5 -Znovu ohrožen

291 13 2
                                    


     Harry kolem sebe zatáhl závěsy a vytáhl papírek z hábitu. Pomalu ho rozevřel a to co tam viděl ho úplně vyděsilo. Byl tam ten tvor. Nakreslený v absolutně reálné podobě. Černý mozkomor s obrovskými křídly. A pod tím napsaná dvě slova "jsi mrtvý"

    Harry celou noc nespal. Klepal se jak malý a sebemenší zvuk ho polekal. Co budu dělat? Řeknu to někomu? Ne! Nikomu to nebudu říkat! A nebudu srab! Nebojím se nějaké plané výhrůžky! Ve skutečnosti se ale bál. A moc.

     Brzo ráno Harry vstal napsal na papírek vzkaz ,,jdu do knihovny. Nečekej na mě" dal ho Ronovi na noční stolek a vyrazil. Vzpomněl si totiž že mu chybí jeden úkol do lektvarů. Když už nespal tak aspoň bude dělat něco užitečného.

      Čekal že v knihovně bude sám ale na koho tam narazil. To už ho to ani nepřekvapovalo. Draco. Co ten tady? Draco se na něho koukl a řekl ,,klidně si pojď sednout za mnou." Harry chvíli váhal ale pak si pomyslel kamarádi? Jak chceš kamarádi. Posadil se za Malfoyem a zeptal se ,,co ty tady takhle brzo?" ,,Já bych se mohl ptát na to stejné. Ale jestli to chceš vědět dělám si úkol do lektvarů." Odpověděl blonďák. Harry se zasmál ,, jaká to náhoda já taky." Společně dělaly úkol a povídali si
,,Už si v pohodě? Po tom famfrpále?" Zeptal se Harry
,,Hmm víceméně jo." Odvětil ,, a co ty."
Harry si odfrkl ,,mě nic nebylo tys na tom byl mnohem hůř"
Draco ztlumil hlas přestože byli v knihovně sami ,, a řekl si někomu co se stalo tam nahoře?"
,,Ne"
,,To je asi dobře"
Společně dodělali úkol při kterém se oba dost nasmáli a jelikož už byl pomalu čas na snídani vydali se z knihovny.
,,Já si zajdu ještě do pokoje tak zatím." Řekl Draco ještě vysmátý
,,Ty Draco takže kamarádi?" Zeptal se Harry který byl pořád ještě trošku v šoku z nového Malfoye
Draco se zasmál ,,ty máš ale dlouhé vedení" a s těmito slovy odešel

   Na snídani Harry potkal Rona a za chvíli přišla i Hermiona.
,,Hermiono jsi v pořádku. Co se stalo? Kdo tě omráčil?" Vyhrkl Ron s plnou pusou.
,,Pro Merlina nech ji aspoň sednout." Napomenul Harry svého kamaráda ale taky byl rád že je jejich kamarádka v pořádku.
,,Já vážně nevím, zašla jsem si na záchod a když jsem šla do Nebelvírské věže někdo mě zezadu omráčil." Řekla zklamaně Hermiona
 
    Zbytek neděle strávily ve společenské místnosti kde jim Hermiona kontrolovala jejich eseje a ještě si u toho dělala svoje. ,,Hermiono já tě obdivuji. Ty musíš být bohyně." Říkal zrovna Ron když mu podávala opravený úkol do přeměňování. Harry se uvelebil v křesle a zadíval se do ohně. Takže jsou s Dracem kamarádi. Nevěděl co si o tom myslet. Jak to že se tak změnil. Nepodrazí ho v první vhodné chvíli. Harry se bál. Nejen ze stvůry ale taky zrady. Bál se že ho jeho nový kamarád podrazí. Společně vyrazili na večeři, kde Harry hledal očima to blonďatého Zmijozela. Když ho našel zjistil že dělal to stejné. Plaše se na sebe usmáli a dál se věnovali svému jídlu.

