Kızlarla mesajlaşmamızın üzerinden uzun bir zaman gecmişti ve gelmelerine de az kalmıştı.
Açıkçası odamın biraz dağınık olduğu söylenebilirdi.Benim için hava hoş,sonuçta ne derler"zeki insanlar dağınık olur".Evet bununla kendimi avuttuğum doğrudur...
Odayı topladıktan sonra izlenecek dizileri ve bakım ürünlerini seçtim.Eh,bu gece uzun olacağa benziyordu.
Tam da işlerim bittikten sonra bir zil sesi duydum,ve kapıyı açmaya gittim.
"SELAMLARR" diye atılan ilk kişi Ino'ydu tabiki.
Sırayla herkes geldikten,ve pijamalarımı giyindikten sonra hazırdık.
"An itibariyle kızlar gecesi başlamıştır!"
"b-bir şey soracağım" dedi Hinata.
"seni dinliyoruz"-Temari.
"Bizim aramızda gizli saklı yok,değil mi?"
"Tabii ki"-Sakura.
"O zaman size bir şey itiraf edeceğim.Ş-şey sanırım ben birinin hoşlanmaya başladım..."
Anlık refleksle "Yapma Hinata'm,yanarız"dedim.Ne yapsaydım içimde mı kalsaydı?
Hinata bunu komik bulsa gerek rahatlamıştı.
Az da olsa."Ee söyle bakalım,kim?"
"N-naruto-kun"
"NEY"Naruto ile küçüklük,hatta bebeklik arkadaşıydım.Liseye kadar hep beraberdik,biz taşınmak zorunda kalana kadar.
Yine de emin olmak için "dış görünüşü nasıldı?" diye sordum.
"Sarı saçlı,yanaklarında kedi gibi çizgiler olan,orta boylu,bide çok yakışıklı ve şapşal..."
"LAN BIZIM NARUTO BU"
"Ne dedin Y/N-Chan?Naruto'yu tanıyor musun gerçekten?"
"Evet,bebeklik arkadaşımdı,liseye kadar hep en yakın arkadaştık.Umarım hâlâ beni hatırlıyordur..."
"O zaman bana yardım edebilir misin?..."
"Beni hatırlarsa tabii ki!"
"O zaman bende itiraf edeyim bari"diye atıldı İno.
"Yani aşk değil benimki,etkilendim sadece.İsmini de biliyorum desem yalan olur..."
"E sende anlat bari dış görünüşünü"-Tenten.
"Hm,nasıl desem...Bembeyaz bir teni var,sonra kapkara saçları"
Aha,davara aşık olmuş bu herhalde.Bittik biz.
YANLISLIKLA DISIMDAN SOYLEMISIM"Ne dedin Y/N-chan?ONU DA MI TANIYORSUN YOKSA"
"Yani nasi desem,ona benzeyen biriyle tanıştım.Yan komşum da öyle.Saçları nasıldı?"
"Kısa.Ha bi de sırıtıp duruyo,sinir bozucu bir şekilde."
Cok sevgili yan komşum hiç de öyle değildi-pek sırıtan bir tipe benzemiyorsun bence-saçları da pek tarif edilecek gibi değildi.
"Sanırım tanımıyormuşum..."
"Ha bide siz ne ara gördünüz de aşık oldunuz aq"
"Ya bak simdi,biz buraya gelirken yine bi grup erkekle karşılaştık.Herhalde onlar da birinin evinde toplanacaklardi ki abur cubur falan alıyorlardı.Ve sanırım senin komşuna gidecekleri çünkü bizimle aynı yönde yürüyorlardı."diye açıkladı Sakura.
"Anladım"
"Sen ne ara tanıştın komsunla?"-Temari.
Şimdi sictik
"Ya iste gördük birbirimizi eve girerken çıkarken"
"Evden daha hiç çıkmadık?"diye yüzüme gerçekleri vurdu Ino
"YA BELKI BEN CIKTIM"
"Dokul"dediler aynı anda.
"Pek aciklayabilecegim bir şey değil aslında.Telefonu veriyim mesajları okuyun siz"
"OHA MESAJLASTINIZ MI BIDE"dedi Hinata.Sanirim o da benim gibi kendini tutamadı.
"öyle oldu..."
Telefonu verdim ve mesajları okumalarını izledim.Sozde ağzımı bile acmayacaktım...
"Yanlışlıkla evlilik gördüm"-Ino
"NE EVLILIGI TANRI KORUSUN"
"Yalniz cidden öküz bu,tipi nasi bari?"-Temari
"Hm,kapkara saçları ve gözleri var,ama saçları biraz lacivert tonları gibi.Vücudu da kaymak gib-ay bembeyaz vücudu var."
"BENIMKI DEGIL BU,OH"diyerek rahatladığını belli etti Ino.Nereden anladı bilemiyorum...
"Ya boş verin.Bu davarı konuşmak yerine yemek yemeyi tercih ederim"
"E o zaman ramen yapalım bari"-Tenten.
Zaman atlaması
Ramenleri yedikten ve bir süre dedikodu yaptıktan sonra yandan gelen müzik sesleri canımıza tak etmişti.
Ve evet,şu an sevgili komşumun kapısının önündeyim.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
HERKES DUYSUN BU BOLUM 544 KELIME OLDU.
OKULLAR KAPANIYO 1 DONEM BITIYO INANAMIYORUM HALA.
Bi yerde saçma Bi hata yapmışım saç kısmında orayı görmediniz,duymadiniz,bilmiyorsunuz shhh
Vote vermeyi unutmayın hadi yallah gorusuruzz.
duzenleme:LAN OKUMASANA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong suitcase ❀ uchiha sasuke
Fanfic-BUNLAR BENIM EŞYALARIM DEĞİL Kİ AMK ❗CRINGE❗ lutfen okumayin kaldirmaya kiyamiyorum