7️⃣

22 1 0
                                    


Suho'nun ağzından,

Jongdae ile konuştuktan sonra biraz daha oturup sonra herkes yorgun olduğu için yurdumuza geri dönmüştük.

Yurda vardığımızda herkes hemen uyumak için odalarına dağılacakken, Sehun ile konuşacağım için hemen onu durdurup sordum.

"Sehun seninle bir şey konuşmam lazım"

Sehun ben böyle diyince duraksayıp bana doğru dönmüştü.

"nedir hyung, ne konuşacaksın benimle?"

"gel önce otur, sakin sakin konuşalım"

"ben sakinim zaten hyung da gecenin bu vakti ne konuşacaksın benimle, çok merak ettim açıkcası."

"biliyorum farkındayım, ama önemli bir konu geciktirmeyeyim diye düşündüm."

"peki nedir bu söyleyeceğin şey, seni dinliyorum" deyip oturmuştu.

"Sehun gibi şuanda bende çook merak ettim" dedi Xiumin. Üyeler de benim ne diyeceğimi merak etmişlerdi. Bu yüzden artık çokta beklemeyip, anlatmaya başladım.

"bugün Jongdae bana birşeyler anlattı seninle ilgili"

"ne anlattı hyung? Tane tane anlatma niye duraksıyorsun ki, çok merak ediyorum"

"iyi iyi tamam! Nimet'e niye öyle davrandın Sehun?"

"ne? Nasıl davranmışım hyung? Sizde gördünüz zaten, gayette düzgün konuştum kızla. Ne yaptım ki ben onu anlamadım şuanda??"

"aynen öyle Suho, Sehun hiçbir şey yapmadı ki" dedi Lay.

"hayır şimdi olan birşey değil. Kız sabah mesaj atmış Sehun'a, Sehun da onu terslemiş kalbini kırmış, Jongdae de bana söyledi buraya gelmeden önce"

"doğru mu, bu Sehun?" dedi Baekhyun.

"ya tamam bazı şeyler konuştuk ama, ben çokta sert konuştuğumu düşünmüyorum. Hem kendisi sordu bana çok ısrar etti bende cevap verdim. Ama ben söylememek gerçekten istedim hyung, o beni zorladı."

"neye zorladı?" dedim

"işte bana neden böyle davrandığımı sordu. Bende yemin ederim ki üzülür diye söyleyemem dedim ama çok ısrar edince kıskandığımı yazdım, başka da birşey yazmadım bu kadar."

"kızın kalbini kırmışsın Sehun, ne demek başka bir şey yazmadım? Hem insan kıskandım diye söyler mi hiç, başka bir şey uydursaymışsın keşke"

"ben bir şey yapmadım ya yapmadım!"

"Sehun bak bağırma, düzgün bir şekilde sana soruyorum"

"tamam bende anlattım işte, daha ne söyleyeyim hyung?"

"tamam hyung, üstüne gitme lütfen" dedi Chanyeol.

"hayır! Bu kıskanma mevzusunu biran önce çözmek istiyorum artık!"

"ama hyung bu böyle konuşmayla düzelmez ki, zaman vermemiz gerekiyor biliyorsun." dedi Kyungsoo.

"Kyungsoo zaman veriyoruz da ne oluyor?? Küçük bir kızın kalbini kırıyor. Oysa ne tatlı, sevecen bir kız. Ben Sehun'un ona karşı böyle davranmasını istemiyorum"

"şimdi sen beni bu yüzden mi azarlıyorsun hyung?"

"evet öyle yapıyorum!! Çünkü böyle yapmanı doğru bulmuyorum. Karşındaki küçücük bir kız, sana ne yaptı da ona böyle davranıyorsun!!"

Bu sözümden sonra Sehun'un gözleri dolmuştu.

"bak tamam seni anlıyoruz ama bu kadarı da fazla Sehun üzme şu çocuğu artık!!"

SEHUN💙 × NİMET🌼  --TEXTİNG--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin