Sonunda tüm dertlerinden uzaklaşmak için bir tatile gidebileceğim,rahatlayabileceğim.Her şey tıkırında ve mükemmel işleyecek...
Aklımda bu düşüncelerle otel odama sakince yürüyordum.Ve gayet de sakindim.Taa ki o ana kadar...
-BUNLAR BENIM ESYALARIM DEGIL KI AMK
Bir süre sonra az da olsa sakinleşmeye başlamıştım.Olabildiğince sakin bir şekilde resepsiyonu aradım.
-Buyurun.
-Hangi or- sanırım valizlerde bir karışıklık olmuş.Kendi valizimi almam mümkün müdür acaba?
-Kusura bakmayın efendim,karışıklığı hemen düzeltmeye çalışacağız.Oda numaranız nedir acaba?
-13
-Teşekkürler,en kısa sürede valiziniz size ulaşacaktır.
Saka mıdır?RAHATLAMAYA GELDIM BEN BURAYA.Tek bir şeye takılı kalmamalısın Y/N sakinleş...YOK OLMUYO.
Sasuke'nin ağzından:
Tamamen Narutoların ısrarı üzerine sonunda tatile gelmiştik.Okul v.s. şeylerden sonra iyi gelebilirdi aslında.
Ama bu fikri ortaya Naruto attığı için beğenmemezlik yapıyordum.Doğruları da mı söylemeyelim?
Odaya gelmiş eşyalarımı yerlestirecktim ki...
-BUNLAR BENIM ESYALARIM DEĞİL KI AMK
Bu olayı nasıl çözeceğimi düşünürken aklıma resepsiyonu aramak dank etti.
-Buyurun
-Pardon,sanırım valizlerde bir karışıklık olmuş.Düzeltebilme şansınız var mı?
-Ah,evet kusura bakmayın.Oda numaranız?
-14
-Tesasufe bakın,13 numaralı odadaki hanımefendiye bavullarınız karışmış.Kusurumuza bakmayın,hatamızdan dolayı özür dileriz.
-Aslında pek de önemli değil,o hanımefendiyle ben konuşurum.Yalnız numarasını rica etsem.
-Normalde gizlilik nedeniyle bunu yapamayız fakat 1 kereliğine mahsus.********
-Teşekkürler.
-İyi günler.
Bilinmeyen Numara:Pardon,bavullarımızın karıştığı 13 numaralı odada oturan hanımefendi siz misiniz?Bavulumu istiyorum.Kapının önüne bırakırsınız.
******************************************
Valla basladik bi seye sonumuz hayır ola.Hadi yallah kendinize iyi bakın.
duzenleme:arkadaslar yani ne desem OKUMAYIN VE BU TANISMA ANI NE AMK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong suitcase ❀ uchiha sasuke
Fanfic-BUNLAR BENIM EŞYALARIM DEĞİL Kİ AMK ❗CRINGE❗ lutfen okumayin kaldirmaya kiyamiyorum