8️⃣

18 1 0
                                    


Chanyeol'ün ağzından,

"SEHUN, SEHUN!!!" diye son kez bağırdım.

"Yok, yok hyung bu böyle olmayacak. Kapıyı kıracağım çekilin." dedim.

"aynen, en iyisi bu olacak." dedi Lay hyung.

"umarım kırabilirim."

"SEHUN, SEHUN SES VER!!! LÜTFEN SES VER!!" diye bağırdı Baekhyun.

"ses yok, delireceğim!" dedi Xiumin.

"SEHUN!! AÇ HEMEN ŞU KAPIYI, ŞUANDA ŞAKANIN HİÇ SIRASI DEĞİL!" demişti Suho hyung yerinden hızlıca kalkıp yanımıza gelince.

"SEHUN DEDİM!!" diye bağırdı.

Bütün gücümle kapıya vurmamla kapı kırılmıştı. (😎)

"SEHUN!!!!" demiştik hepbir ağızdan gördüğümüz manzaraya karşı.

Sehun bileğini kesmişti, kanlar içindeydi her yer...

"Sehun'um naptın kendine, Sehun!!" dedim onu sarsarak.

"Sehun aç gözünü, nolur aç Sehun!!" dedi Baekhyun diğer taraftan sarsarak.

"Suho hyung nolur, nolur birşey yap!!" Suho hyunga baktığımda donup kalmıştı.

"hemen, hemen ambulansı arıyorum" dedi Xiumin hyung.

"Hunnie naptın böyle kendine??" dedi Kai bağırarak.

"HAYIR, HAYIR BUNU YAPMIŞ OLAMAZSIN SEHUN. KALK NOLUR!!! ŞAKA YAPMANIN HİÇ SIRASI DEĞİL. LÜTFEN SEHUN!!" Suho hyung'un donması geçince Sehun'u sarsarak bunları söylemişti.

"ona böyle şeyler söylemeden önce düşünecektin hyung, çok yanlış yaptın çok!!" dedim.

"ben böyle olacağını düşünemedim. Nerden biliyim böyle olacağını?" dedi ağlayarak.

"Suho haklı Chanyeol, nerden bilecektin Suho? kendini suçlama." dedi Lay.

"ben yaptım, kendi ellerimle!!" demişti Suho hyung.

"hyung nabzına bak lütfen, çok korkuyorum." dedi Kyungsoo.

"ay lütfen, lütfen yaşasın" diye dua etmeye başlamıştık hep bir ağızdan.

"yaşıyor, yaşıyor!!" demişti Suho hyung bağırarak.

"ay çok şükür!" demiştik hepbir ağızdan.

"nerde bu ambulans ya?!" dedim.

"ambulansı boşverin kalkın biz götürelim." dedi Suho hyung.

"hayır ambulansı çoktan çağırdık, gelir şimdi" dedi Xiumin hyung. Bunu dedikten sonra ambulansın sesi duyulmuştu. Hep birlikte Sehun'u kaldırıp dışarı çıkarmıştık.

Hastaneye geldiğimizde Sehun'u hemen ameliyathaneye almışlardı.

Hepimiz korku ile beklerken koşa koşa Jongdae gelmişti. Onada haber vermiştik yolda gelirken.

"hyung, hyung ne oldu böyle??" dedi yanımıza gelince.

"biz konuşuyorduk sonra Sehunda çok üzüldü, biraz da Suho üzerine gidince Sehun'um ne yapacağını bilemedi sanırım. Sonra.... Sonra onu kanlar içinde bulduk." dedi Xiumin hyung ağlayarak.

"ne diyorsun sen böyle hyung!?? BUNLARIN HEPSİ BENİM YÜZÜMDEN OLDU, HEPSİ!!" demişti Jongdae ağlayarak.

"hayır Jongdae bunun tek suçlusu benim!! Ben dedim herşeyi ona... Onu çok üzdüm, çok ileri gittim. Çok sinirlenmiştim, sinirden ne dediğimi bilmiyordum. Her şey dökülüverdi işte ağzımdan. Çok saçmaladım... Çok!!" demişti Suho hyung.

SEHUN💙 × NİMET🌼  --TEXTİNG--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin