Yaz Sabahı

2.1K 47 14
                                    

Sıradan bi yaz sabahıydı benim için.Okullar kapanalı henüz 1 hafta olmuştu ve ben gerçekten sıkılmaya başlamıştım.
______
"Ya baba saat daha 8.30 ne uyanması"dedim ama tabiki kalkmazsam kafamı uçuracağını biliyodum.Kalkıp kahvaltı hazırladım."Bugün şirkete geliceksin işler var"dedi babam.Çok seort biriydi bana sevgisini göstermez işi düşmedikçede benimle konuşmazdı. Annem zaten bizimle yaşamıyordu. Onlar ayrılalı yaklasık 7 sene olmustu ve annem başkasıyla evliydi.Nerdeyse hiç görüşmezdik annemle cok nadir.Kısaca sevgisiz ve nefretle büyümüştüm.
_______
Akşam olmuştu çoktan.Bütün gün cok calısmıstım ve çok yorgundum.Ve direk uykuya daldım. Sabah olduğunda sevgilim olan Kaanla buluşacaktık. Buluşmaya gittiğimde beni bekliyordu. "Hoşgeldin sevgilim nasılsın özlemişim seni" dedi kaan. "İyiyim sevgilim" dedim bilmiyorum ama bu son zamanlarda soğumaya başlamıstım ondan uzak durmam gerektiğini hissediyodum. Ve aniden bana dedigi lafla şok gecirdim beynim döndü. "Bu gece benimle olmaya tam anlamıyla benim olmaya ne dersin güzellik?" dedi ve ben kendimi kaybedecek duruma geldim sinirden ne diyceğimi şaşırdım ve hislerimin dogru oldugunu anladim direk ordan kacmaya calisip uzaklastim.
______
Aradan 1 hafta geçmişti. Kaan beni sürekli tehdit edip sürekli rahatsız ediyordu.Neymiş efendim eğer ona geri dönmezsem beni becerdiğin uydurup herkese yayarmış peh cokta umrumda.Aslında umrumda olmalıydı çok ama hiç biseyi umursamayan bi kızdım 17 yaşındaydım ve bu yaşa kadar herşey gelmişti başıma. Sonra umursamamayı öğrendim ve herşey daha kolay olmaya başladı. Çok arkadaşım vardı ama hiç biri umrumda değildi sadece 3 tanesi hariç. Sinem, Berfin ve Buse bunlar benim en vazgecilmez bestlerimdi. Her zaman yanımda olanlardan. Benim adımın berre olmasına rağmen arkadaslarım bana bero diye seslenirlerdi ne kadarda saçma hıhh.
________
GELEN ÇAGRI: SİNEM
"Alo canım bff şimdi hemen yataktan kalkıyosun ve bugün alışverişe gidiyoruz. Yarımsaate hazır ol size gelicem optum bayy". Ah salak kız beni dinlemeden kapatmıştı suratıma. Hep böyle yapardı zaten ama onu hep çok severdim. Bence hemen hazırlanmalıydım yoksa bu evden ölüm çıkardı. 15 dakkalik bir duş aldıktan sonra banyodan çıktım ve hazırlanmaya başladım. Uzun ve dalgalı saçlarım vardı. Karamel rengiydiler ve saçlarımı çok seviyodum. 1.73 boylarındaydım herkesin begendiği bir fiziğim vardı. Yüzüm pürüzsüz ve buğday tenliydim. Aslında güzel bir kızdım. Erkekler tarafından begenilen sexy bir kız. Odama girdim. Buyük ve ferah bi odaydı.Odamın içinde bir giyinme odası birde banyo vardı. Direk giyinme odasına gittim. Dolabımdan siyah ve beyaz benekleri olan kısa etek aldım üstüm icinde bordo renginde bir büstierimi aldım ardından krem rengi salas hirkami alip aynanin karsisina gectim giyindiginde guzel durmustu ve begenmistim hemen saclarimi sol tarafa atip odadan ciktim. Ve o arada kapi caldi sinem gelmisti harika zamanlama. Karamel rengi ayakabilarimida giyip evden çıktık.

NOT: Arkadaslar genellikle okurdum ben yani suana kadsr hic yazmazdim kitaplara olan cok cok cok ve tekrar cok duskunlugum oldugu icin yazmaya karar verdim kendi hayatimdan anlatmalar yapiyorum yazmayi okumayi seviyorum okuyanlar lutfen oylayip yorum yapsrsaniz sevinirim
Sizi seviyorum cikitalar :*

Ruh HastasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin