1. Boj

591 37 0
                                    



New Orleans (súčasnosť)


Slepá špinavá ulička v New Orleans. Tam bojuje rodina Mikealsonových proti akejsi bande ovládnutých upírov, ktorá ich napadla. Klaus, Elijah, Rebekah. Všetci traja súrodenci sa v boji spojili proti nepriateľovi. Ďalších asi 15 upírov stojí oproti nim a cerí zuby. Obe strany na seba najprv neprítomne vrčia, potom sa vrhnú do boja. Časť upírov zaútočí na Klausa. No ten im bez problémov odtrhuje hlavy a vytrháva srdcia z hrude. Ako pravý a neohrozený vodca. Ďalší sa vrhli na Elijaha. Aj on sa bije ako lev. No jeden z upírov ho napadne tak, až sa Elijahovi roztrhne jeho oblek.

"Hej to bolo moja najobľúbenejšie sako," zvreskne a hodí po upírovi konár, ktorý práve odtrhol. Kus konára sa zapichne rovno do upírovho srdca. A je po ňom. Zozadu Elijaha napadne ďalší. Skôr ako stihne zareagovať, upír zvreskne od bolesti. Klaus ho drží pevne v rukách.

"Nikto nebude útočiť na moju rodinu, je to jasné?" s týmito slovami mu odtrhne hlavu. Je po ďalšom upírovi. Bok po boku tak zabíjajú ďalších.

Aj ich sestra Rebekah si počína celkom dobre. Zabíjanie upírov má predsa v krvi. Aj keď nie je veľmi na masakre, musí pomôcť svojim bratom ubrániť sa. V ruke má obyčajnú drevenú palicu. No ľahko ju zabodla do srdca už dvom upírom. Keď sa chystala na tretieho, nevyšlo jej to. Upír ju zvalil na zem a niečo vytiahol. Keď tú vec spoznala, stŕpla. Upír držal v ruke kôl z bieleho duba, jedinú zbraň, ktorou je možné zabiť pôvodného upíra.

"Nie," zvreskne. Zrazu pocíti mierny závan vetra. Niekto sa ohromnou rýchlosťou priblíži k upírovi a vyrve mu srdce z hrude. Upír-teraz už bez srdca- spadne priamo na Rebekah. Zhodí ho zo seba a vezme mu kôl. Pribehnú k nej jej bratia.

"Si v poriadku? Odkiaľ to máš?"

"Mal to jeden z upírov. A je tu ešte niekto ďalší. Niekto, kto mi zachránil život."

Všetci súrodenci na seba neveriacky pozrú. Okolo nich sa povaľujú telá mŕtvych upírov. Zabili ich úplne všetkých. Teraz nevedia, kto ich ovládol a ani to, kto zachránil Rebekah. Odrazu začujú zúfalý výkrik.

"Nie, nerob to, aaaaaaa." Všetci traja tam okamžite pribehnú. To, čo tam nájde ich šokuje. Kričal posledný upír, ktorý utiekol. Teraz má hlavu spadnutú v nepravidelnom uhle. Z jeho krku pije krv akási žena. Keď si všimne Mikaelsonových prestane. Rukou si utrie kvapkajúcu krv z brady.

"Tak čo rodinka," zasmeje sa "ako sa máte?"



Bitches in action (TVD and TO)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang