Sabah üstüme rastgele bir şeyler giyerek evden çıktım ve hastaneye geldim.Tabii gelirken Jihyoya da haber vermeyi unutmadım.Hastaneye girince Jihyonun odasına gittim.
"Merhaba..."
"Merhaba Lis!" Diyerek ayağa kalktı ve sarıldık.
"Jihyo ben bugün onun yanına gireceğim." Dediğimde şaşkın gözlerle bana baktı."O nedenle onun kapısındakileri 10 dakikalığına oradan ayırman gerekiyor."
"Peki madem öyle.Gel şimdi doktoruyla konuşup seni hazırlattıralım." Ona onay verdiğimde aşşaya indik.Doktoruyla konuştuktan sonra izin aldık ama ben bitirmedim.
"Durumu nasıl?"
"Stabil."
Stabil.Hâlâ ölebilir diyor yani.
"Lis ben şimdi malum görevimi yapacağım.Sen de hemen gir." Dediğinde tamam dedim ve başladık.Uzaktan onları izliyordum.
"Ah! Taehyung! Jimin!" Taehyung ve Jimin şaşkınca Jihyoya baktı.
"Nasılsınız?" Tae "Pek iyi sayılmayız Jihyo.Sen nasılsın?" Dediğinde Jihyo "İdare ediyorum işte.Ama siz burda ne yapıyorsunuz?" Dedi ve Jimin odayı gösterdi.
"Jungkook ölüyor."
Jihyo bilmiyormuş gibi davranarak "Ne? Nasıl yani?" Dediğinde Tae ağzını açtı ki Jihyo o hamleyi yaptı.
"Gelin kafeteryada konuşalım."
Jimin ve Tae ilk başta istemeseler de gittiler.Ben de hazırlanıp hemen içeri girdim.10 dakikam vardı.
Görmüştüm.
Yatıyordu.
Dudakları kurumuş ve morarmıştı.Teni bembeyaz olmuştu.
Ağlayarak yanına gittim,sandalyeye oturdum.Elini tuttum.
"Kook..."
"Ben geldim..."
Tepki vermiyordu.Öylece duruyordu.
"Lilin geldi..."
"Nolur uyan artık..."
Neredeyse 1 hafta olmuştu.Ama durumu stabildi.
"Sen bilmesen de ben seni çok seviyorum kook..."
O anda bir şey oldu.
Jungkookun gözünden yaş geldi.
Hemen konuşmaya başladım.
"Kook beni duyuyor musun? Duyuyorsan elimi sık."
Elimi sıkmıştı.
Hemen yanağına bir öpücük kondurmuştum.
"Kook ben şimdi gitmek zorundayım.Ama söz yine geleceğim." Dediğimde hemen kalktım ve doktora haber verdim.Ama benim orda olduğumu kimsenin bilmemesi gerektiğini söyledim.
Uzaktan onları izliyordum.Tae ve Jimin gelmişti.Doktor onlara haberi verdiğinde ikisi de mutluluktan ağlamaya başladılar ve birbirlerine sarıldılar.
Jihyo arkamdan gelip elini omzuma koydu.
"İyi iş çıkardın Lis."
"Sen olmasan yapamazdım Jihyo..."
2 saat sonra
Eve gelince duş alıp biraz dinlendim.Kızlar 2 gündür arıyorlardı.Ama ilk başlarda açmadım.Çünkü benim yüzümden ilişkileri zarar görmüştü.Ki eminim ben çıktıktan sonra Rose ve Jimin de kavga ettiler.Çünkü Jimin beni istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unfinished love | liskook
Random"Neden benim hayatımı mahvettiniz?" Liseden beri birbirlerine aşık olan Lisa ve Jungkook çok mutlu bir ilişki içindeydiler.Ta ki ailesi Lisayı zorla evlendirene kadar.Oysa Lisa ve Jungkook birbirlerine söz vermişlerdi.25 yaşlarında onlar evlenecekl...