6 -V lese

277 11 1
                                    

,, byl to Protiva né my shodil to na nás" říkal Draco a nahodil výraz já nic já muzikant
,,A to ti mám jako věřit oba dva dostanete do konce týdne školní trest. A dozví se to vaší učitelé." Vyhrožoval Filch ,,a co tu vůbec děláte" křičel pořád ,, já jsem si šel odpykat školní trest od profesora Snapea." ,,Tak pojď se mnou" řekl rozzuřený moták a odbelhal pryč. Harry se ještě otočil na Draca rychle mu zamával a spěchal za Filchem.

Školní trest byl únavný. Harry musel čistit několik kotlíku. Ručně! Koho by to bavilo. Naštěstí už ho Filch propustil se slovy ,,celý týden školního trestu. Já nezapomenu!" Harry vyběhl schody řekl heslo rozespalé Buclaté dámě a vešel do prázdné společenské místnosti. Teda skoro prázdné, u krbu na něj čekala Hermiona ,, ahoj" pozdravil ji a sedl si za ní. ,,Ahoj" oplatila mu pozdrav ,,tak co jaké to bylo?" ,, Vyčerpávající" popsal to Harry jedním slovem a vzal si pití které mu dívka podávala. Jak byl unavený vůbec si nevšiml podivné vůně, a kdyby dával pozor na lektvarech věděl by že to je uspávací lektvar. ,, Běž spát je pozdě" řekla Hermiona potom co dopil pití. Harry ji poslech, popřál dobrou noc a celý malátný došel do postele. Ani se nestihl převléct a už spal.

Harry z nějakého důvodu kráčel svižným krokem do sovince. V ruce nesl obálku. Jenže ve dveřích mu cestu zkřížil Malfoy. Navzájem se pozdravily a chvíli tam v trapném tichu stáli. Pak Draco začal něco říkat. Harry ho nevnímal, byl příliš zaujat jeho krásnýma očima, jeho lícními kostmi které obvzláštňovali jeho bledý obličej. Byl zaujat jeho blonďatými vlasy které mu padaly do obličeje. Nikdy si neuvědomil že je Draco tak hezký. Ani si nevšiml toho že se Draco pomalu přibližoval. Až když slyšel jeho dech uvědomil si jak blízko jsou. Koukli se na sebe a jejich oči se setkaly. Harry viděl odraz svých zelenkavých očí v Dracových šedých. Cítil motýli v břiše a čekal co se bude dít. Draco se k němu naklonil a...

Harry se trhnutím probudil. Co to bylo? Nemůže takhle přemýšlet. Vždyť má Ginny. Sám ale cítil že už to není ono. Cítil že i Ginny se pomalu odtahuje. Chtěl něco jiného. Někoho jiného. Ne! On není gay...nebo jo? Tento otazník visel v Harryho hlavě když znovu usínal pod sílou lektvaru. Naštěstí nebo naneštěstí? se sen už neopakoval.

Ráno už lektvar nepůsobil a Harry se po dlouhé době cítil odpočatý. Úplně zapomněl jaký to je pocit. Na sen který se mu zdál už si ani nevzpomněl. S úsměvem na rtech sešel do společenské místnosti a po dlouhé době čekal on na Rona a Hermionu. Hned jak dívka přišla objal ji a řekl ,,děkuju" pak se odtáhl ujistil Rona že to bylo jenom kamarádské objetí a vyrazily na snídani.

První hodinu měli přeměňování se Zmijozelem. Došly do třídy a posadily se do lavic. Harry, Ron a Hermiona seděli před Malfoyem, Pansy a Zabinim. Dneska měly přeměňovat nějakého ptáka na botu. K čemu mi to bude? Pomyslel si Harry. Během hodiny se nenápadně otáčel za Dracem a vždycky se setkal s jeho pohled. Pak se otočil zpátky a přemýšlel co cítí Draco. Dívá se taky na jeho oči, vlasy, úsměv, nevěděl co si myslet. Skončila hodina a profesorka McGonagallová ještě zavolala ,,nezapomeňte na ten úkol ať ho mám do pátku. A pan Malfoy a pan Potter počkají." Harry kývl na kamarády ať na něho nečekají a společně s Dracem přišli za profesorkou.

,,Pan Filch mě upozornil co se dělo včera večer." Stáhla rty do tenké čárky.
,,Paní profesorko to byl Protiva, vážně." Snažil se to zamluvit Draco
,,Pane Malfoy, Protiva byl v tu dobu na druhé straně hradu tak aspoň nelžete!" Zavrčela paní profesorka. ,,Odpykáte si i s panem Potterem do konce týdne školní trest u pana Hagrida. On pro vás najde nějakou práci."
,,Ale paní profesorko to už mám dva tresty na tento týden." Ozval se Harry a doufal že se dalšímu trestu vyhne
Profesorka se na chvíli zamyslela ale pak rozhodla ,, trest s panem Filchem se odkládá na další týden. Tento týden budete pěkně oba dva s Hagridem"
Oba kluci svěsili hlavu a pokorně přikývli
,,Tak a teď běžte ať stihnete další hodinu." Vyzvala je učitelka a oni vyšli. Před učebnou se rozloučili a každý se vydal jiným směrem. Harry měl teďka jasnovidectví.

