SU REYYAN KOÇOĞLU (REYYAN ŞADOĞLU) 18.09.1999
Miran'ın komadan uyanması için Fırat tarafından tekrar bulunan ve sonrasın baba ve kızını ayırmamak adına Ankara'da kalmaya karar veren Reyyan kızının birinci yaş gününde hayatıyla ilgili büyük bir gerçek ile yüzleşir ve gerçek ailesine kavuşur. 28.01.2025 tarihinde ise Miran ile evlenirler. Kendisi kardiyolog ve 4 çocuk annesi.
MİRAN (AKSOY ASLANBEY ŞADOĞLU) DEMİRHAN - 28.01.1989
Komadan çıktıktan sonra tek amacı kendini Reyyan'a affettirmek ve kızına iyi bir baba olabilmeye adayan Miran Ağa tüm hayatını Ankara'ya taşır. Gerektiği zamanlarda Midyat'a gelip gider. Bir süre Aksoy'un holdinginin ceosu olsa da kendi mimarlık şirketini kurar aynı zamanda oyuncudur. Hayallerinde ki 3 kıza kavuşmuş ve henüz bir yaşına dahi girmeyen oğluyla didişmektedir :) Tanem 5 yaşındayken babasını öğrenmiş ve üç yıl sonrada kaybetmiştir.
TANEM MAHUR DEMİRHAN - 21.05.2021
Miran ve Reyyan'ın ilk göz ağrısı uzun bir süre de kendini "intikam çocuğu" olarak tanımlayan ama herkesin hayatının dönüm noktası olan bir kız. Küçükken bıcır bıcır bir çocukken altı yaşında Azize'den babasıyla ilgili gerçekleri öğrenen ve babasına tam 11 yıl düşman olan Tanem altı aylıkken dünyaya geldiği için herkes hep üstüne titremektedir. Hayatı boyunca birçok sağlık sorunu yaşadığı için babasının umutsuz tarafı onda daha baskın geliyor. Savaşçı, inatçı ve oldukça kıskanç olmasına karşın yerine göre de çok eğlencelidir. 17 yaşında aldığı kurşun yarası sonra olması anne olması zorken 20 yaşında yaşadığı düşük ile artık imkansıza yakındır. Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi son sınıf öğrencisi aynı zamanda da oyuncu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERCAİ #BAŞKABİREVRENDE 2
FanfictionİZMİRLİ ZENGİN BİR AİLENİN KIZI OLAN SU REYYAN KOÇOĞLU VE MARDİNLİ BİR AĞA OLAN MİRAN'IN HİKAYESİNİN FARKLI BİR EVRENİ VE ASIL KAHRAMAN ARTIK BİRİCİK KIZLARI TANEM. YENİ BİR DÜNYAYA HOŞ GELDİNİZ