Nakonec přece jen vyšli z komnaty a rozdělili se.
Harry přišel do věže, prošel společenskou místností a usadil se na svoji postel. Pomalu zvedl ruku a dotkl se dolního rtu. Přejel přes něj a pak znova. Potom horní ret,spodní, znovu horní, oba najednou. Nechápal jak se to stalo. Bylo to... Něco neskutečného. Něco tak úžasného. Něco co mu zároveň nahánělo strach.Ráno se Harry probudil s úsměvem na rtech. Ten mu ale dlouho nevydržel protože u postele našel list pergamenu. Opatrně ho vzal a otevřel.
Vím co je teď pro tebe nejdůležitější. Jestli nechceš aby umřel přijď dnes v noci do Zapovězeného lesa a možná ho nezabiju. Přijď sám!
Harrymu se na chvíli zastavilo srdce. Jak to věděl. Harrymu se rozklepali ruce a papír mu vyletěl na zem. Co bude dělat? Hlavně to nesmí říct Dracovi. Vydal se na snídani a snažil se vypadat co nejvíc v pohodě. Ve snídani se spíše vrtal než aby jedl a zamýšleně hleděl do talíře. Když dojedl vydal se z od stolu z úmyslem zajít do knihovny. Před vchodem ho ale čekal Draco.
,,Ahoj" usmál se Harry
,, Čau, nezajdem ven?" Zeptal se Draco
Harry chvíli uvažoval ale pak se rozhodl. Svůj poslední den si užije.
,,Jasně jdem rovnou?"
,,Asi jo"Vydali se k jezeru kde si sedly pod strom a povídali si. Harry se snažil vypadat v pohodě ale Draco si stejně něčeho všímal.
,,Hej nad čím furt přemýšlíš?" Zeptal se Draco
Harry zpozorněl
,,přemýšlím jak moc tě miluju"odpověděl Harry ale Dracovi se to stejně nezdálo, přesto se ale zasmál
,,Já tebe taky Pottere." Ohlédl se a když usoudil že se nikdo nedívá vlepil mu rychlý polibek.
Harry se začervenal a položil svoji ruku na jeho.Celý zbytek dne strávili spolu. Smáli se povídali ale Draco si pořád něčeho všímal. K večeřu si popřáli dobrou noc a Harry odešel do svojí ložnice. Lehl na postel a znova si přečetl ten zpropadený vzkaz. Bál se, ale pro Draca to musel udělat
Nastal ten osudový čas Harry přes sebe hodil plášť a vyšel z místnosti. Když prolézal obrazem ven ani si nevšiml že za rohem ho někdo sleduje. Ten někdo byl Draco. Tušil že ten neviditelný bude Harry. Netušil ale kam jde. Zrovna když se obraz zavíral Draco tam proklouzl. Prošel společenskou místností až do chlapeckých ložnic. Dean i Seamus spali takže Draco potichu prošel až k Harryho posteli. Tam na zemi uviděl papír. Vzal ho a přečetl si ho. Upustil ho jako předtím Harry a rozběhl se za ním.
Mezitím co Draco byl v ložnici Harry došel až do lesa. Rozsvítil si hůlku a rozhlížel se kolem
Za ním se ozval hluboký smích.
ČTEŠ
Začalo To Famfrpálem [Drarry] ✓
FanficCelé to začalo obyčejným famfrpálovým zápasem. Nebelvír proti Zmijozelu. Jeden z chytačů málem umřel. Jednu věc Harry nechápal. Proč mu Draco zachránil život? Stvůra zabíjející vše co měl kdy Harry rád ho teď pronásleduje. Nemá svědomí. Nezná slitov...