*
Aynada gördüğüm kişiyi çok iyi tanıyordum, kafasına koyunca her şeyi başarabilecek o kişiyi en iyi ben tanırdım. Saçımı yine sıkı bir at kuyruğu yaptım, siyah şort ve büstiyerimi giyindim ve ceketimi almadan odamdan çıktım. Elimdeki sargılar çalışırken kan olmuştu ama umrumda değildi, daha da sıkılaştırdım.Kafesin içine girince onunla yüzyüze geldim, Gece'yle. "Selam, Gölge beni unutmamışsındır umarım unuttuysan da kendimi seve seve hatırlatırım merak etme." "Seni unutmak mümkün mü Gececim her maçımda seninle karşılaşmak senin tek seferlik galibiyetini sana yutturabilmek için ne kadar sabırsız olduğumu bilemezsin canım." bunları söylerken yüzümde alaycı bir gülümseme vardı. Siniri bozulmuştu çünkü bugün en fazla bahis toplayan bendim ve bugün şansı yaver gitmeyecekti. Yüzümdeki gülümsemeyi bozmadan boynumu kıtlatmaya başladım ardından hakem geldi ve maç başladı!
İlk hamleyi ben yapıp yumruk attım ki bu ilk hamle olduğu için çok önemli değildi kaçması kolay bir hamleydi. Ardından o da bir yumruk attı ve bir anda sağ tarafından arkasına geçtim ve tele zıpladım sol ayağımı telde zıplamak için kullandım ve bana döndüğü anda sağ ayağımla göğsüne tekmemi geçirdim. Sinirliydim beni daha önce yendiği için değil benim onun beni yenmesine izin verdiğim için kendime sinirliydim ve bu benim daha da hırslanmama sebep oluyordu. Tekmemle yere düşmüştü yerden kalktı yüzünden en az benim kadar sinirli olduğu belli oluyordu. Hemen bana atıldı yumruklarıyla saldırdı bense bir sağ bir sol kaçıyordum. Bir anda sendeledim ve yüzümün sol tarafına şiddetli bir yumruk yedim. LANET OLSUN Kİ ELİ AĞIRDI. Dudağımın patladığını anlamıştım. Dövüş sporlarında yazılı olmayan ama her sporcunun bildiği bir kural vardır: Bir kez sendelediysen kalkışın maçın sonucunu belirler. Bir yumruk daha yedim ve yere düştüm bu sefer burnumda kanamaya başlamıştı burun kemiğim sızlıyordu. Kendime gelmem gerekiyordu. Hemen kalktım ve sağ yumruğumu hazırlayıp sol yumruğumu geçirdim. Bu hareket favorimdi. O beklenmedik yumruğu sindirirken karnının üstüne bir döner tekme geçirdim. Sendeledi. Bundan faydalanarak bir tekme daha attım.,yere düştü. Kendimi durduramadım ve üzerine eğilip yumruk geçirdim. Durumun farkına varan Gece yüzümün sol tarafına bir yumruk geçirdi ardından omuzlarımdan tutup beni yana çevirdi ve altına aldı bir süre yumruklaşarak yerde dönmeye devam ettik, ben üstte olduğum anda diz kapağıyla karnıma vurdu. Acı içinde geri çekilip tele yaslandım telin ardındaki seyirciler adımı sayıklıyordu. Kalkmam gerekiyordu! Tele tutunup oturduğum yerden kalktım ve benim gibi telden destek alarak kalkmaya çalışan Gece'ye doğru ilerledim ve kalan bütün gücümle göğsüne tekmemi geçirdim tekmemin etkisiyle tele yapıştı ve tel şiddetle sallandı. Hakem bitiş düdüğünü çaldı yerde olan Gece, ayakta olan bendim..
Odamdaki aynadan hâlâ kanaması durmayan burnuma ve dudağımdaki yaraya bakıyordum. Dudağıma pansuman yaptım ve koltuğa 1.80 uzanmaya başladım. Kapı tıklatıldı ve Göktuğ tepeme dikilmeye başladı. "Öldürüyordun biliyorsun değil mi?" dedi gülerek. "Buradaki en yakınımın bile bana bağırmasına neden olan kişiyi öldürebilirdim." dedim ayağa kalkıp ona yaklaşarak. "Sana neden bağırdığımı biliyorsun sen zeki bir kızsın Gölge ve gördüğün üzere kazandın yani demek istediğim benim bağırdığım kız çok güçlü, ben bunu çok iyi biliyorum benim tanıdığım kız sinirlendiğinde gözü kararan bir kız ve ben bu kıza gerçekten hayranım." dedi gözlerimin içine bakarak sonra elinde tuttuğu küçük poşeti bana uzattı ve gitti. Poşette bir para zarfı, bir paket pamuk, tentürdiyot ve yara bantları vardı. Zarfı spor çantama koydum ve pamukları burnumun kanamasını tıkamak için kullandım. Üzerimi değiştirdim spor çantamı alıp mekandan çıktım ve eve doğru yol aldım.
Eve girmemle Balın'ın bağırmaya başlaması bir oldu "Ne yaptın kendine!!" "Şiddetli bir maçtı sağ çıktığıma şükredelim." "NE DEMEK ÖLMEDİĞİME ŞÜKREDELİM BEN SANA KAZAN DEDİM KENDİNİ ÖLDÜR DEĞİL BOĞARIM KIZIM SENİ!" bağırmasıyla irkildim. "Tamam tamam demedim say kız daha kötü emin ol şimdi bırak beni duşa gireyim." dedim yalvaran bir ses tonuyla ve boğazımdaki ellerini tutup beni boğmasına engel olmaya çalıştım. Boğazımı bıraktığı an banyoya koştum arkamdan "Bu iş burada bitmedi kızım!" diye bağırmasını duymazdan gelerek kendimi sıcak suyun altına attım. Duştayken daha önce farketmediğim yaralarımı farkettim; Kollarım, göğsüm,karnım,boynum her yerim mosmordu adeta.. Duştan çıkınca aynaya baktım morluklarla dolu yüzüm, patlayan dudağım ve kıpkırmızı burnum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Kafesi
Mystery / ThrillerKafesin ardındaki sırı öğrenmek ister miydin? Bir suçlunun yakalanışı kalbinin hızını yükseltecek peki bunun için hazır mısın?