"-Życie zaczyna się bezbarwnie. Po prostu istniejemy a inni robią wszystko za nas. Później nadchodzą kolorowe czasy dzieciństwa. Później przenikniona szarość, a czasem i czerń. Głęboka i przerażająca nawet dla tych najbardziej nieustraszonych, niby niemożliwa. Ale czy na pewno?-Jesteś po szkole mundurowej i aktualnie na bezpieczeństwu wewnętrznym, czy na filozofii?- Starszy wstał zrezygnowany, po czym wrócił do obowiązków."
______________________________________Chcemy was (znowu) powitać w naszej nowej książce! Będzie się ona bardziej skupiać na tym, co się działo przed dołączeniem głównych postaci do mafii Camorra. Jest to taka jakby pierwsza część Camorry, będzie rozwinięta przeszłość bohaterów, a sama historia skupia się na shipie Shunyuan x Wilhelm.
Informacje, które będą potrzebne:
Wilhelm:
Wiek (Początek): 20
Szkoła średnia: Munduruwka
Studia: Bezpieczeństwo Wewnętrzne
Uczęszczał na strzelnice, oraz na sztuki walki.Shunyuan:
Wiek (Początek): 21
Szkoła średnia: Biol-chem
Studia: Medyczne, specjalizacja Chirurgiczna
Dodatkowo praktyki z działu PatologiiNicholas:
Wiek (Początek) : 22
Szkoła średnia: Munduruwka
Studia: PrawniczeLingdou:
Wiek (Początek) : 19
Szkoła średnia: Informatyka
Studia: InformatykaCaden:
Wiek (Początek) : 20
Szkoła średnia: Liceum Ogólnokształcące
Studia: Psychologia
Chodzi na zajęcia z języków obcych, oraz interesuje się mową ciałaHunter:
Wiek (debiut) : 28
Szkoła średnia: Nauka indywidualna (Munduruwka)
Studia: Zarządzanie
Uczęszcza na sztuki walkiShinho
Wiek (debiut) : 21
Szkoła średnia: Mechanik
Dorabiał na strzelnicyNie wiem czy pojawi się Nathan, więc go nie opiszę, w razie zmiany zdania, poinformujemy was i zaktualizujemy ten rozdział.
Nie są to wszystkie postacie, ale i nie bierzemy się za ich spis, ponieważ mogę pojawić się nowe, których teraz nie przewidujemy, więc nie ma to sensu.
Data premiery: Kiedy napiszemy, wtedy będzie.
Miłej lektóry~
CZYTASZ
ILLEGAL
Teen FictionOd zawsze, prawie każdemu wpajano jak postępować, by uniknąć problemów, albo by zważać na swoje znajomości by nie popaść w te toksyczne, albo mające na nas zły wpływ. Jednak czy życie też nie składa się z przypadkowych zdarzeń albo spotkań, nawet ty...