1. Bölüm

188 15 2
                                    

Aynada yansıyan gözlerime baktığımda hırs görüyordum. Zaten toplu olan saçlarımı daha da sıktım ve tuvaletten çıktım. Sağ elime sarılı olan bandajı düzelterek mekana girdim. İçerideki bağrışmalar, acı çığlıkları beni daha da heyecanlandırıyordu. Ceketimin kapüşonunu kapattım ve fermuarı çektim yavaş adımlarla ilerleyip biraz öteden olanları izlemeye başladım. İçerideki insanların tezahüraları, tele yapışarak tüm güçleriyle bağırmaları yankılanarak daha da büyüyordu. Birkaç dakika sonra gürültü azaldı, sadece bir kesim bağırıyordu. İnsanların bazıları yavaş yavaş gitti ve yerlerine yeni kişiler geldi merak ve heyecanla izliyorlardı. Yavaş adımlarla yürümeye başladım telin yanına geldiğimde insanların bulunmadığı bölgedeki kapıyı açarak içeri girdim. İlk önce kapüşonumu ardından ceketi tamamen çıkardım. Üzerimde diz kapaklarıma kadar gelen bol siyah bir şort ve siyah sporcu büstiyeri vardı. Mekan insanların bağırmalarıyla inledi, herkes çığlık çığlığaydı. Etrafıma bakındım, tele yapışıp tüm gücüyle bağıran insanlara... Evet ben bir kafesin içerisindeydim.
Tele yapıştığımda omzum sızladı, çok küçük bir hatam yüzünden ağır bir tekme yemiştim. Hemen toparlanıp dik durdum. Karşımdaki sarı saçlı ve ikili balıksırtı örgüleri olan kızı çok iyi tanıyordum,Duru. Kanayan dudağımı silip ileriye atıldım sağ yumruğumu havaya kaldırdım tam vuracaktım ki vurmadım çünkü bu sadece bir şaşırtmacaydı. Yumruktan kaçmak için arkaya eğildiği anda sağ ayağımla karnına tekmeyi geçirdim ve tele yapıştırdım. Sarsıldı ama hemen doğruldu sol omzunu tele sertçe vurmuştu büyük ihtimalle sızlıyordu bu yüzden sağ eliyle yumruk atmaya çalıştı. Yumruğunu tutarak karşılık verdim sol omzunu çok iyi kullanamamasından yararlanarak hemen kolunu ters çevirdim ve kolumu boynuna dayadım, diz kapağının arkasına tekme atmamla yüzüstü yere yapıştı. Nefes nefese kalmıştım. Görevli ona kadar saydı, yanıma gelip yumruğumu tutarak havaya kaldırdı."Gölge!!!"
Üzerimi değiştirdiğim sırada kapı tıklatıldı. Üzerime hemen siyah bir sweatshirt geçirdim. "Gel"diyerek gelmesine izin verdim. "Paran burada" diyerek elindeki zarfı gösterip yanıma geldi. "Göktuğ, bu sefer kaç dakika sürdü?"diyerek sordum. Sırıttı"7 dakika 23 saniye" dedi. "Duru nasıl?" "Son yaptığın hareketten dolayı kaç dakika sonra kendine geldi hatırlamıyorum" hafif sırıttın"Sol omzunun hareket ettirilemeyecek derecede acıdığına bahse girerim" dedim, konuşurken aynı zamanda spor çantamı hazırlıyordum. Göktuğun masvmavi gözlerine baktım. Elindeki zarfı alıp "Gölge kaçarr!!" diyerek odamdan çıktım. Göktuğ mekanın yıldız sporculardan biri hemde benim buradaki en yakın arkadaşımdı. Uzun boyu,siyah dalgalı saçları ve masmavi gözleri vardı. Mükemmel bir zekaya ve vücuda sahipti beraber çalışmalarımızda anlamıştım. Onunla yaklaşık 2 yıldır yani ben dövüşe başladığımdan beri tanışıyorduk.
Odaların sonundaki merdivenden aşağı indim açık olan boşluktan diğer tarafa geçtim,boşluğu kapatmak için duvarın yan tarafındaki üzerinde koli koli içki olan büyük rafı çektim. Bulunduğum oda depoydu her taraf dolaplar ve raflarla doluydu. Kapıya geldiğimde kapının sol tarafındaki sürgülü kapıyı çektim ve ardından üzerinde sadece personel yazılı tabela olan kapıyı kapattım. Önümdeki koridorda ilerledim barın arka tarafındaki çıkıştan çıktım. Barın sağ tarafına motorumun bulunduğu yere gittim,çantamdaki kaskı çıkarıp kafama geçirdim motorun üzerine atlayıp çalıştırdım ve evin yolunu tuttum. Motoru apartmanın otoparkına park ettim ve apartman girişine ilerledim. Anahtarla kapıyı açıp merdivenin yanındaki asansöre bindim çünkü yorgunluktan merdiven çıkabileceğimi sanmıyordum. 3.katta inip sağ tarafta bulunan evimin kapısını anahtarla açtım ayakkabılarımı çıkardım ve içerideki ayakkabı dolabına yerleştirdim,kapıyı kilitleyip içeriye girdim."Balınn ben geldiim" diyerek ev arkadaşıma seslendim oturdugu koltuktan kalkma zahmetine girmeden "Kaçak sonunda geldi" diye karşılık verdi. Yanına gidip üzerine atladım "Ağğ Bengii kalk üzerimden","Yoo","Bengi alkol kokuyorsun kalk üzerimden,içmediğini biliyorum ama kokusu üzerine sinmiş git duş al Bengiii","Of tamam gidiyorum,sende benden daha değerli olan dizini izlemeye devam et","Hı hı sen git de bende devam edeyim" üzerinden kalkınca yan kanepedeki yastığı alıp ona fırlattım. Yüzüne yastık yiyen Balın "Bengi kaç bu sefer kaç","Ay ay tamam gittiim"diyerek koşarak banyoya gittim. Kıyafetlerimi kirli sepetime atıp hemen duşa girdim. Sıcak suyun mayıştırmasıyla yorgunluğum birleşince uykum bulut gibi üzerime çöktü fakat bir şeyi fark ettim tekme yediğim yer karnımın biraz üstü morarmıştı ve her su değdiğinde acıyordu. Sudan çıkıp bornozumu giydim ve ecza dolabına ilerledim morarmalar için kullandığım kremi aldım ve odama gittim. Kremi sürdüm üzerimi giyindim ve kendimi yatağa attım. İnce kumaş bir pijama takımı giymiştim. Yorganı üzerime çekince yorganın soğukluğunu hissettim sonrasında ısınmaya başladım ve kendimi uykuya teslim ettim.

Kalp KafesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin