Deci, dupa cum ti-ai dat seama m-am cam facut de ras in fata lui Will cand l-am confundat cu Troy.
Dar partea ciudata e ca dupa ce am terminat ciudata conversatie brunetul a ras dandu-si la iveala gropitele superbe, iar apoi a zis:
"Ma gandeam, ai vrea sa mergem undeva dupa ore?"
Fara sa sesizez obrajii mei capatara o nuanta de roz deschis dar raspunsul la intrebarea sa era evident.
"Imi pare rau dar, nu!"
Apoi am plecat.Nici nu m-am mai gandit la ce a crezut el. Nu imi pasa.Imi pasa doar de Troy.
Dupa ce obositoarele ore s-au terminat am plecat direct acasa dar simteam ca mai era cineva cu mine.
M-am intors brusc, iar doua maini calde m-au cuprins intr-o imbratisare primitoare.
Am rescunoscut imediat persoana ce necesita urgent o imbratisare de la mine. Era Troy.
Dar ca sa fiu sigura am rostit cat de incet am putut:
"Troy..."
Atunci el a rosit si mi-a dat un sarut apasat pe obraz. Nu stiu cat de mult am rosit dar stiu sigur ca am facut-o.
Atunci mi-a pus mainile pe ochi si m-a intrebat cat de bland a putut:
"Ai incredere in mine?"
A ajuns doar sa dau din cap ca "da" ca am simtit doua maini puternice ridicandu-ma, si incepind sa ma tina ca si cum imi rupsesem un picior sau ceva de genul asta.
Cand in sfarsit am ajuns unde m-a purtat increderea, am deschis ochii fiind surprinsa de frumusetea incredibila a acelui loc.
Locul era o mirifica campie unde cat vedeai cu ochii erau flori colorate in nuante diferite si mirosind fiecare in parte minunat. Iar undeva in departare se vedea o patura in carouri pe care era asezat un cos impletit.
Totul era asa de frumos! Soarele stralucea, iar cerul era ici colo acoperit de mici nori de forme diferite.
Am inceput sa fugim tinandu-ne de mana spre acel loc mirific unde aveam sa ne petrecem timpul impreuna.
Cand am ajuns acolo Troy a zambit dand la iveala niste dinti albi ca niste perle si apoi intrebandu-ma:
"Ti-e foame?"
A scos din micul sau cos doua sandwich- uri in forma de triunchi, ce aveau inauntru marmelada de zmeura si unt.
Doamne, erau asa bune!
Dupa ce am terminat de mancat delicioasele sandwich- uri cu marmelada, ne-am asezat de-a lungul paturii uitandu-ne la pufoasele dare de vata de zahar de pe cer.
Timpul a trecut extrem de repede pentru amandoi deoarece ne distram de minune.
La un moment dat Troy s-a oprit si s-a uitat profund la mine. Nu stiu de ce dar cand ma uit in ochii lui de un albastru extrem de deschis vad o alta lume in ei...una mai buna.
Mi-a spus aproape soptind:
"Te iubesc!"
Satula de toate lucrurile legate de baieti care ma faceau sa sufar mereu i-am spus:
"Dovedeste-o! Tipa lumii intregi ca ma iubesti."
Apropiindu-se din ce in ce mai mult de mine s-a apropiat de urechea mea si mi-a soptit:
"Te iubesc!"
Nu am mai stiut ce sa spun asa ca i-am adresat intrebarea clasica fetelor confuze.
"De ce?"
"Pentru ca tu esti lumea mea."
Atunci cand buzele sale calde le-au atins pe ale mele am stiut imediat ca sentimentele mele pentru el sunt cu adevarat reale.
CITEȘTI
Povestea unei adolescente nebune 2
Teen FictionPoate ca tu crezi ca povestea mea se termina aici. Nici gand de asta. Apar personaje noi, intaresante dar raman personajele cu care te-ai obisnuit in vol 1.