LALİSADANBugün kızlara gitmeyi düşünüyordum.Sehun artık bana karışamazdı.Sonuçta hamileydim.Siyah askılı bir elbise onun üstüne ise yine siyah bir ceket giymiştim.Ayakkabı olarak siyah bot tercih ettim siyah saçlarımı ise yine salık bıraktım.Siyah çantamı aldığımda aşşağıya indim.
Oh ailesi kahvaltı yapıyordu.Ben kendimi onlardan görmediğim için sıkıntı yoktu."Lisa nereye?" Bu Sehundu."Kızların yanına." dediğimde gözlerimin içine baktı."Seninle bunu konuşmuştuk karıcım." Dişlerini sıkarak konuştuğunda cevap verdim.
"Ah evet bu evliliği hiç istemediğimi konuşmuştuk."
Hepsi şok olmuş bir şekilde yüzüme bakıyordu.Yapacak bir şey yoktu.Böyle davranmassam beni ezerlerdi.
Yaklaşık 1 saat sonra kızların yanına gelmiştim.Trafiğin yoğun olduğu günlerden biriydi."Kızlar evde hiçbir şey kalmamış." dedi Jennie unnie."E o zaman bir şeyler sipariş edelim.Anne adayımızın canı bugün ne istiyor?" Jisoo unnienin cevabına gülüp cevap verdim."Aslında sushi olabilir." dediğimde Rose "Hay hay emredin yeter." dedi.
Gülüşerek yemek yiyorduk.Tabii bu gülüşlerim Jungkooku unutmamı sağlamıyordu.Jennie unnienin telefonu çalınca gülüşüm soldu.
Jungkook arıyordu.
Kızlar şaşkınca telefona bakıyorlardı."Alo?" Jennie unnie telefonu açıp konuştuğunda karşıdan cevap geldi."Evde misin Jennie?" 1 ay sonra sesini ilk defa duymuştum.Aslında telefon hoparlörde bile değildi.
"Evdeyim Jungkook.Neden sordun?" Jennie unnie endişeyle bana baktı.Jungkook ne demişti? "Peki bekliyorum." Jennie unnie telefonu kapattığında ona bakıyorduk.
"Jungkook buraya geliyormuş."
"Ne?" dedi Rose ve Jisoo.Neye uğradığımı şaşırmıştım.Jungkook buraya geliyordu ve ben burdaydım.Ne yapacaktık.Ben bunları düşünmeyi bırakınca konuştum."Ben gidiyorum." ayağa kalktığımda Jennie unnie konuştu."Nereye kadar kaçacaksın Lisa?" Haklıydı.Nereye kadar kaçacaktım?
"Unnie hazır değilim." dediğimde Jennie unnie kolumu bıraktı."Lisa peki bebek olayını öğrenince ne olacak?" Jisoo unnie bunu diyince duraksadım.Kahrolacaktı.Başka ne olabilirdi ki?
"Bilmiyorum unnie.Artık düşünmekten delireceğim."Gözümden bir damla yaş düştüğünde hemen sildim.Tam o anda Rose bana sarıldı.
"Ağlama Lisa.Sakın ağlama.Hepsi geçecek." ben de ona sarıldığımda Jennie unnie ve Jisoo unnie de bize katıldılar.
Sarılmamız bitince çantamı aldım."Artık gidiyim." dediğimde benimle beraber kapıya kadar geldiler.Kapıyı açtığımda afallamıştım.
Jungkook karşımdaydı.
Bitikti.Gözleri kızarık,saçları dağınıktı.Zayıflamıştı.
Beni gördüğünde üzüntü ve şokla gözlerime baktı.O an ne yapacağımı şaşırmıştım.Konuşacak mıydım?
Ben bunları düşünürken Jungkook konuşmuştu bile.
"Ah merhaba.Yeni evliliğinde mutluluklar Lalisa."
Diyip içeri geçmişti.Yere düşmemek için kapıya tutundum.Çünkü bana Lalisa demezdi.Bana genelde resmiyette Lalisa denirdi.
Rose anlamış olacaktı ki kolumdan tuttu.
"Lisa gel biz biraz dolaşalım." dediğinde ordan çıktık.
Merak ediyordum.Jungkook neden gelmişti?
"Biraz daha iyi misin lili?" Rose bana konuşurken sahildeydik.Yaklaşık 1 saat olmuştu.Ama aklımda Jungkook vardı.Acaba neden geldi?
"Düşünmekten kafayı yiyeceğim Rose" derken banktan kalktım.Rose "Haklısın.Ben birazdan Jennieyi arayacağım.Merak etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unfinished love | liskook
Random"Neden benim hayatımı mahvettiniz?" Liseden beri birbirlerine aşık olan Lisa ve Jungkook çok mutlu bir ilişki içindeydiler.Ta ki ailesi Lisayı zorla evlendirene kadar.Oysa Lisa ve Jungkook birbirlerine söz vermişlerdi.25 yaşlarında onlar evlenecekl...