Ne?
Okuduğum şeyle şoka girmiştim.
"Jungkooku Sehun öldürttü."
Bu ne demekti? Bunu yapacak kadar vicdansız mıydı? Şimdi ne yapacaktım? Hemen kâğıdı sakladım.Eve gidince fotoğrafını çekecektim.
Hastane kapısında duran Sehun piçinin adamlarını gördüm.Beni görünce aracın kapısını açtılar.Bayıldığım için yanımda ne para ne de telefon vardı.
1 saat sonunda eve gelebilmiştim.Tam merdivenden çıkacaktım ki salonda onu gördüm.
Annem.
Umursamadan merdivenleri çıkmaya başladığımda eski annem bana seslendi.
"Lisa!"
Odama geçip kapımı kapattım.Ama yüzsüz gibi gelip odama girdi.
"Ne var!?" sitemle konuştum."Ne bu atar gider? Ben senin annenim!" Dediğinde güldüm ve onu düzelttim."Eski annem." Bana nefret eder gibi baktı ve konuştu."O haberi gördün de bayıldın değil mi?"
Gözlerim dolmaya başlamıştı.Ama ağlayamazdım."Sanane.Çok mu umrunda sanki." Dediğimde bana doğru yürüdü."Ben senin iyiliğin için bunu yaptım.Ama senin yaptığına bak.Sen...Sen cidden benim kızım değilsin." Diyip odadan çıktı.
03.40
Saat gecenin körüydü.Ve ben gram uyumamıştım.Kimsenin aramalarına yanıt vermedim.Sadece o kağıdın fotoğrafını çektim.
"Jungkooku Sehun öldürttü."
Kağıttaki yazıyı okuyup duruyordum.
Neden yapmıştı bunu? Zoru neydi?
Jungkooku çok merak ediyordum.Deli gibi hem de.Tam o anda aklıma bir şey geldi.Lise arkadaşım Jungkookun olduğu hastanede doktordu!
Yarın ilk işim onu aramak olacaktı.Bana Jungkook hakkında bilgi verebilirdi.Çünkü lisede birbirimizi çok severdik.
09.09
Uyandığımda saate baktım.Jungookun doğduğu ay...
Aklıma dün gece geldiği gibi hemen arkadaşımı aradım.
"Alo Jihyo?"
"Benim.Siz kimsiniz?" Beni tanımamıştı.Ki normaldi.
"Ben Lisa."
"Ah Lisa! Nasılsın?!" gülerek konuştu,ben de cevap verdim."İdare etmeye çalışıyorum işte." Hemen ardımdan konuştu.
" Lisa..."
"Ne oldu Jihyo?"
"Neden o adamla evlendin?"
Haklıydı.Bunu sormaya hakkı vardı.Çünkü biz lisedeyken Jungkook ile sevgiliydik ve Jihyonun da bir sevgilisi vardı.Bazen dörtlü takılırdık...
"Jihyo seninle konuşmak istiyorum.Bugün müsait olur musun?" dediğimde Hemen cevap verdi."Tabii ki sana müsait bir zaman ayırabilirim.Eemm akşam 5?" dediğinde gülümsedim."Akşam 5 bizim lisenin karşısındaki kafe.Ha bir de..."
"Bir de??" "Jungkook kaza yaptı.Ve senin çalıştığın hastanede." Dediğimde sessiz kaldı galiba üzgündü."Evet Lisa biliyorum.Onun için çok üzgünüm." Bir anda istediğim şeyi söyledim.
"Durumu hakkında bilgi öğrenir misin?"
15.50
Saat neredeyse 4 olmuştu ve ben hazırlanmamıştım.Hemen hazırlanmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unfinished love | liskook
Random"Neden benim hayatımı mahvettiniz?" Liseden beri birbirlerine aşık olan Lisa ve Jungkook çok mutlu bir ilişki içindeydiler.Ta ki ailesi Lisayı zorla evlendirene kadar.Oysa Lisa ve Jungkook birbirlerine söz vermişlerdi.25 yaşlarında onlar evlenecekl...