28.06.2043
Nihayet mezun olmuştum gerçi mezuniyet töreni neredeyse 15 gün önce olmuştu biz o gece kutlama için bizimkilerle Gökkuş'un uçağı ile İstanbul'a uçmuş oradan da Paris'e gitmiştik. Mezuniyet hediyesi Kenan dedem (dedemin babası) sınırsız çek vermişti de 🤭 Tata, Sarışınım, Den, Ece, Defne, Duru ve Kerem bizim çete işte biz bize eğlenmiş güzel bir tatil yapıp dönmüştük. Tata temmuza başı askere gidecek tabii ki bedelliye gidiyor ben onsuz 6 ay durabilir miyim sizce? En son 16 yaşında o kadar ayrı kaldık 🥺Annem mezuniyet hediyesi olarak büromu açacağım daireyi satın aldı bu tür durumlarda almak daha iyiymiş öyle dedi, babam ise istediğim arabayı almıştı. Nil kendi adına bir pandora bileklik kızı adına da bir taç göndermiş çok güzellerdi. Ve hayır o adam tabii ki mezuniyetime gelmedi. Bir gün parkta karşılaştık ve inanamayacaksınız ama Işık onu çok sevdi o akşam bize geldi Tarık'ı zor zaptettim. O günden beri de görmedim zaten görmemek de daha iyi geliyor.
Kahvaltı yaparken Özgür amca aradı bizle bir şey konuşmak istiyormuş. Tarık'ın ailesi ile arası pek iyi olmadığından dolayı bu beni biraz germişti zira ailesinde konuştuğu tek kişi babası kalmıştı. Mezuniyetimi kutlamak için hepimiz İstanbul'daydık Işık'da dedesigillerdeydi Özgür amca bize getirecekti onu almak için havaalanına gittiğimizde Ece'de bizimleydi Işık'ı alıp otele geçeceklerdi.
Birlikte bir kahve içip kızımızla hasret giderdikten sonra o "ECEEEĞ" si ile otele gitti bizde üçümüz baş başa kaldık.-Konuşacağım konu önemli lafı da pek dolandıramam bilirsiniz. Bunca yıl zor dayandım ama artık içimde tutamayacağım.
-Ne oluyor yine baba ya? Yine hangi lanet şeyi biz bilmiyoruz!
-Oğlum sakin ol, siz Cambridge gitmiştiniz hani
-Evet tırtılım o adam yüzünden fenalaşmıştı Miran Amca ve Su Teyze de göndermişti bizi.
-O olay ben ve Reyyan yüzünden oldu
-Nasıl yani Özgür amca anlamadım?
Damarlarımdaki kanın giderek çekildiğimi hissediyordum boynumda gerilmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERCAİ #BAŞKABİREVRENDE 2
FanficİZMİRLİ ZENGİN BİR AİLENİN KIZI OLAN SU REYYAN KOÇOĞLU VE MARDİNLİ BİR AĞA OLAN MİRAN'IN HİKAYESİNİN FARKLI BİR EVRENİ VE ASIL KAHRAMAN ARTIK BİRİCİK KIZLARI TANEM. YENİ BİR DÜNYAYA HOŞ GELDİNİZ