SUFLET x OCHI SI DINTE

6 1 0
                                    

Suflet

Prakticky nesmrtelný jedinec. Dá se zabít pouze mečem který je ukutý z posledního křišťálu krále kterému sloužil. Rozumí přírodě a využívá znalosti v mapování prostředí. Používá se jako mapař.

Nikdy nesundal kápy a traduje se že vlastně nemá podobu, ale poštěstí se jedincům jeho stříbrná panenka zahlédnout.

Většinu času je pozorovatel a plánovatel, jediná zbraň co je u jeho pasu je železný provaz o tíze několika kilo, avšak on s ním dokáže zacházet jakoby to bylo jen laso či bič.

Nemá problém s komunikací a dost času tráví v zahradě kde škube květiny a namotává si jejich květy na provaz.

V boji ho viděl jen stopař a to když ti dva šli proti sobě. To byl onen moment kdy stopař málem přišel o svůj prsten. Dospěli však k dohodě, pokud stopaři odstoupí z cesty tak mu na oplátku stopař najde co bude hledat.

Suflet díky své vypočítavosti souhlasil a pomohl dostat Igrania, krále který vedl války proti Airakovy. Poté požádal stopaře aby mu jen zjistil kde se nachází ten meč, ale aby mu jej nepřinesl.

Sám ví kde se nachází zbraň kterou by mohl být zabit. Postupem času se to dozvěděli i ostatní bojovníci, meč se přinesl do rodu Wolfheartu a říká se mu Kat.

Suflet je dorůstající měsíc- luna in crstere

Ochi si Dinte

Uplakaný srdcař, s hlubokými myšlenkami. Bytost tvořící soudy proti svým i nepřátelům, je nejvíc spravedlivý a proto má tuto funkci. Jeho hlavní zbraní je Buster sword a Kat. Kata nosí zaklíněného vedle páteře pod brněním které nejde sundat kromě přilbice. Vysloužil si největší důvěru Sufleta a proto má tu zbraň jen on.

Díky tomu že ji má stále sebou je nemožné mu ji sebrat, a navíc obyčejný bojovník by ji neuzvedl kvůli délce a tíze. Možná by se to podařilo ale spíše by ublížil ten dotyčný sobě.

Jediný způsob jak se ochi si dinte zbavit je zničit ho na prach a rozprášit všude nebo rozházet jeho kosti po světě.

Ochi si Dinte je prokletý rytíř který bloudí světem, zažil mnohočetné války a k bojovníkům se přidal protože toužil po rodině a oni jediní ho přijali i když toho moc nenamluví, spíš nic než moc.

Ochi si Dinte je první čtvrtek měsíce neboli Prima joi

¤ komentář sepisovatele :

Suflet a Ochi mají mezi sebou až nevídaně hlubokou vazbu provázenou klidně i smrtí neb oba vědí jak jednoduše zabít toho druhého ale raději by pro toho druhého trpěli nevídanou než prozradit způsob smrti.

Mnozí jsou si vědomy toho že křišťálový meč je někde mezi bojovníky ale nikdo se k němu nedokázal dostat či ho najít.

Kronika rodu WOLFHEARTKde žijí příběhy. Začni objevovat