Vysoký muž s šibalským úsměvem, hlubokýma očima a tmavě zbarvenými vlasy připomínající schnoucí lávu.
Tiše pozoroval vojáky, kteří se šikovali k hlavní bráně připraveni bránit rod. Generál rodu Wolfheart. Jeden z bojovníků nociHrdě se zadíval na vlajku, která se nyní odrážela v jeho očích. Argaz tiše přišel k jeho pravici, společně se těšili obrovskému a hlubokému přátelství..
Zbraně roznesli zvuk boje do všech končin. Začala válka!
••••••••••••
V bílé mlze nebylo vidět na krok avšak se Ash-re hnal kupředu. Musel najít své lidi.. za každou cenu. Zastavil se u vysoké vrby, s vyděšeným pohledem hledal kolem sebe.
Našel si ho.. tajemný muž tiše kráčel směrem s němu. Pomalý úsměv značil hrůzu přicházející ke generálovi.
Rychle začal Ash litovat svého rozhodnuti vstoupit. Avšak ten čaroděj neměl prvotně namířeno k němu. Nebyli tam samy..
Ash-re se prudce otočil a spatřil dívku co si čaroděje nevšimla, jeho hlas byl rychlejší než tlukot srdce. Chtěl děvče zachránit, výměnou za svůj život. Křikl na čaroděje, který se jen pootočil a pronesl.
"Myslím si že toho bude mnohem horší než smrt"
Čarodějova slova ochromila Ashův dech, jeho pohyb..Co se to děje? Cítil změnu když padal k zemi, uslyšel pouze tichá slova a poté výkřik. Probudil se do tmy, tělo měl těžké, nevnímaje faktu že neměl svou zbraň, rozhlédl se a spatřil svůj odraz ve vodní hladině.
Zaržhál! Stal se z něj kůň, potištěný krvý.. to nemohla být pravda, vyděšeně se rozeběhl, avšak nekoordinovaným pohybem, upadl do chladné kaluže, pokoušel se znovu zbrkleji vstát..Marné byly jeho pokusy, až na ten poslední, jak kdyby se do něj vlil jiný život. Rozeběhl se pryč, ven z mlhy kde slyšel hlasy..
Argaz nepolevil v jeho hledání, jak dlouho jsem tam ležel?! Když se shledali, bylo to tiché, němé setkání, přitom plné slov.
"Můj drahý"pronesl Wolfheart a pohladil koně po nose. "Ash-re," odmlčel se "Ashdreamere".
••••••
Ash-re, byl i vychovatelem malého Arise Airuny. Aris si ho pamatuje v útržkách.Ptáte se jak vím tolik detailů, když jsem jen pouhý spisovatel Kroniky, myslím si že mnozí z vás chápou...Další řádky sepisuje někdo jiný, já už nenapíši nic, co zde vidíte.. sepsal sám Arzag, díky spojení co jsme mezi sebou měli
ČTEŠ
Kronika rodu WOLFHEART
FantasyKaždý mocný rod sepisuje své činy do knih. Rod do kronik a války do knih historie. Zde si můžete přečíst slova jež byla vyřčena o králi a královně, o mocných bojovních jež chránili rod. Začtěte se do světa jež vznikl jednou hlubokou myšlenkou