Rod žijící ve Rumunsku již od dávných časů, rytířů a velikánů mrtvých dob. Není to ledajaký rod, asi vám je známo že z Rumunka přicházejí upíři. Tento rod nebyl výjimkou, nahlédneme do nitra jejich rodu díky Airuně Wolfheart, která si přála sepsat tuto kroniku jejíž řádky nyní čtete.
Pro někoho se to bude zdát dlouhé, pro jiného krátké, a však pro všechny je to cesta k poznání rodu WOLFHEART.
Kde začít? Především se snaží tato kronika ukázat život jejich členů jejž dali sepsat tuto kroniku na starost mě. Neprozradím vám kdo jsem, jsem pouze ten kdo začal psát tok jejich životů jejich událostí, nejsem tu však sám. Povím vám že brzy se to změní, poznáte sami..
V letech dob dávno minulých, kdy lesy byly tak neprůchodné že skupina pytláků zemřela když je les zavedl jinam. Doba bludiček lákajících bytosti na své já.
V tu dobu usedá na hrad hluboko v lesích rod Wolfheart. Airak, otec Argaze a první nositel rodového jména usedl pátku třináctého na tento hrad.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Nastala doba změn, pro některé doba temna, pro jiné života. Málo kdo ví kdo byl skutečně zač, avšak zvěsti kolem rodu tu jsou a vždy byly.
Sám jsem měl hlavou plnou otázek protože rod opředený tajemstvím jsem poznal až za vlády Argaze, druhého nástupce jména. Skupina lidí věřících že rod je prokletý, lanařila obyvatele a ničila vybudovaný systém, který Airak nastolil. Netrvalo dlouho a po skupině nebylo ani památky.
Doba válek umožnila Airakovi dosáhnout obrovských cílů, jeho síla byla nespočitatelná, avšak co jsem viděl jeho armády útočili jen v noci. To už je samo o sobě zvláštní, přisuzoval jsem to taktice..
Nebudu tu více rozepisovat ze začátku. Myslím si že aby jste pochopili co jsou zač, tak toto pro začátek stačí..
ČTEŠ
Kronika rodu WOLFHEART
FantasyKaždý mocný rod sepisuje své činy do knih. Rod do kronik a války do knih historie. Zde si můžete přečíst slova jež byla vyřčena o králi a královně, o mocných bojovních jež chránili rod. Začtěte se do světa jež vznikl jednou hlubokou myšlenkou