Došel do učebny kde už čekali spolužáci a sedl si za Ronem který seděl úplně vzadu u okna.
,, Čau"
,, Čau " pozdravili se a ztichli protože přišla profesorka
,,Dneska mojí milý, budeme číst z ruky. Najdete to v učebnici na straně dvaasedmdesát." Řekla svým obvyklým zasněným způsobem. Všichni začali listovat učebnicí a pustili se do toho.
,,Tak se do toho dáme." Zašeptal Harry a nalistoval učebnici na určenou stranu. Vzal Ronovu ruku a říkal ,, hmm, budeš mít dlouhý život s úžasnou manželkou a porodíš patnáct dětí." Ron se zatvářil zděšeně následně se ale zasmál. ,, Já budu rodit. No pro Merlina." To si Harry taky uvědomil co řekl a zasmál se. Profesorka je uslyšela a vyrazila k nim
,,Hádej co teď přijde." Zašeptal ještě Ron
,,Ukaž chlapče ruku." Promluvila na Harryho a chlapec ji neochotně podal.
Profesorka vyděšeně zalapala po dechu
,,Tak krátká čára života. To jsem ještě nikdy neviděla. Chlapče můj ubohý musíš si na sebe dát velký pozor." Klepala se vyděšená žena
,,Co jsem říkal." Pohlédl na něj zrzek

,,Tak já jdu" oznámil Harry kamarádům kteří si dělali úkoly
,,Jo měj se" zvedla hlavu Hermiona a hned ji zase sklopila k úkolům.

Harry byl na cestě k Hagridovi když mu někdo zaklepal na rameno. Prudce se otočil a už už sahal pro hůlku pak si ale uvědomil kdo to je.
,,Chceš mi způsobit infarkt, Malfoy?" Řekl naoko uraženě
Uchechtl se ,, od toho je tady ta černá potvora"
,,Oh dík už jsem na to přestával myslet dík žes mi to připomněl." Zaprskal Harry sarkasticky. Znova se zasmál. Má tak hezký smích. Na Co Zas Myslím!
Společně došly k Hagridovi který už je čekal před svým domem.
,,Ahoj Harry" pozdravil obr jako by tam Malfoy nebyl
,,Ahoj Hagride, co budeme dělat?" Oplatil mu pozdrav Harry
,, Jó... Něco nám tu zase zabíjí zvířata. Někdy ale přežijí jeho útok a umírají pomalou smrtí na ty zranění. Zkusíme nějaké najít. Půjdete s panem Malfoyem spolu a kdyby jste něco našli vystřelíte do vzduchu červené jiskry." Vysvětlil jim situaci Hagrid. Malfoy se zatvářil vyděšeně hned však nasadil svůj obvyklý výraz.
,,Dobře tak nám ukaž směr kterým máme jít a my půjdem." Rozhodl Harry
,,Eh..jo... Běžte tam tím směrem" ukázal napravo od nich,, a já půjdu doleva o půl desáté se vraťte." Dořekl a sám se vydal do lesa
,,Tak ahoj" rozloučil se Harry a vyrazil společně s Dracem do lesa
Chvíli šli v tichosti přičemž se Draco celou dobu klepal. Pak Harry promluvil ,, co že si tak vyklepaný?"
,,Tobě to nedošlo?"zatvářil se zaraženě Draco
Harry chvíli přemýšlel a pak zalapal po dechu ,,Ta zrůda. Ne! Ty myslíš že to ona tady vraždí?" Draco přikývl
,,Ne! Ne! To nemůže být pravda." Šeptal slabým hlasem Harry jako by tím mohl něco změnit. ,,No nějak to zvládneme!" Řekl ne úplně přesvědčivým hlasem blonďák.

Oba měli hůlku připravenou aby se kdyžtak mohli bránit, to jim však nebránilo aby se tiše bavili. Povídali si o škole, o kamarádech, o učitelích. Ale za nedlouho se Harry prudce zastavil
,,Cítíš to?" Zeptal se
Draco který do něho málem narazil zavětřil jako pes. ,,Co...co to je?"

,,Nevím ale myslím že to jde odtamtuď" ukázal napravo od stezky. Oba s rozsvícenýma hůlkama se vydali tím směrem. Pach prohnilého masa pořád sílil. Nemuseli jít daleko, asi deset metrů od vyšlapané cestičky ležel velký hipogryf a nad ním se vznášel ten tvor. Oba kluci na místě stuhli a nevěděli co si počít. Tvor se k nim začal pomalu, velice pomaličku přibližovat. Když se dostal dost blízko naklonil hlavu k Harrymu, který samým strachem ani nedýchal, a začal ho očichávat. Jako vlk svoji kořist. Harrymu bilo srdce tak splašeně až se bál že mu vyletí z těla. On mě zabije. Zabije mě. Bál se udělat jediný prudký pohyb. Tvor je pomalu obešel a zase se zastavil před nimi.

Za nima se ozval zvuk kroků. Všichni zvedli hlavu. Tvor se na ně ještě koukl a vydal chrčivý zvuk velice podobný smíchu. Pak zmizel za stromem a když zmizel i jeho plášť ozval se za nima obrův hlas ,, tak tady jste už je pozdě zapomněli jsme kontrolovat čas" Harry nikdy neslyšel jeho hlas raději. Obrátil se na něj a konečně našel svůj hlas. ,,Eh... Jo našli jsme tady hipogryfa" potom obrátil hlavu ke zvířeti na zemi a pocítil lítost ,, toho už nezachráníš" dodal. Až teď si uvědomil kolik je tu krve. Zvíře bylo úplně podrápané a Harry si byl skoro jist že právě viděl jeho vnitřnosti. ,,No měli bysme jít" ozval se Hagrid a vyrazili zpátky na pěšinu. Harry se naposledy ohlédl na místo kde předtím zmizela ta zrůda a skoro by přísahal že ho viděl.

Začalo To Famfrpálem [Drarry] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat