Herkese merbahaaa kendimi tanıtmakla uğraşmayacağım zaten hepiniz beni tanıyorsunuz tanımıyorsanız da ne diyeyim mağarada mı yaşıyorsunuz yahu :) Takvimler 02.01.2043 babamın doğum gününe 26 gün var ne alsam ki? Gerçi sizin bir sarılmanız bana en büyük hediye der ama bilemedim şimdi neyse mommy Queene sorarım.
Benim final Tarık'ın komite haftası o yüzden Işık annemlerde kalıyor babaannesini hiç sevmemiş fındığım e baba tarafını kim sever ki zaten değil mi?
Siz bilmiyorsunuz tabii Tarık'ın annesi beni istemiyor, oğluna layık görmüyor beni. Zaten pek sevmezdi ama çocuğum olmayacağını öğrendikten sonra nefret etmeye başladı. Ona göre ben yarım bir kadınım, oğluna layık değilim ve onu hep mutsuz edeceğim.Bu gerçekle yüzleştiğim zamanlarda ona hak veriyordum ama sonradan anladım ki annelik doğurmakla olmuyor. Tarık'a defalarca benden ayrılabileceğini hiçbir şey için kendini zorunlu hissetmemesi gerektiğini söyledim ama o "Ben seni çocuk için sevmedim" diyerek her seferinde beni geri çevirerek sarıp sarmaladı.
🎄🐥
Şimdi ne annesiyle ne de ablasıyla görüşmüyor. Ablasına kırgınlığı başka çok yorum yapmak istemiyorum ama Özge özür dilese konu kapanırdı ama zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalıştı ee işte kıvırcık cadıyla takıla takıla çok normal böyle olması 🤷🏼♀️
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
2042 yılı bizim için çoook olaylı bir yıldı yazın Dada ve Tarık bana bir süpriz gelinlik hazırlama işine girişmişler gelinlik tam annemin doğum gününde bitti ve gördüm. İlk ve son görüşüm oldu zaten zira o gece yanıp kül oldu. Çocukken çizdiğim resimlerden ve Dada'ma anlattığım hayallerimden yola çıkılarak tasarlanmıştı ve hayalimdeki gibiydi...
❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
Ben hiçbir zaman hayallerini yaşayabilen bir kadın olamadım sürekli hayatla bir savaş halindeydim ama onun bu denli ileri gidebileceğini düşünmezdim. Son 2,5 yıldır konuşmuyorum onunla Dada'nın atölyesini yaktığı günden beri ise kalan son kırıntılarda gitti zaten bu olaydan sonra bir ceza almadı çünkü psikiyatri heyeti akıl sağlığının yerinde olmadığını söyleyerek kliniğe yatırdı bir süre sonrada kendisini 10 yaşında sandığını öğrendik. Düzelip tekrar kendine geldiğinde de kıvırcık cadıdan boşandı ama üzgünüm Aksoy geçti borun pazarı sür eşeğini Niğde'ye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERCAİ #BAŞKABİREVRENDE 2
FanfictionİZMİRLİ ZENGİN BİR AİLENİN KIZI OLAN SU REYYAN KOÇOĞLU VE MARDİNLİ BİR AĞA OLAN MİRAN'IN HİKAYESİNİN FARKLI BİR EVRENİ VE ASIL KAHRAMAN ARTIK BİRİCİK KIZLARI TANEM. YENİ BİR DÜNYAYA HOŞ GELDİNİZ