Draco vyhnal všechny zlé myšlenky teď ale, kdy Harry ležel v posteli ho znova dostihly. Harry se sebevíc snažil usnout bohužel se mu to ale nedařilo. Usnul až kolem půl čtvrté ale klidný spánek mu nebyl dopřán. Noční můry ho pronásledovaly až do rána.

   Nespal ani čtyři hodiny a už byl zase vzhůru. Bylo sedm hodin a on sešel do společenské místnosti kde čekali jeho kamarádi.
,,Hele kámo ty se horšíš" řekl Ron a Harry po něm hodil zmateným pohledem ve stylu co zas?
,,Ron má pravdu máš úplně kruhy pod očima. Trápí tě něco?" Potvrdila Hermiona a zkoumavě si ho prohlížela.
,,Nic jenom...jenom jsem měl nějaké špatně spaní." Zalhal Harry
V tichosti se vydali na snídani. Sedli si ke stolu a Ron a Hermiona si začly povídat. Harry zkoumavě prohlížel zmijozelský stůl a hledal Draca. Ono to zas tak těžké nebylo najít tu bílou hlavu mezi ostatníma. Blonďák se na něj otočil, usmál se a dál se věnoval jídlu. Harry trochu zklamaný že pohled netrval dýl taky sklopil hlavu.

   Hned první hodinu měli dvouhodinovku obrany proti černé magii se Snapem. Už byli skoro tam když si Harry vzpomněl ,,Úkol! Já ho zapomněl v kufru." Vykřikl a rozběhl se po chodbě. Cestou vrážel do ostatních to ho ale nezajímalo. Vyběhl po schodech do ložnice popadl úkol a běžel zpátky.
Už dobíhal když se zpoza rohu vynořil Snape
,,Á pan Potter, pozdě na hodinu. Odebírám Nebelvíru deset bodů a dneska v osm večer budete čekat před Filchovým kabinet a odpykáte si školní trest." Říkal protáhlým hlasem a Harry měl chuť mu něco říct. V poslední chvíli se ale zarazil a jenom pokorně řekl,,Ano pane profesore" ty jeden přerostlý netopýre dodal už v duchu.

    Harry chtěl po hodině zajít za Dracem ten ale odešel moc rychle. Žádnou další hodinu už ze Zmijozelem neměli a Harry Draca nepotkal. Celý den měl blbou náladu a psychicky se připravoval na školní trest. O tři čtvrtě na osm vyrazil pomalu z věže směr Filchův kabinet. Šel po chodbě když potkal toho blonďatého kluka. ,,Ahoj Draco" zvolal mírně radostně. ,,Čau Pottere" řekl Draco a po dlouhé době to nezněla jako urážka. Harry měl ještě čas tak si chvíli povídali když v tom uslyšel nějaký skřípot nad hlavou. Zvedl oči a uviděl tu černou bytost jak na ně zhazuje velkou sochu draka. Rychle strčil do nicnetušícího Draca a sám rychle uskočil. Socha dopadla přímo tam kde stály a rozlétla se na tisíce kousků. Stvůra mezitím zmizela. Harrymu tlouklo srdce až v krku a nervózně se třásl. ,,Jsi...jsi v pohodě?"zeptal se Harry šokovaného Draca. ,,M...myslím že jo. D...děkuju zachránils mi život." Harry se nervózně zasmál ,,jenom ti to vracím" to už k nim ale belhal naštvaný školník,, co tady děláte! Co si jako myslíte!" Křičel na ně. Tentokrát Harry nemusel lhát protože se toho ujal Zmijozel ,, byl to Protiva né my shodil to na nás" říkal Draco a nahodil výraz já nic já muzikant
,,A to ti mám jako věřit oba dva dostanete do konce týdne školní trest. A dozví se to vaší učitelé." Vyhrožoval Filch ,,a co tu vůbec děláte" křičel pořád ,, já jsem si šel odpykat školní trest od profesora Snapea." ,,Tak pojď se mnou" řekl rozzuřený moták a odbelhal pryč. Harry se ještě otočil na Draca rychle mu zamával a spěchal za Filchem.

Začalo To Famfrpálem [Drarry] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat