0.2

52 7 0
                                    

LALİSADAN

Neye uğradığımı şaşırmıştım.

Biz Sehunla evleneli yaklaşık bir ay olmuştu.Onunla arama yastık bile koyarken bu nasıl olurdu? Jungkook bunu duyarsa ölürdü.Kızlara gittim.Çünkü beni sadece onlar anlıyorlardı.

"Lisa ne oldu?" Jisoo unnie konuştu ama cevap vermedim.Çünkü bayılacak gibiydim.Rose kolumu tutarak "Lisa konuşur musun?" dediğinde zar zor konuştum."Ben hamileyim." Dediğim şeyle hepsi şok oldular.

"Ama nasıl? Siz Sehunla evleneli bir ay gibi bir şey oldu.Ve sen ona yaklaşmıyorsun bile." Jennie unnieyi onayladım."Bilmiyorum unnie.Hiçbir şey bilmiyorum." Ağlıyordum.Hem de çok kötü.Jungkook bunu duyarsa yaşayamazdı.

Ayağa kalktığımda afalladım."Lisa iyi misin?" Gözlerim kararıyordu.

"Lisa!"

1 saat sonra

Uyandığımda Sehun başımdaydı.Hastanedeydik.Galiba bayılmıştım."İyi misin?" dediğinde "İyiyim" dedim.Tam o sırada doktor geldi."Doktor bey sonuçlar nasıl?" Sehunun sorusuna doktor cevap verdi."Gayet güzel.Anne de bebek de çok iyi." Gözlerimi kapatmıştım.Öğrenmişti.

"Bir dakika.Ne?" Sehun neye uğradığına şaşırmıştı."Doğru duydunuz.Eşiniz hamile." Sehun gülümseyerek bana baktı ve yanıma gelip yanağımı öptü.Hayır bunu yapamazdı.O benim gerçek eşim değildi.

"Lisa biliyor muydun?" O sırada doktor tekrar konuştu."Bebek henüz 4 haftalık.Belki annemiz de yeni öğrenmiştir." diyip çıktı.4 hafta bir aylık bir süre oluyordu.Fakat Sehun bunu anlamamıştı.

Eve gelmiştik.Yatakta öylece oturuyordum.Ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu.Aklımda tek bir şey vardı.Ben bu bebeği istiyordum.Her ne olursa olsun o benim bebeğimdi.

Sehun banyodan çıkıp yanıma gelmişti."Lisa mutluluğumu bilemessin." dediğinde ona baktım.Gerçekten mutluydu.

"Acaba kız mı erkek mi?" O bunları söylerken ben Jungkooku düşünüyordum.Bu haberi illa ki duyacaktı.Ve duyduğu anda ölecekti.Benim canımı en çok acıtan şey ise benim mutlu olduğumu sanıyor olmasıydı.

"Lisa beni dinliyor musun?" Ona baktığımda bam başka bir şey söyledim."Sehun bu haberi basına hemen vermeyelim." Jungkook için bunu düşünüyordum.Ne kadar geç öğrenirse o kadar iyidir.

"Ah tabii kii.Benim için sıkıntı yok.Peki ailelere ne zaman söyleyeceğiz?"Ofladım.Çünkü bilmelerini istemiyordum."Şu anlık söylemeyelim Sehun." sadece bunu diyebildim."Peki sen nasıl istersen." diyip odadan çıkmıştı.

1 aydır Jungkooku bir kere bile görmemiştim.Fotoğraflarımıza bakmaya korkuyordum.Çünkü bakarsam ağlayacaktım.Telefonumu alıp gezinmeye başladım.Keşke başlamasaydım.

    1 yıl önce bugün!

    1 yıl önce bugün!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
unfinished love | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin