2️⃣

47 2 39
                                    


Suho: Ne demek sen ne olacaksın Sehun?

Chanyeol: aynen ne olacak? Asıl senin Chen'i tebrik etmen gerekmez mi Sehun?

Sehun: tamam, tebrik ederim hyung.

Xiumin: bu nasıl bir tebrikti böyle Sehun?

Sehun: tebrik ettim ya işte, daha ne diyim hyung?

Baekhyun: Sehun sen iyi misin??

Sehun: ben çok iyiyim hyung.

Lay: o zaman bu davranışlar ne böyle?

Kai: aynen anlasam ona göre birşey yapacağım ama şuan susma hakkımı kullanıyorum.

Kyungsoo: şuan sırası değil Jongin.

Kai: ben ne dedim ki ya?

Kyungsoo: boşver şimdi sen bunu.

Asıl senin derdin ne Sehun?

Sehun hani ben sizin bebeğinizdim?

Chanyeol: tamam ne olmuş???

Xiumin: Sehun sen bizi küçücük bebekten mi kıskanıyorsun??

Sehun: evet nolmuş? Ben her gece size dua ediyorum ona göre unutmayın.

Baekhyun: Sehun bu konu ile dua ne alaka??

Sehun: banane ya!! Banane!!

Suho: Sehun çocuklaşıyorsun ona göre!!

Lay: aynen Sehun, hem çocuk daha doğmadı bile neden böyle yapıyorsun?

Sehun: o doğunca bütün sevgi onda olacak ama...

Kai: ama o daha küçücük...

Sehun: ya!! asıl senin benim tarafımda olman lazımdı KimKai!!

Kai: neden? Ben katılmıyorum yeğenlerimden sonra yine bir bebiş doğuyor, çok sevindim ben.

Xiumin: Sehun asıl senin bu konuda böyle düşünmemen gerekiyor.

Sehun: ya neden hepiniz benim üzerime geliyorsunuz? Daha doğmadan böyle şeyler söylemeniz niye peki? Neden beni azarlıyorsunuz?

Kyungsoo: hayır, senin üzerine geliyoruz çünkü daha doğmamış küçücük bebekten bizi kıskanman çok üzücü biz buna kızdık, asıl bu olaya bizden çok senin sevinmen daha iyi olurdu.

Sehun: ama neden??

Chen: tamam tamam. Bi sakin olun!!

Sehun haklı, haklı olarak en küçüğümüz ve kıskanması aslında normal birşey.

Suho: Chen sanki Sehun küçücük çocuk koskocaman adam oldu ya.

Chen: olabilir kıskanabilir Suho hyung bunda sıkıntı yok, ama Sehun sen bu kadar dert etme olur mu? Merak etme üyeler seni hala düşünüyor ve seviyor olacak, sadece yeni bir küçük bebek gelecek diye onun üzerine düşecekler ama bunda kıskanılacak birşey yok. Günün sonunda sen yine bizim olacaksın.

Sehun: yiaaa hyuuung~~~💙

Baekhyun: bu terslikte bir iş var 🤔🤔

Lay: noldu ki?

Baekhyun: bu olaya asıl Chen'in sinirlenmesi gerekmez miydi? Biz neden kızdık ki? Bu işte bir terslik var...

Chen: hayır neden kızayım ki? Sonuçta Sehun bu grupta üstüne çok düştüğümüz kişi bunu düşünmesi gayet normal bence.

Chanyeol: Bence sen bugün iyi değilsin...

Chen: hayır ben gayet iyiyim. ~^~^~

Chanyeol: Peki...

Sehun: hyunglarım ben özür dilerim bilmiyorum ama bir tarafım böyle düşünüyor, yoksa bende çok sevindim. Biranda herkesin ben şunu yapacağım, ben bunu yapacağım deyince daha da böyle düşündüm.

Xiumin: yok Sehuniee sadece bu mutlulukla bebişe birşey yapmak istedik o kadar.

Sehun: tamam o zaman, anladım.

Lay: sorun çözüldü şükür ya, şimdi bebişimizi bekleyelim bakalım.

EXO: Eveet ~~❤️

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼💙💙💙💙💙💙💙💙

Selaaaammmm ben geldimmm 🙌🙌🙌

Nasılsınız bakalım? Ben iyiyim işte ama okul açılacak bu yüzden biraz dertliyim... Çok çabuk geçti ya bu 15 tatilden anlamadım ki ben 😔😔😒

Neyse bölüm nasıldı? Düşüncelerinizi söylemeyi unutmayın lütfen.

Bu arada hemen nimetimiz doğacak ve yazışmaya başlayabilirler. Sonuçta sehun ve nimetimizin texting'i bu, o yüzden söyleyeyim dedim bir iki bölüme nimetimiz doğar ve yazışmaya başlar.

Neyse çok konuştum 🤭🤭

Bir daha ki bölümde görüşmek üzere👋👋

İyi okumalarrrr 💙💙

-- WE ARE ONE EXO SARANGHAJA --

SEHUN💙 × NİMET🌼  --TEXTİNG--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin