PŘEDSTAVENÍ BOJOVNÍKŮ NOCI

17 1 0
                                    

· Argaz Wolfheart

· Sherah Ash-re

· Tacere Obosita

· Stopař

· Sarut Ciudat

· Suflet

· Ochi si Dinte

· Limba Dulce

Argaze a Ash-reho už známe z předchozích textů, nyní je na čase představit družinu.Ušetřím vám rovnou čas a napíši že tyto postavy nejsou zombie, a ani se nerozkládají, svá druhová znamení vnímají jako svou sílu a zvláštnost , o tom co to skutečně je ví jen oni a čtenáři kroniky. Nechlubí se tím co jsou.. chlubí se jedině tím kam patří, do měsíčních fází bojovíku noci.

Tacere Obosita :

Neboli unavené ticho.. ve skupině mu říkají Obosita což znamená unavený, patří mezi ARSURI OSOASE což jsou popáleniny kostí. Rozlévají se do celého těla a ukazují se vždy na jiném místě, prakticky jsou to spáleniny putující v kostích. Když je Tacere v klidu tak jsou poze na levé tvái a čele kde jsou velmi viditelné, díky tomu se pozná co je to za druh.

V Boji spáleniny na obličeji ztmavnou jako zčernalá kůže a spálenina putuje v kosti do míst kde narazí meč, v ten moment se objeví spálená skvrna která defacto anuluje náraz meče.

Tacere má na nose náplast, dostal ji jednou ve vesnici když ho zastavila málá holčička a viděla že má na nose kapku krve, myslela si že je jeho a tak mu na nos dala náplast.. od té doby tam nosí náplast, bylo to ještě předtím než se přidal k Argazovi

Arsuri osoase, druh spálenců kostí, Tacere je poslední svého druhu. Je to prokletí při rudém měsíci, nejde nijak zvrátit. Těmto bytostem ublíží jen určitý druh kovu či zbraně, například šíp když ho nevytáhneš tak zaroste dovnitř a zdeformuje tělo..

Stopař :

Neboli Moarte což znamená v rumunštině smrtka. Je to směsice člověka s kostrou, všude po těle má obrovské modřiny,levá ruka je od ramene jen kost s cuckami masa, obličej nepřipomíná nic lidského, dlouhé úzké zuby, z tlamy teče cosi černého připomínající sliny, sliny to ale nejsou. Jsou to duše všech nešťastníků které měl vyhledat, jejich duši vytáhne levou rukou na které má prsten díky tomu vytáhnu tu podstatu a sežere to. Patří mezi dokonalé pátrače, stačí mu malá stopa a dokáže přes celý svět osobu dohledat, dokud ji nenajde nevrátí se.

Nenávidí Wolfhearty protože první král tohoto rodu nechal pátrače/stopaře vyvraždit ze strachu, jedině Moarte to přežil neb král syn měl slabost a zachránil ho od té doby louží rodu i když je nenávidí. Po jeho boku běhá čupakabra kterou posílá před sebou aby naháněla

Sarut Ciudat:

Zvláštní polibek...bojovníci mu říkají pusinka, malý tvoreček s křídly , ve velikosti lidské pěsti, nenechte se zmást mění podobu podle potřeby, jak se mu chce, patří mezi špehy dokáže rychle splynout z okolí, velikosti dokáže změnit jen na velikost lidské pěsti, a nebo na 160 cm, nic mezitím neexistuje! Also místo velikostí dokáže měnit i podoby lidí které poslal k zemi svou kuší, trefí na dálku a vezme podobu. Vydrží tak na omezenou dobu 4 hodin

Suflet :

Duše který není tak zvláštní jako jeho druhové a přitom je jedinečný, zabít se dá jedině mečem ukutým z posledního křišťálu krále u kterého sloužil, rozumí přírodě a využívá své znalosti v poslouchání lesa k určení polohy kam musí dojet, do skupinových akcí vjíždí jako mapař. Neustále nosí kápy, nikdo mu neviděl do obličeje, nikdy, někteří si myslí že nemá tvář, avšak občas v noci u lučních kvítí se dá zahlédnout jeho stříbrná panenka..nikdo neví jaké jsou jeho bojové dovednosti, ale krk svým společníkům dokáže zachránit, jedinou zbraň co u sebe vozí je železný provaz.

Ochi si Dinte:

Oko a Zub, prokletý rytíř v těle kostlivce, nemluví... Je uvnitř hluboce nešťastný, jediné co mu zůstalo bylo pravé oko ze kterého každou noc tečou slzy.. protože nechce být v tomto prokletí. Bojuje s Buster sword, vzhledem k tomu že je to jen kostra s brněním které nejde sundat kromě přilbice, nejde zabít, leza že se jeho kosti rozpráší/zahrabou všude do různých míst..

Limba Dulce:

Limba.. neboli sladký jazyk je typický našeptávač, ačkoli tento našeptávač se pyšní tím že jeho slova mohou být jedovatá, našeptá do poháru jistá slova a oběť padne v bolestech, používá k boji vrhají dýky, má vlasy v dlouhém copu se škodolibým úsměvem. U pasu nosí tři poháry, pohár smrt, pohár života a zapomnění, stačí aby v nich měl stejnou tekutinu jako ten koho se má zbavit, pomyslí na jeho jméno zašeptá a padnou.

Kronika rodu WOLFHEARTKde žijí příběhy. Začni objevovat