11.Bölüm| Bonus

515 59 84
                                    

6 ay sonra

Jimin Cheonsa'yı uyutup bebek telsiziyle birlikte salona döndüğünde Jungkook elinde bira şişesiyle uyukluyordu. 

Jimin onun bu hâline kıkırdayarak koltuğun  kolçağına oturdu, eğilip Jungkook'un alt dudağını yavaşça emdi ve çekildi. Jungkook şapırdanarak gözlerini araladığında güldü Jimin. 

Onun gülüşüyle Jungkook da sersemce sırıtırken elindeki şişeyi sehpaya bıraktı sonra da Jimin'i bacağından tutup kucağına çekti.

"Yeni mi uyudu?"diye sordu yüzü anında Jimin'in boynuna yerleşirken.

"On dakika kadar oldu, uyuduğuna emin olmak için biraz bekledim." Elini Jungkook'un iyice uzayan saçlarının arasına daldırdı.

"Yoongi hyunga bugün onu uyutmamıza izin vermediği için teşekkür etmeliyiz sanırım." dedi Jungkook hafifçe gülerek "yoksa yine sabah beşe kadar nöbetleşirdik."

Jimin bu dediğine gülerek omzuna vurdu hafifçe.

"Her uykusu var gibi göründüğünde uyutursanız tabii ki gece uyumaz, bana verin ve gidip uyuyun."diye hyungunun taklidini yaptı Jimin, onun umursamıyormuş gibi görünen yüz ifadesini bile taklit etmişti.

Jungkook gülerek Jimin'in  yanağını öptü.

Jimin sehpadaki biraya uzanıp birkaç yudum içtikten sonra Jungkook'a uzattı tekrar. Jungkook'un gözü ise Jimin'in parlayan dudaklarında kalmıştı.

Jimin ona baktığında gözlerinin iştahla parıldadığını görünce gülerek öptü dudaklarını.

"Sana masaj yapmamı ister misin?," diye sordu baş parmağıyla Jungkook'un dudağını silerken.

Jungkook hafifçe sırıttı, "reddedemeyeceğim bir teklif bu."

"Öyle mi?" dedi Jimin tekrar dudağına eğilirken.

"Hm, öyle."

Jimin dudağını hafifçe Jungkook'un dudağına sürtüp geri çekildi, bebek telsizini aldı ve elini tutup onu da peşinden yatak odasına götürdü, Jungkook ise sadece onu yönlendirmesine izin veriyordu.

Odaya girince parmak uçlarında biraz yükselip dudağının kenarını öptükten sonra Jungkook'un tişörtünü çıkarıp kenara attı. Alfayı yatağa götürüp omzuna bastırarak oturttu.

"Yüzüstü uzan," dediğinde Jungkook içinde bir şeylerin akıp gittiğini hissetti, o an için masaj umrunda değildi ama kendini omegasının ellerine bırakmakta kararlıydı, Jimin ne isterse onu yapacaktı. Bu yüzden dediği gibi yaptı.

Jimin çekmecelerden birini açıp içinden bir şeyler çıkardıktan sonra elindekileri yatağa bırakıp altındaki şortu çıkardı ve Jungkook'un kalçasına oturdu.

Eğilip kürek kemiklerinin arasından öptü, masaj yağının olduğu şişeyi aldı, Jungkook'un belinden başlayıp omurgası boyunca şişeyi hafifçe sürterek yağdan döktü sırtına.

Şişeyi bıraktıktan sonra iki parmağıyla çizdiği yolu takip etti, yağı önce tek eliyle ensesi ve omuzlarına sonra iki eliyle birlikte ağır ağır bütün sırtına yaydı.

Jungkook'un kaslı sırtını izlerken diliyle dudaklarını ıslattı, loş ışıkta yağdan dolayı parlıyor oldukça etkileyici bir görüntü sunuyordu ona.

Sırtıyla yeteri kadar ilgilendiğine karar verince bir elini Jungkook'un başının yanından yatağa yaslayıp yüzüne doğru eğildi, bu sırada diğer elinin parmak uçlarını çok hafif dokunuşlarla sırtında gezdiriyordu.

Valdaro Lovers| JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin