması da sarılması da bir türlü bitmek bilmiyordu, bende araya girmeye karar verdim.

Ben "Ee Yunho, hani bize? Bende sana sarılmak istiyorum." dedikten sonra herkes aynı anda "Evet, bende!" demişti.

"Tamam, hadi gelin. Hepinize aynı anda sarılacağım."

Hepimiz aynı anda Yunho'nun üstüne doğru koşmaya başlamıştık. Diğerlerine bakıyorum da hepsi sanki Yunho'yu ilk defa görmüş gibilerdi.

Yunho'nun ağzından

"Mingi bir gelir misin, sana bir hediyem var."

Mingi'nin şaşkın bakışları gözüme çok tatlı görünüyordu.

"E hadi, gelmeyecek misin?"

"Tamam tamam, geliyorum."

Yanlarına gelirken bindiğim arabanın yolcu koltuğuna oturarak, parmağımla Mingi'ye sürücü koltuğunu gösterip arabanın anahtarını eline atmıştım. Ne yaptığımı anlamayan Mingi "Bu ne?" diye sormuştu.

"Yılbaşından beklentin, aşkınla Seoul sokaklarında gezip mutlu olabilmen için..." diyerek gülümsemiştim.

"Aşkımla Seoul sokaklarını gezip mutlu olabilmek için..." diye tekrarlamıştı Mingi.

"E hadi sür, ne bekliyorsun? Aşkınla Seoul sokaklarında gezip 2023'e birlikte girmek istemiyor musun?" dediğim gibi "Kemerini sıkı bağla!" diyen Mingi son gaz arabayı sürmeye başlamıştı. Sonunda ikimiz de hayalimizi gerçekleştirmiş, aşkımızla Seoul sokaklarını gezip mutlu olabilmiştik...

Merhabalarr umarım beğenmişsinizdir, YunGi yazmanın çok ayrı bi gururu var üstümde anlatamam... 💜🦋

Seoul Streets | YunGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin